Nee, want op Wi-Fi worden ze vanzelf naar level 50/100 gegooit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:21 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ook wel geďnteresseerd, maar niet in de komende 2 weken
Enne, gaan we ook onderverdelingen doen ivm levels? Ik wil niet tegen iemand die level 80-90 heeft
Daarentegen wil ik ook geen zwakke tegenstander, dan is het ook minder leuk...
(ik zit rond de level 60)
ik kan proberne mijn [LEGALE]Deoxys te klonen op Emerald, als je dat wiltquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:59 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik ben op zich nog wel op zoek naar een paar semi-legendaries zoals manaphy, celebi en jirachi omdat die gewoon cool zijn
hmmz ik zit eraan te denken om Blue Rescue Team te kopen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan proberne mijn [LEGALE]Deoxys te klonen op Emerald, als je dat wilt
en ik ben van plan om binnenkort pokemon ranger te kopen
is wel leuk, een pokemon spel dat anders is dan de bekende series, ik heb nog ergens een oude pokemon trading card game voor me game boy colour liggen, geweldig spelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hmmz ik zit eraan te denken om Blue Rescue Team te kopen....
ja precies eens een keer wat anders dat lijkt me wel eens even leuk.. wat is eigenlijk precies de bedoeling van dat Pokemon Ranger?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
is wel leuk, een pokemon spel dat anders is dan de bekende series, ik heb nog ergens een oude pokemon trading card game voor me game boy colour liggen, geweldig spel
Al sla je me doodquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja precies eens een keer wat anders dat lijkt me wel eens even leuk.. wat is eigenlijk precies de bedoeling van dat Pokemon Ranger?
Nadat je de Gymleader hebt verslagen daar, moet je met hem praten, en dan loopt ie weg. Volg hem tot ergens op het strand en dan gaat hij een gevecht met je aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef mini-lellan het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat die Galactic pik naast safari zone z'n pakketje krijgt of iets?
Ik was namelijk op vakantie en ik kon niet verder komen en volgens een kennis van me moest ik iets met die Galactic pik iets doen.
haha nou ja dat gaat wel wat ver natuurlijk..maar goed je wilt dus een spel en je weet (nog) niet wat de bedoeling er van is...quote:
nee, dat is nou het leuke, dat wist ik van die trading card game ook niet echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:31 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha nou ja dat gaat wel wat ver natuurlijk..maar goed je wilt dus een spel en je weet (nog) niet wat de bedoeling er van is...
mja precies je wilt jezelf op deze manier een beetje verrassen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, dat is nou het leuke, dat wist ik van die trading card game ook niet echt
Jup alles is completly Legitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Nee, want op Wi-Fi worden ze vanzelf naar level 50/100 gegooit.
SebasC, was alles wat jij in de trade gaf trouwens legit?
Nebo, klik.
woon je in japan of heb je japanse connecties?, zover ik weet is celebi nooit buiten japan uitgebrachtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef SebasC het volgende:
[..]
Jup alles is completly Legit
Heb de volgende nog in de aanbieding (Allemaal legit)
Shiny Jirachi WISHMKR Lvl 5
Movie Darkrai (got 2 more) Lvl 50
Mitsirun Celebi (lvl 10)
MYSTRY mew (lvl 10)
Space C Deoxys (lvl 80)
Manaphy (lvl 1)
zoek de volgende: Wartortle, Charmeleon, Meowth, Poliwag, Golem & Sloking.
Ik heb wel interesse.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:58 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb wel een Squirtle voor je als je wilt...
Dus als ik het goed begrijp, moet mijn wurmple een nature hebben die een value heeft van boven de 5?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Nee, want op Wi-Fi worden ze vanzelf naar level 50/100 gegooit.
SebasC, was alles wat jij in de trade gaf trouwens legit?
Nebo, klik.
Ik heb een Poliwag voor je, heb wel interesse in Manaphyquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef SebasC het volgende:
[..]
Jup alles is completly Legit
Heb de volgende nog in de aanbieding (Allemaal legit)
Shiny Jirachi WISHMKR Lvl 5
Movie Darkrai (got 2 more) Lvl 50
Mitsirun Celebi (lvl 10)
MYSTRY mew (lvl 10)
Space C Deoxys (lvl 80)
Manaphy (lvl 1)
zoek de volgende: Wartortle, Charmeleon, Meowth, Poliwag, Golem & Sloking.
Vang een finneon en level hem op tot 31.. en dan evolueert hij in een lumineon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef McGilles het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een Lumineon.
Naar ongeveer in elk water te hebben gesurft heb ik toch maar even online gekeken, hij is te vangen met een 'super rod', en die kan ik krijgen bij de ingang van route 225, maar daarvoor heb ik een volle pokedex nodig, maar dat kan niet omdat ik Lumineon nog niet heb gezien.
De oplossing?
als je voorbij de elite 4 bent zou je al 149 pokémons gezien moeten hebben. De meeste zie je door tegen alle trainers te vechten. Iemand heeft zo één, dus je had het al tegen moeten komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef McGilles het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een Lumineon.
Naar ongeveer in elk water te hebben gesurft heb ik toch maar even online gekeken, hij is te vangen met een 'super rod', en die kan ik krijgen bij de ingang van route 225, maar daarvoor heb ik een volle pokedex nodig, maar dat kan niet omdat ik Lumineon nog niet heb gezien.
De oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |