klopt en borduur daar maar op verderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Dordtenaren hebben als bijnaam "schapenkoppen"" lees ik.
Hmmmm. Geen idee verder.
Alleen schoenen is ook zo frisjes hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snelle edit.![]()
Het is trouwens niet alleen schoenen.
Een reserve wasmachine kan geen kwaadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
D.Rose mag door voor de wasmachine
Idd, geweldig om ze eens live te zienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:57 schreef Timo20 het volgende:
Hele toffe plaat van LP.
Pinkpop optreden was erg cool![]()
Nu je 't zegt... Dat zou inderdaad best een goede keuze zijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf: wat denk je van Reverend and the Makers - Heavyweight Champion of the World als 3FM Megahit? Zou volgens mij geen verkeerde kandidaat zijn.
Ik vind het wel gaan. Even ontladen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze ontzettende schreeuwplaat trek ik echt niet.
Klopt, de plaat wordt inderdaad al wel een tijdje gedraaid.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Nu je 't zegt... Dat zou inderdaad best een goede keuze zijn!
Al ken ik die al best goed, wordt volgens mij al een tijdje gedraaid.
Dat wisten we idd. al maar had niet gedacht dat hun show zo cool zou zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Idd, geweldig om ze eens live te zien
Wel een tienerbandje, maar dat wist ik eigenlijk al..
Volgende week, op Lowlandsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aaah Eric Corton is terug van vakantie ! is nou as. vrijdag Ek-stra weekend met Eric en Michiel? dat belooft dan wel een dolle boel te worden. 't kan ook volgende week zijn..
OK, dan wordt het helemaal een bende denk ikquote:
cool! daar kijk ik al naar uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |