Als ze nou niet pal tegenover The Killers hadden gestaan...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Basement Jaxx een absolute must-see voor iedereen die naar Lowlands gaat
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als ze nou niet pal tegenover The Killers hadden gestaan...
Dat wordt vierendelen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als ze nou niet pal tegenover The Killers hadden gestaan...
hahahahaquote:
Welkom terug in het altijd warme *kuch* Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:38 schreef Timo20 het volgende:
Hallo mensen![]()
Daar ben ik weer, terug van vakantie![]()
[afbeelding]
Volgens mij heeft Ekdom weer flink gelobbyed de afgelopen week
Wat een lekkere plaat![]()
Er is een beroemdheid in het topic en meteen heb je die kruipende blauwe ook weer.quote:
Dank Uquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welkom terug in het altijd warme *kuch* Nederland.![]()
neequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Is er nog een kans dat The Gossip megahit wordt....
Dat welquote:Al zou ik al blij zijn als ie op de playlist komt....
In WMP onder extra -> opties... op de tab prestaties de schijf van maximaal naar het midden zetten. Vervolgens met het programma Gadwin Printscreen (google maar ff) de screenshot op het gewenste tijdstip maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
Hoe maak jij foto's van een livestream Sirolf? :|
met z'n spiegelreflexcameraquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
Hoe maak jij foto's van een livestream Sirolf? :|
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er is een beroemdheid in het topic en meteen heb je die kruipende blauwe ook weer.
quote:
Maar borisz is ook een beroemdheid!quote:
Oohh ik herken het.. en het is inderdaad niet echt tof om dan de ' kou in te stappen '. Zondag was het nog 30.5 en vandaag 14.4 graden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dank U
Het was weer ff wennen. De afgelopen iedere dag gemiddeld rond (en vaker meer) de 35 graden gehad. Vanochtend (heel erg) vroeg op het vliegveld van Luik uitgestapt met mist en vochtig weer en rond de 15 graden![]()
[afbeelding]
Ja dat vertelde m`n broer vanmorgen. Hij zei: "damn eergisteren ga je dood van de hitte, nu van de kou"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh ik herken het.. en het is inderdaad niet echt tof om dan de ' kou in te stappen '. Zondag was het nog 30.5 en vandaag 14.4 graden.
Jup, serieus koud hier! liep 's ochtends met een korte broek naar buiten, maar een winterjas had niet misstaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
14,4jij woont/werkt toch ook in groningen? vaag zeg, gewoon in t-shirtje buiten gezeten
weliswaar geen zon en miezerig maar toch wel 19 graden
Nieuwe Linkin' Park vind ik wel een stoere plaat. Gok zelf toch een beetje op The Killers - Read My Mind.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe ME-GA-HIT-mogelijkheden:
- Linkin' Park - Bleed It Out
- Krezip - Play This Game With Me
- Dennis - Bubblegum
- Yves Larock - Rise Up
- Rihanna - Don't Stop The Music
- Moke - Here Comes The Summer
- Foo Fighters - The Pretender
Een klein overzichtje, mogelijk dat het nóg een andere plaat wordt. We merken het wel.
Flaggenverwijderaar...
Welkom in Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Timo20 het volgende:
Ja dat vertelde m`n broer vanmorgen. Hij zei: "damn eergisteren ga je dood van de hitte, nu van de kou"
Ja, nouquote:
Ik hoop op Linkin Park. Vaag trouewns dat ik via Limewire een hele andere plaat download dan dat ik op youtube kan lusiteren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe ME-GA-HIT-mogelijkheden:
- Linkin' Park - Bleed It Out
- Krezip - Play This Game With Me
- Dennis - Bubblegum
- Yves Larock - Rise Up
- Rihanna - Don't Stop The Music
- Moke - Here Comes The Summer
- Foo Fighters - The Pretender
Een klein overzichtje, mogelijk dat het nóg een andere plaat wordt. We merken het wel.
Flaggenverwijderaar...
Een nieuw paardquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef purplerose het volgende:
Woeh, me ma heeft me een geheimpje verklaptMe vader is zo onder de indruk van me foto kunsten dat ie erover nadenkt een echte goeie voor me te kopen
En van mijn vader komende is dat een flink compliment
[afbeelding]
Hai lievjes
Hai Michiel en Maricha!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef purplerose het volgende:
Woeh, me ma heeft me een geheimpje verklaptMe vader is zo onder de indruk van me foto kunsten dat ie erover nadenkt een echte goeie voor me te kopen
[afbeelding]
Hai lievjes
Hai Michiel en Maricha!
zie editquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Een nieuw paardmoet je daar nou mee.
coolquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef purplerose het volgende:
Woeh, me ma heeft me een geheimpje verklaptMe vader is zo onder de indruk van me foto kunsten dat ie erover nadenkt een echte goeie camera voor me te kopen
Inderdaad, je mist nog: Hai Feivel!quote:[b]Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef purplerose het volgende:[/b
Hai lievjes
Hai Michiel en Maricha!
edit: tiepvaut, ik denk sneller dan dat ik tiep
Hijs ook gewoon erg trots dat ik zijn hobbie heb overgenomen en ook nog talent blijk te hebben (volgens anderen héquote:
Hoe kon ik je vergeten!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad, je mist nog: Hai Feivel!
Een beetje warmer dan 15 graden mag het best zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Eerst gaan we aardeverwarming tegen, en nu willen we dat het warmer wordt?
Wat willen we nou?
Hoeft niet! Ben een zwartwit junkiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik hoop dat je dan wél een kleurencamera krijgt
Dat heb ik met die Jeroen vd boom plaatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:14 schreef TheVulture het volgende:
James Blunt
Maar het nummer wordt zo vaak gedraaid dat ik me erop betrap dat ik het mee zit te zingen
Zwart/wit kan mooi zijn, maar je moet het niet átijd gebruiken, dan is het niet speciaal meerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoeft niet! Ben een zwartwit junkie
Ik weet, maar ik ben knapper in zwartwitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Zwart/wit kan mooi zijn, maar je moet het niet átijd gebruiken, dan is het niet speciaal meer
Ah, hij doet ook? Ik moet zeggen dat je wel mooie fotos maakt, dus je hebt zeker aanleg. Of het talent is zal de toekomst uitwijzenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hijs ook gewoon erg trots dat ik zijn hobbie heb overgenomen en ook nog talent blijk te hebben (volgens anderen hé)
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik ben knapper in zwartwit
Hijs er eigenlijk mee gestopt toen de kids (me broer en ik) kwamen, hij had een doka in het washokquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, hij doet ook? Ik moet zeggen dat je wel mooie fotos maakt, dus je hebt zeker aanleg. Of het talent is zal de toekomst uitwijzen
Beejjjjjjjjquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
*even komt luisteren.
Heeft Michiel zélf tot opgeroepen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Gelukkig, de Wikipedia-pagina heeft nu een tijdelijke beveiliging.
Die onzin in een encyclopedie vind ik niet echt kunnen namelijk...![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heeft Michiel zélf tot opgeroepen!
zwaaiende handjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, we zien zometeen weer zwaaiende handjes, D.rose!
Nu al in een sleur?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kom hier weleens ja
Behalve de dagelijkse sleur, wel redelijk ja
U2quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
ohja mijn request voor vandaag is
1. vertaal jij ook in het engels kort het af tot een letter en een cijfer en neem alleen die letter
2. neem het getal van de schapenkoppen en tel er 6 bij op.
3. het eerste woord van het titel is een beest
4. voor het laatste woord weet ik geen hint dus geef ik die ook niet
Zou wel moeten als presentatricequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke kwam niet aan het woord
Voor de 'liefhebbers': er staat ook een interview met haar in het Veronicablad van deze weekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke was net te zien op het journaal van 8 uur. Uruzgan FM bestaat 1 jaar en dat moest uiteraard even gevierd worden. Annemieke kwam niet aan het woord, maar was wel meerdere malen vol in beeld.![]()
Eigenlijk wel! maar haar verschijning maakt veel goed.quote:
Goede tip, D.Rose!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
Voor de 'liefhebbers': er staat ook een interview met haar in het Veronicablad van deze week
Ik heb er een week over gedacht of ik het wel zou vertellenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel! maar haar verschijning maakt veel goed.
[..]
Goede tip, D.Rose!![]()
Zwijgt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu al? Er zijn mensen die er al jaren eerder inzaten hoor
dat is een lastige maar als je in mijn straatje denkt dan kan je door 1 en 3 er al uitkomenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
U2
maar bij die schapen raak ik de weg kwijt
Nooit van het getal van Schapenkoppen gehoordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
ohja mijn request voor vandaag is
1. vertaal jij ook in het engels kort het af tot een letter en een cijfer en neem alleen die letter
2. neem het getal van de schapenkoppen en tel er 6 bij op.
3. het eerste woord van het titel is een beest
4. voor het laatste woord weet ik geen hint dus geef ik die ook niet
En in die van volgende week een stukje met Gerard.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor de 'liefhebbers': er staat ook een interview met haar in het Veronicablad van deze week
neequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nooit van het getal van Schapenkoppen gehoord.
Als het maar niet "RAT in the kitchen" van UB40 is.
"Dordtenaren hebben als bijnaam "schapenkoppen"" lees ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
nee
de schapenkoppen is een bijnaam van iets
Zoiets vermoedde ik al :pquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Dordtenaren hebben als bijnaam "schapenkoppen"" lees ik.
Hmmmm. Geen idee verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |