Goed nieuws! Mocht zo zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef venomsnake het volgende:
Bron rond Groningen meld dat Groningen de zaak Suarez gewonnen heeft. Zal morgen bekend worden gemaakt.
Ouderwets weer naar de Vijverberg! Geweldige aanwinst natuurlijk voor de Eredivisie, Graafschap hoort daar gewoon!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vetjes! Dit jaar voor het eerst een uitkaart.. en ga proberen kaarten te halen voor de Graafschap!
Hopen dat t lukt..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef venomsnake het volgende:
Bron rond Groningen meld dat Groningen de zaak Suarez gewonnen heeft. Zal morgen bekend worden gemaakt.
Dat je het hier eerder meldt, dan in je eigen topic.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef venomsnake het volgende:
nee hoor, had het eerder in het grunn topic gemeld. beter kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat je het hier eerder meldt, dan in je eigen topic.![]()
Heeft venomsnake een geheel topic voor zichzelf? Wat een luxe!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat je het hier eerder meldt, dan in je eigen topic.![]()
Sorry, maar ik kan het niet vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
nee hoor, had het eerder in het grunn topic gemeld. beter kijken.![]()
[Centraal] FC Groningen deel #41: Suarez kost 9,5 miljoen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan het niet vinden.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Hij gedraagt zich ten minste altijd netjes in ons topic.
Ok, welterusten dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:52 schreef patrickt37 het volgende:
ps: ik zeik niet op venomsnake
ik ben benieuwd.. wordt mijn eerste uitwedstrijd..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ouderwets weer naar de Vijverberg! Geweldige aanwinst natuurlijk voor de Eredivisie, Graafschap hoort daar gewoon!
[afbeelding]
Of bedoel je deze vermelding:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
nee hoor, had het eerder in het grunn topic gemeld. beter kijken.![]()
Wel een iets andere omschrijvingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef venomsnake het volgende:
Morgen zal hoogstwaarschijnlijk bekend worden of Berg wel of niet naar Groningen komt.
Hij is nu naar zijn familie terug om het te bespreken. In Groningen ligt een 5 jarig contract voor hem klaar aldus Zweedse pers.
En morgen zal bekend worden dat Groningen de zaak Suarez heeft gewonnen.![]()
Vraag is wat we dan met Suarez gaan doen en hoe hij zal reageren.
Zou me niets verbazen als Ajax alsnog de jackpot voor hem gaat betalen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wel een iets andere omschrijving
Ach, onbelangrijk feit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Andere woordkeuze, maar er staat precies hetzelfde.
ja, maar dan stort je neer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
AMS - PRA - AMS
Czech Airlines (97,00 EUR + 80,45 EUR) 177,45 EUR
212 uiteindelijk geworden, want er komen nog wat boekingskosten en shit bij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
AMS - PRA - AMS
Czech Airlines (97,00 EUR + 80,45 EUR) 177,45 EUR
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef venomsnake het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |