Je gedachten waarnemen is wat anders dan ze uitschakelen, weten waar ze vandaan komen, waarom ze er zijn en wat ze voor elkaar willen krijgen kan erg bevrijdend werken. Het helpt je zelfs om stappen te nemen die je anders niet zou doen omdat je denkt dat het toch wel fout gaat of omdat je al een heel scenario hebt bedacht over een mogelijke reactie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:02 schreef Conrad_Strughold het volgende:
Je gedachten volledig uitschakelen is puur geluk, maar theorie.
Je gedachten voor 90% uitschakelen is wel te halen, maar niet aan te raden.
't Is alles of niets.
ja, een melkkoequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef sweetgirly het volgende:
Maar denk wel dat hij zeker iets heeft gevonden en ontdekt
Oeh, hij verdient er geld mee, bizar.quote:
nee, dat is helemaal niet bizar. er gaat heel wat geld om in de volksverlakkerijquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, hij verdient er geld mee, bizar.
Zit je hem weer te spacen van ellende? Waarom toch altijd zo negatief als het gaat om dit soort boeken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:47 schreef osho het volgende:
[..]
nee, dat is helemaal niet bizar. er gaat heel wat geld om in de volksverlakkerij
Leuk is dat ook altijd, als hij gewoon een site had opgezet waar hij zijn ervaringen en verhaal neerzet is het één of andere mafkees die een baan moet zoeken maar nu hij een boek heeft gemaakt om het grote publiek mee te bereiken is het een bedrieger en een volksverlakker.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:47 schreef osho het volgende:
[..]
nee, dat is helemaal niet bizar. er gaat heel wat geld om in de volksverlakkerij
je moet je er niet zo druk om makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Leuk is dat ook altijd, als hij gewoon een site had opgezet waar hij zijn ervaringen en verhaal neerzet is het één of andere mafkees die een baan moet zoeken maar nu hij een boek heeft gemaakt om het grote publiek mee te bereiken is het een bedrieger en een volksverlakker.
Mensen die een roman schrijven zijn wel ok en mogen er geld mee verdienen, artiesten die een cd maken mogen geld verdienen en daar gaan miljarden in om, films ook en de schoenen die je draagt gaan ook 100 keer over de kop qua winst maar dat is niet erg, zodra het een vleugje van het vinden van innerlijk vrede is dan wordt het opeens een ramp dat iemand er geld mee verdient.
jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zit je hem weer te spacen van ellende?
omdat ik er skeptisch over ben...quote:Waarom toch altijd zo negatief als het gaat om dit soort boeken?
Maak ik me druk, oh dear, had ik nog niet eens door, dacht dat jij dat deed, excuus (quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:09 schreef osho het volgende:
[..]
je moet je er niet zo druk om makendie man mag zoveel geld verdienen als hij kan met dat boek en een evt. vervolg
ik zou willen dat ik het bedacht had
nee, ik was het niet. dus moest jij het wel zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak ik me druk, oh dear, had ik nog niet eens door, dacht dat jij dat deed, excuus ().
*schrikt*quote:En schrik niet hoor, maar soms schrijven mensen nog weleens iets omdat ze het ten eerste willen delen en is het geld dat ze ermee verdienen ook erg leuk maar nog niet eens de hoofdreden.
Of, ik durf het bijna niet te typen, geen van beide.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:29 schreef osho het volgende:
[..]
nee, ik was het niet. dus moest jij het wel zijn
Sorrie.quote:[..]
*schrikt*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |