iddquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:43 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Mensen die hun leven weggooien voor WoW en vervolgens WoW daar de schuld geven zijn labiele, zwakke en domme mensen.
komt omdat mensen niet normaal kunnen reageren!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:42 schreef -Muse- het volgende:
Dit topic gaat nu richting een slotje.
jij kan geen discussie aangaan, lees je eigen berichten eens terug manquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:29 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik wil best een normale discussie met je aangaan maar praat dan aub wel normaal nederlands
niet met jou nee!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jij kan geen discussie aangaan, lees je eigen berichten eens terug man![]()
je kunt ook gewoon niet kijken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Kan er geen apart Wow nerd sub forum komen? Dan kan ik dat forum tenminste uit mijn active topics lijst verwijderen
Een topic in KLB met als titel blizzard?quote:
Ja waarom denkje dat ik vrolijk mee ga doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ach, weet je, ik heb ook helemaal niks tegen WoW, ben zelf ook een gamer (al speel ik geen WoW) maar ik vind het heerlijk om te zien hoe alle WoW'ers zich zo snel aangevallen voelen en dan vol in de verdediging schieten, het is gewoon aandoenlijk. Kijk 1 keer sarcastisch en ze zitten op de kast en slingeren het ene argument na het andere naar je hoofd over hoe geweldig WoW is en hoe dom jij dan bent dat je het niet speelt.![]()
Idd je speelt voor jezelf en niet voor anderequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:11 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik speel het spel omdat ik het leuk vind niet omdat ik het nodig heb.
maar dat zien mensen nogal snel als hetzelfde.
Ja GAM -> WoW topicquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Kan er geen apart Wow nerd sub forum komen? Dan kan ik dat forum tenminste uit mijn active topics lijst verwijderen
Dude, kap eens met je eigen topic te kicken, nu komt hij steeds weer bij active topics te staanquote:
als je dan de eerste regel leest dan weet je genoeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Een topic in KLB met als titel blizzard?
Ik verwachtte allemaal rampverhalen over orkanen en dergelijke, en dan komt er zoiets...![]()
ik reageer op jou replies beste kerelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dude, kap eens met je eigen topic te kicken, nu komt hij steeds weer bij active topics te staan![]()
*kots* dan is ie perfectquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja waarom denkje dat ik vrolijk mee ga doen.
[..]
Idd je speelt voor jezelf en niet voor andere.
Zie mijn post dat ik kost op de gene die ons 'normale' spelers een slechte naam geven met alle gevolgen.
[..]
Ja GAM -> WoW topic.
Stop gewoon met reageren baby.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dude, kap eens met je eigen topic te kicken, nu komt hij steeds weer bij active topics te staan![]()
of je kan gewoon een discussie met iemand aangaan over het spelen van WOW.quote:
ik ga alleen discussies aan met mensen waar ik enigzins respect voor heb en dat ben jij helaas niet,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
of je kan gewoon een discussie met iemand aangaan over het spelen van WOW.
Maarja, omdat je zelf blijkbaar geen juiste discussie op gang kan houden....
Eingelijk mis ik de fakkels, hooivorken en de schuimbekkende menigte nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:56 schreef BrauN het volgende:
WoW topic!
RELLLEENENNENNNNNENENNN!!!!1!!11!: ::D ;d::D
: ;d
Want je hond komt niet met een onderbouwing, en ik wel ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:56 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik ga alleen discussies aan met mensen waar ik enigzins respect voor heb en dat ben jij helaas niet,
voor mijn gevoel heb ik nog zinvollere discussies met mijn hond dan met jou!
die humorloze kneus laat me lachen met zijn/haar opmerkingen, jij alleen met je kutreplies.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch, humorloze kneus
Ja natuurlijk knulquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch, humorloze kneus
nah het maakt me niet uit dat je het onderbouwd maar dat je zo snel conclusies trekt dat ergert me.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Want je hond komt niet met een onderbouwing, en ik wel ...
Dat jij gewoon niet tegen mensen kan met een andere mening + onderbouwing.
ja idd!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja natuurlijk knulzo kan ik alles wat ik zeg wel afstempelen als sarcasme
.
Inderdaad, als je van te voren weet dat het om een bepaald tijdstip is, en je weet dat alle mensen over de hele wereld dit spel spelen .. het onmogelijk is het iedereen naar de zin te maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:57 schreef Herald het volgende:
die maintenance is altijd van 5:00 tot 11:00 dan speel je toch ook geen WoW, dan slaap/werk/school je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |