abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52199234
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:08 schreef heijnen het volgende:

[..]

ik zal mijn post even onderbouwen dan.
ik vroeg dat mensen die geen drol met WoW hadden hier ook niet in te reageren,
het feit dat je dat wel doet laat me zien dat je een retard bent.
hou daarom aub je mongolen replies voor je
okthnxbye

alleen al het feit dat jij onderbouwde post zie als "restard", zeg maar over jou dan over mij.
een normale discussie kan jij blijkbaar niet aan.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_52199280
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Gebruik ik ook eerlijk gezegd
Ik ook
Vivre
pi_52199307
Eh das toevallig! Ik ook!
pi_52199328
Maar ,wat naast het bashen dus mijn punt is:

Over sommige dingen moet je gewoon geen topics openen, want dan ben je gewoon een target.
Vivre
pi_52199369
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik werk ook gewoon (wat is gewoon trouwens?) en speel 's avonds of in het weekend WoW en ik zie er heel normaal uit hoor en neem verder tijd voor familie/vriend. En je HOEFT niet met 40 man samen te spelen, je kunt quests ook prima alleen doen en af en toe in een groep.

En die maintenance heb ik ook geen last van trouwens, want dan zit ik toch op mijn werk (nu niet, want nu heb ik vakantie). Maar ik vind wel dat je inderdaad gecompenseerd zou moeten worden voor die uren dat je niet kunt spelen, je betaalt er tenslotte voor. Geef iedereen een maand PLUS 1 dag speeltijd (in plaats van een maand).

Ik snap ook niet dat men zich zo druk maakt over mensen die WoW spelen: ik mag wedden dat de meesten die zitten te zeiken het spel nog nooit gespeeld of zelfs maar gezien hebben. Waar maak je je druk over, jezus, bemoei je met je eigen leven en niet met dat van anderen.
Ik maak me er trouwens niet druk om, ik geef gewoon mijn mening waarom ik zelf geen wow zou spelen, niet meer en niet minder. En ja ik heb WOW eens gespeelt samen met iemand die level what ever was, maar het is gewoon niets voor mij (zie beredenering eerder in dit topic).
Alleen al het feit dat de meeste WOW spelers er dagen per week aan besteden een imago geven aan de rest van de spelers
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_52199394
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Ach, weet je, ik heb ook helemaal niks tegen WoW, ben zelf ook een gamer (al speel ik geen WoW) maar ik vind het heerlijk om te zien hoe alle WoW'ers zich zo snel aangevallen voelen en dan vol in de verdediging schieten, het is gewoon aandoenlijk. Kijk 1 keer sarcastisch en ze zitten op de kast en slingeren het ene argument na het andere naar je hoofd over hoe geweldig WoW is en hoe dom jij dan bent dat je het niet speelt.

ik heb nooit gezegd dat jij dom bent omdat je het niet speelt, misschien ben je wel slimmer als je het niet speelt.
maar het feit dat mensen zo snel WoW als retarded zien maakt me wel eens chagrijnig.
als je het spel niet gespeeld heb ga daar dan ook niet over oordelen
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
pi_52199421
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Ik maak me er trouwens niet druk om, ik geef gewoon mijn mening waarom ik zelf geen wow zou spelen, niet meer en niet minder. En ja ik heb WOW eens gespeelt samen met iemand die level what ever was, maar het is gewoon niets voor mij (zie beredenering eerder in dit topic).
Alleen al het feit dat de meeste WOW spelers er dagen per week aan besteden een imago geven aan de rest van de spelers
Aangezien je niet meer replied op mijn posts neem ik aan dat je het er bij laat liggen en mij gelijk geeft?
Als je de discussie aan wilt gaan, ga er dan me door of geef itoe dat je fout zit.
pi_52199434
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:13 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Dat jij er geen geld voor over hebt is jou KEUZE. Houd het daarbij!
In wow zit je nergens aan vast, niemand verwacht jou online tenzij je het zelf afspreekt. Ik kan die 10 euro in de maand wel missen, en ik speel waneer ik wil, hoelang ik wil. Niemand in of buiten wow zegt mij wat ik moet doen.
Alles is vrijblijvend en een keuze, de echte nerds kiezen er zelf voor om hun leven weg te gooien, niet het spel.

En cs is geen team spel? Dan ben jij een van de velen die het daar voor anderen verneuken want bij cs ddraait ALLES om teamplay.

Als je dat niet snapt heb jij een probleem.
weer iemand gevonden die het WEL begrijpt
pi_52199477
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

alleen al het feit dat jij onderbouwde post zie als "restard", zeg maar over jou dan over mij.
een normale discussie kan jij blijkbaar niet aan.
ik wil best een normale discussie met je aangaan maar praat dan aub wel normaal nederlands
pi_52199501
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:29 schreef heijnen het volgende:

[..]

ik wil best een normale discussie met je aangaan maar praat dan aub wel normaal nederlands
Lees je eigen OP nog eens een keer.
pi_52199512
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

je kwam dus al met een vooroordelen over mij (TS) voordat je ook maar wist hoeveel uur per week ik dit spel speel.
ik speel het namelijk alleen maar als ik daar zin in heb.
dat is het voordeel van PVP guilds, daar hoef je niet iedere dag van 7 tot 11 de gamen.
als ik dat namelijk had moeten doen was ik helemaal lijp geworden
pi_52199527
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:29 schreef heijnen het volgende:

[..]

Oh mijn god, dit is een grapje toch?
pi_52199544
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:30 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Lees je eigen OP nog eens een keer.
mijn OP zijn in dialect aka brabants, maar de reply van de beste persoon waar het over ging zaten 2 grove fouten in.
dat is iets anders
pi_52199560
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef tonks het volgende:

[..]

Oh mijn god, dit is een grapje toch?
nee
btw nice avatar:D
pi_52199656
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef heijnen het volgende:

[..]

mijn OP zijn in dialect aka brabants, maar de reply van de beste persoon waar het over ging zaten 2 grove fouten in.
dat is iets anders
En lees nu deze zin nog eens.
Iets met balken uit je eigen ogen halen voordat je de splinters uit andermans ogen haalt.
pi_52199671
Hij is echt heel ver heen hoor. ik vrees voor je toekomst TS !!
pi_52199720
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:36 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

En lees nu deze zin nog eens.
Iets met balken uit je eigen ogen halen voordat je de splinters uit andermans ogen haalt.
pi_52199742
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:36 schreef tonks het volgende:
Hij is echt heel ver heen hoor. ik vrees voor je toekomst TS !!
ik vrees niet voor mijn toekomst:D
pi_52199746
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef heijnen het volgende:

[..]

Jouw zin in die quote, schatje.
pi_52199769
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:39 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Jouw zin in die quote, schatje.
zijn moet is zijn maar meer niet!
of wel dan heb ik geen zin om het te zien
pi_52199794
ach ik ken mensen die volledig hun leven verneukt hebben DANKZIJ! wow, maar zo ken ik ook iemand die slechts wow op 1 avond speelt in de week van 8 tot 2 uur in de ochtend. Voor de rest is hij succesvol ondernemer en vliegt de hele wereld over. En slechts 24 jaar oud
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52199802
Dit topic gaat nu richting een slotje.
pi_52199816
Het erge is dat TS ook nog 21+ is .
pi_52199838
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:41 schreef sitting_elfling het volgende:
ach ik ken mensen die volledig hun leven verneukt hebben DANKZIJ! wow, maar zo ken ik ook iemand die slechts wow op 1 avond speelt in de week van 8 tot 2 uur in de ochtend. Voor de rest is hij succesvol ondernemer en vliegt de hele wereld over. En slechts 24 jaar oud
Mensen die hun leven weggooien voor WoW en vervolgens WoW daar de schuld geven zijn labiele, zwakke en domme mensen.
pi_52199844
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:42 schreef tonks het volgende:
Het erge is dat TS ook nog 21+ is .
ik ben gewoon 22 dank je wel:D
maar ik speel WoW ook maar 2 dagen per week en dan nog niet eens lang.
alleen lang genoeg om mijn arena points bij elkaar te sprokkelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')