zit ook wel wat in idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:04 schreef freud het volgende:
Den Haag en R'dam lijkt me genoeg voor 1 dag.
Eens... Daar kun je al een complete dag mee vullen als je er een beetje de tijd voor wilt nemen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:04 schreef freud het volgende:
Den Haag en R'dam lijkt me genoeg voor 1 dag.
Goed plan, zeer goed plan!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:40 schreef Xilantof het volgende:
In Den Haag is de tramtunnel wellicht erg tof om te fotograferen.
(die staat tenminste nog steeds op mijn lijstje)
Moet daarvoor wel eerst even de HTM vragen, maar begreep dat die er niet echt moeilijk overdoen verder!
En in Den Haag zijn zat leuke tentjes om gezellig te eten na afloop!
Dan ben je niet naar meets geweest de afgelopen 2 jaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:53 schreef k_man het volgende:
Architectuurfotografie is wel mijn ding, maar helaas... ik doe niet meer aan FOT-meets. Geen zin meer in het gezeik.
En vanaf 11 september ben ik lekker in India en Bhutan.![]()
Hele gezellige mensen en er wordt gemod op een meetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:07 schreef k_man het volgende:
Dat zou heel goed kunnen. Hoezo? Wat is er veranderd de afgelopen twee jaar?
Laatst is mijn rechteroor ge-edit, en nu is het weer rechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:10 schreef freud het volgende:
[..]
Hele gezellige mensen en er wordt gemod op een meet.
Gemod op een meet? Hoebedoelu?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:10 schreef freud het volgende:
[..]
Hele gezellige mensen en er wordt gemod op een meet.
Terecht toch? Dat blijft een eigen keuzequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
k_man doelt op de befaamde Naarden-meet ergens in 2004Eigenlijk wil k_man gewoon niet op de foto verschijnen
Niet dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht toch? Dat blijft een eigen keuze
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:29 schreef k_man het volgende:
Het heeft niet zo veel nut oude koeien uit de sloot te halen.
leg me eens uit waarom je voor de 8e kiest als de 15e de meeste mensen kunnen volgens je poll?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:43 schreef Petre het volgende:
8 september lijkt mij dan de beste datum. Den Haag is iig genoeg animo voor. Wie weet goede/leuke plekken in Rotterdam?
verkeerd typen terwijl je de goede datum in je hoofd hadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
leg me eens uit waarom je voor de 8e kiest als de 15e de meeste mensen kunnen volgens je poll?
Anders, namelijk...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef Casparovvv het volgende:
Ik mis de optie zondag 9 september...
Dat is zeker een leuke route, maar wel lang voor een half dagje. Met een grote groep fotografen loop je niet zo hard. Mag ik de volgende aanpassing sugegreren:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef DutchTrain het volgende:
*leest mee.
Typisch architectuur rondje in Rotterdam is:
Centraal Station - Proveniersstraat - Heliport - Hofplein - Coolsingel - infocentrum op Binnenwegplein - Scheepvaartmuseum - Vier Leeuwenbrug - Blaak - Blaakse Bos - Boompjes - Scheepvaartkwartier - Parklaan - Euromast / Kunsthal - Nai - Mauritsweg - Chinatown - Centraal Station
En als je een hele dag rond wil lopen voeg je daar ook nog de Wilhelminapier, Kop van Zuid en een tramritje naar De Esch of de metro naar Rivium aan toe.
Je kan ook een architectuurtour doen per minitrein www.minitrein.nl of in combinatie met de boot www.spido.nl
zit in beide routevoorstellen. 'Boompjes'is het stuk maaskade tussen de Willemsbrug en de Erasmusbrug. Vraag is of je er ook overheen wilt lopen. Architectonisch is daar best wat voor te zeggen, omdat de overkant (Kop van Zuid, Freud noemde ook al metro Wilhelminahaven) de moeite waard isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:57 schreef Petre het volgende:
Erasmusbrug mag natuurlijk niet ontbreken als je naar R'dam gaat toch?
Bij die tent hebben we al eens gegeten met een FOT-meetquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef Petre het volgende:
Wie zou het deel Rotterdam op zich willen nemen?
En wie Den Haag?
Een leuke/leuk/niet duur restaurantje in Den Haag ken ik wel. tussen 17.30 en 18.00u bestellen is het tweede menu voor de helft van het geld (3 gangen normaal 15,50) ( http://www.leconnaisseur.nl/tijdelijk/index2.html )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |