Nee, kan dus niets vinden verderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef Dementor het volgende:
Al iets op internet hierover?
Inderdaad.quote:
Oefening?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, wat doen die agenten daar dan, die zag ik lopen
Geld opnemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, wat doen die agenten daar dan, die zag ik lopen
Mwah, er zijn een aantal winkels gesloten. Die vinden dat vast niet fijn voor een oefening en op woensdag (als het altijd heel druk is hier).quote:
Ik wil ook! Waar moet ik naar toe?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef PLAE@ het volgende:
Iemand kwam op het idee om de ING te overvallen nadat hi/zijj bij RTL Z hoorde dat ze het afgelopen half jaar 4,45miljard winst hebben gemaakt![]()
Nou, dan zal het wel verrekte boeiend geweest zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, kan ook niets vinden. Ga hier de lokale krant wel kijken zaterdag, misschien dat daar meer in staat
Ik kom er net langs maar er staat alleen maar een demonstratievrachtwagen met een Formule1 auto erin. Niets spectaculairs te zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik was hier net in het dorp (berkel en rodenrijs) om een aantal boodschappen te doen.
Op zich niets mis mee alleen toen ik richting het parkeerterrein liep zag ik ineens vrij veel politie. Heel veel zelfs en een groot parkeerterrein dat deels leeg was (normaal staat het helemaal vol).
Bij beter kijken zag ik een aantal agenten in kogelvrije vesten. Bj een winkel hoorde ik dat ze er al sinds half 10 zijn, en er ook een arrestatieteam aanwezig is. Dit alles is gericht op de ING-bank.
Weet er iemand wat er aan de hand is? Ik hoorde ook iets van geluid in de kluis bij het openen van de bank, maar............
I wishquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
Er staat ook niets op P2000. Volgens mij heeft TS teveel gezopen zo vroeg in de middag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |