Ik heb mensen in mijn friendslist die de demo al aan het spelen zijn.quote:
Ja, en na 2 maand als de hype voorbij is spelen er waarschijnlijk alleen nog maar mensen met KB & M, en ben je dus verplicht daar aan mee te doen, wil je nog online kunnen spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Servers kunnen keyboard-only en controller-only-servers maken. En users kunnen filters gebruiken om ze te vinden. Volgens mij gaat dat wel goed werken.
weet ik, maar als iets nieuws is download ik het ook meteen. Ja meteen... Om 19:00 als ik afgewerkt ben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef swasfy het volgende:
Het is een nieuwe demo, we zijn niet de enige die hem downloaden.
Ik heb demo van 1GB normaal rond de 10 minuten binnen.
verbinding lijkt me geen probleem met mn 100Mbit verbinding, maar zoals al gezegd zijn we niet de enigen die de demo willen hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef nicket84 het volgende:
iedereen zeurt altijd over download snelheid. Ik heb een demo altijd binnen 15 a 25min binnen. Afhankelijk van de grote natuurlijk.
Hebben jullie allemaal zo'n low budget verbdingin. Of heb ik een VIP poortje naar live..?
ja héhé, Jij download die demo om 7 uur pas, dan is de lag al voorbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef nicket84 het volgende:
iedereen zeurt altijd over download snelheid. Ik heb een demo altijd binnen 15 a 25min binnen. Afhankelijk van de grote natuurlijk.
Hebben jullie allemaal zo'n low budget verbdingin. Of heb ik een VIP poortje naar live..?
Als je persé van HDMI gebruik wilt maken, of als je een manier weet om meer dan 10GB van de harde schijf vol te maken is een Elite nodig ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:22 schreef ChrisFO het volgende:
Ik ben van plan een xbox360 te kopen, weet iemand waar op het moment een leuke aanbieding is. En is het de moeite waard die duurdere versie (elite?) te kopen?
Ja leuk hoor, ik zat op 99%quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef BMH het volgende:
80+ procent: "Can't download stranglehold". BOOM.
Ik ben nu... 6 uur bezig?
[edit: Marketplace werkt niet meer.. "Can't retrieve information"
In eerste instantie vond ik het nogal een Max Payne Ripoff (wat het ook isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:19 schreef kepler het volgende:
Stranglehold is wel leuk, maar toch ook weer niet
die melding kreeg ik ook in het begin, maar het werkte uiteindelijk wel gewoonquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef BMH het volgende:
[edit: Marketplace werkt niet meer.. "Can't retrieve information"
PANIEK!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Henk-B het volgende:
Hmm xbox live is down!
quote:
Pffquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
Gelukkig heb ik net Anno 1701 gekocht op de DS. Laat xbox live maar dood zijn![]()
1 demo en het stort weer in elkaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
Gelukkig kunnen we wel gewoon online gamen, marketplace werkt alleen niet
lijkt me sterk dat het aan deze demo ligtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:54 schreef BMH het volgende:
[..]
1 demo en het stort weer in elkaar. Tis net de Halo 3 betatest... maal 0.3!!
Net een 7quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:50 schreef Fliepke het volgende:
Punt voor demo?
Niet gespeeld, alleen op trailers afgaand, 7,3-7,7
Call of Duty 4 Multiplayer Hands-Onquote:So how deep is Call of Duty 4 multiplayer? I played only four hours of the beta, and there are still nuances and gameplay elements I haven't covered in this lengthy piece. If the beta is any indication, COD4 is going to be one of the deepest online shooters of all time. The short-lived Halo 3 multiplayer beta was the talk of the gaming world this summer, and for good reason. But before we crown the gang at Bungie kings of online multiplayer, give Call of Duty 4 a chance. It may just be the multiplayer game that will have you hooked through the winter.
Hehequote:Cooler 360s Coming This Month or Next
Opposable Thumbs is reporting that a new batch of Xbox 360s, with built-in HDMI, 65nm processors, quieter DVD drives and resolved heating issues, will be quietly hitting shelves last this month or next month.
The story, which cites an unnamed source, says that the new 360s will be quietly rolled out, but that there will be something on the box that calls attention to the new HDMI out feature.
The story doesn't say anything about a price increase on these new versions of the 360, so I assume that the recent $50 price drop will still apply, otherwise Microsoft would be pulling a Sony and instead of discounting their console, they'd be having a fire sale to get rid of their buggy stock... no pun intended.
Van Basten's eerste homie is binnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, wat doet die negert met een KNVB jack
Wat ben ik toch blij dat Bioshock snel komt. Maar al te veel budgetgames de laatste 2/3 maandenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het vaker gezegd, maar Stranglehold : Budgetgame
Idd, leuk voor een dag of 3 SP en 10 minuten MP, maar zeker niet full-priced.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef Gamedemon het volgende:
Q2 2008quote:Huxley to Release Q2 2008; first info about the beta
Webzen, the publishers of Huxley, has released their Q2 2007 earnings report today. Huxley is on this list with a end of Q3 showing a start of closed beta testing, then a mid Q4 to early Q1 2008 open beta and will finish in a early Q2 2008 Release date.
Ja, maar dan moet je ook gebruik maken van de bullit tequila-time®-functie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:07 schreef swasfy het volgende:
Wat een magere demo (en waarschijnlijk spel) dat Stranglehold.
Zie je ook op het einde mooi hoe de omgeving wordt gebruikt om vijanden te doden in de trailer, maar als je het zelfs speelt gaat het veel te snel om ook maar op tijd door te hebben waar je er gebruik van kan maken
Ja dat snapte ik nou net ook nog wel. Maar het is voor mij onmogelijk om te spotten wat je kapot kan schieten om op iemand te laten vallen, gebeurde bij mij alleen maar perongeluk wat eigenlijk de lol van de 'destructible enivornment' wegneemt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook gebruik maken van de bullit tequila-time®-functie..
quote:New Timepslitters 4 Info
UK studio Free Radical Design has confirmed that development of TimeSplitters 4 is well underway and anything is possible regarding the platforms it’ll launch on.
“Yes, TimeSplitters 4 is happening. At the moment it’s in the very early concept stages, and as yet it’s unsigned to any publisher,” Free Radical Design’s screenwriter Rob Yescombe told us.
Regarding a platform it looks like there are no specific exclusive plans although that could change when the game’s gets picked up by a publisher. You’ve got to think that PS3 would be a prim(ate) target given the series’ history and success on PS2. “Anything and everything is currently a possibility. We’re not saying no to anything,” added Yescombe.
Demo nog niet gedownload denk ook niet dat ik dat nog ga doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook gebruik maken van de bullit tequila360-time®-functie..
Geen één titel valt af. Ook Overlord niet, en Two Worlds...en Over G.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Is bij deze afgevallen blijkbaar
Omdat de demo geen diepgang had, en behalve lichtelijk vermakelijk was ook nog eens bijna geen nieuwe elementen toonden dat deze beter maakt dan iedere ander spel op de markt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom lopen jullie Stranglehold zo gigantisch af te branden? Het is anders wel één van de GOTY kandidaten.
Voel je je niet zo lekker vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen één titel valt af. Ook Overlord niet, en Two Worlds...en Over G.
Dat tafeltjes gedeelte zag er in de trailers ook al zo vaag uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Scarface2004 het volgende:
ik wandel met 2 kmpu richting een tafeltje, vervolgens glijdt hij de hele tafel over zonder een aanloop of afzet.
En je kan met 4 kogels een heel stuk uit een betonnen steun pilaar knallen.
quote:
onrealistische is niet zo erg, maar het moet niet storend worden en dat wordt het wel als je gewoon langs een tafel wilt lopen o.i.d. en daar gaat mr glijmans weer over de tafel heen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
OMFG, mensen die gaan zeiken over het niet realistisch zijn van de physics van een game die gebaseerd is op een hollywood actie film!
Gaan ze straks ook nog klagen dat er in Mass Effect onrealistische aliens zitten?
quote:Veel nieuwe Call of Duty 4 multiplayer info
Terwijl Treyarch werkte aan Call of Duty 3 was Infinity Ward al bezig aan het vierde deel, de verwachtingen van de game zijn dan ook hooggespannen.
Uiteraard moet het spel naast een intensieve singleplayer ook een uitgebreide multiplayer bevatten en bij IGN mochten ze alvast enkele uren met deze multiplayer aan de slag. Wij keken over hun schouder mee en kunnen de volgende informatie met jullie delen:
- Infinity Ward maakt nog maar eens duidelijk dat het spel een exclusieve beta krijgt die dus niet naar de PC of PlayStation 3 komt. Het spel zelf komt tijdens de herfst voor alle drie systemen tegelijkertijd uit.
- De beta heeft nog geen officiële launchdatum, toch geeft de ontwikkelaar nu al aan dat ze deze zo lang mogelijk door willen laten gaan. In de beta is een levelcap qua ervaring aanwezig (level 20), een level waar je geleidelijk naartoe zult gaan. Helaas worden statistieken niet opgeslagen, op het moment dat je de game koopt moet je dus weer vanaf nul beginnen.
- De multiplayer in Call of Duty 4 kent zowel Player als Ranked matches. Het spel kent hierbij gelukkig een partysysteem als in Halo, waardoor je ook met vrienden ranked wedstrijden kunt spelen.
- Het verkrijgen van ervaringspunten is een belangrijke factor waar de multiplayer op steunt. In de meeste spellen krijg je tien XP voor het doden van een vijand, speel je echter in een Team Objective game (waarbij er geen respawns zijn) dan krijg je vijftig punten. Als je meer punten weet te verdienen (aangeduid met een militaire rank) unlock je nieuwe features, customizations en zelfs game modi.
- Infinity Ward vond het belangrijk dat iedereen de multiplayer kan spelen, de grotere uitdagingen speel je dan ook pas als je dit daadwerkelijk verdient. Door goed te spelen in de lagere klassen kom je vanzelf in de hogere klassen terecht, met daarbij ook andere wapens. De XP die je verdient hangen overigens niet af van je klasse, je klasse is er meer om je rol aan te duiden.
- Er is de optie om zelf een klasse te creeëren, hierbij kies je ook een primair wapen en, indien ze voor je beschikbaar te zijn, extra opzetstukken. Hoewel je na iedere respawn met je primair gekozen wapen begint kun je uiteraard altijd de wapen van iemand anders oppakken.
- Een schot van een tegenstander is te zien op de radar linksboven op je scherm. Mocht je een geluidsdemper op je geweer hebben, dan is niet te zien waar je een schot aflost.
- Bij de creatie van je klasse kies je ook een speciale granaat, bijvoorbeeld Frag, Flash, Stun of Smoke. Mocht je zelf geraakt worden door een Stun Grenade, dan zal je langzamer bewegen, waardoor zelf schieten lastiger is, net als het ontwijken van het vuur van een ander. Naast het type granaat kies je ook één van de drie zogeheten Perks (je dient hiervoor wel minimaal level 4 te zijn), de verschillen hiervan zijn als volgt:
Perk 1:
- C4 X 2 - Twee keer een C4 die je ergens op kunt plaatsen en met een remote af kunt laten gaan. Als je al een ander wapen draagt kun je ook twee keer de reload knop indrukken om de C4 af te laten gaan.
- RPG-7 X 2 - Het wapen is langzaam, maar zeer effectief.
- Special Grendes X 3 - Kies een drietal granaten van de eerder beschreven mogelijkheden.
- Claymore X 2 - Claymore zijn explosieve mijnen die af gaan als iemand er op gaat staan. Vooral handig wanneer er iemand achter je aan rent.
- Bomb Squad - Ben je er moe van dat je iedere keer geraakt wordt door de C4's? De Bomb Squad zorgt ervoor dat je kunt zien waar de C4 geplaatst is waardoor je ze makkelijker kunt ontwijken.
Perk 2:
- Juggernaut - Meer health zodat je minder snel sterft
- Stopping Power - Verbetert de schade van je kogels
- Sonic Boom - Meer schade als je een explosief gebruikt
- Sleight of Hand - Snellere herlaadtijden, vooral handig als je de SAW met je mee draagt, dit grote geweer kost namelijk een minuut om te herladen
- UAV Jammer - Hiermee ben je niet te zien op de radar
Perk 3:[
- Extreme Conditioning - Geeft de speler de mogelijkheid om over langere afstanden te sprinten, vooral handig omdat de COD 4 maps soms open gebieden bevatten
- Steady Aim - Het richten van je kogels gaat beter
- Deep Impact - Je kogels komen dieper en harder aan. Hiermee zal dus niet alle cover even goed zijn om achter te gaan zitten.
- Last Stand - Als je zoveel schade hebt opgelopen dat je bijna sterft krijg je de mogelijkheid om je pistool te trekken en op anderen te schieten tot het moment dat ze op jouw schieten. Als je geluk hebt neem je hierdoor nog net je tegenstander mee de dood in voordat je zelf gaat.
- Martyrdom - De optie om nog snel een granaat te laten vallen op het moment dat je zelf sterft. Stel dat je moordenaar snel naar de plek rent waar hij stierf, dan zal hij zelf ook sterven.
- Je kunt zelf een vijftal verschillende klassen samenstellen en opslaan, waardoor je deze altijd makkelijk terug kunt vinden en kunt wisselen.
- Als je in hogere ranks terecht komt krijg je speciale uitdagingen, denk hierbij aan 'behaal 25 kills met de M16', etc. Door deze uitdagingen te behalen krijg je niet alleen XP punten, maar ook een speciale award die gelinkt is aan een geweer. Hoe verder je komt, hoe unieke de uitdaging, denk aan 'vermoord een X aantal tegenstanders door een muur'. Hoewel dit soort uitdagingen prima samen lijken te vallen met Xbox 360 achievements is dit niet het geval, de achievements van Call of Duty 4 richten zich allemaal op de singleplayer.
- Het spel draait in zestig frames per seconde zonder enige vorm van lag. Ook de textures verdienen veel lof, daarnaast zijn de maps ook groot, maar niet overweldigend groot, precies goed dus.
- In Call of Duty 4 sterf je al binnen een aantal schoten, ook cover zoeken is door de uitgebreidheid van het spel erg lastig. Naast de bommen en granaten kunnen alle kogels door muren heen, de mate waarin dit schade aanricht licht weer aan de samenstelling van het geweer en de muur waar de kogel doorheen moet.
Als je sterft in de game is er altijd nog de klassieke kill cam, deze laat vanuit je moordenaars gezichtpunt zien hoe hij je te pakken had. Als extraatje zie je ook nog welke perk deze speler had, wellicht dat je hierdoor zelf nog aanpassingen aanbrengt bij je eigen speler.
- Afgezien van de Team Objective matches zul je snel respawnen, het respawn punt is hierbij nooit midden in het strijdsgeweld, maar altijd wel dichtbij een medestander. Dit voorkomt dat je ergens ver van de actie terecht zult komen.
- Bij IGN konden ze drie maps spelen, Overgrown, Vacant en Crash. Ieder van de maps zitten zeer goed in elkaar, uiteraard krijgt de uiteindelijke game nog meer maps, als deze allen goed zijn wil IGN het nu al de moeder van alle online shooters noemen.
- Overgrown speelt zich af in een Russisch bos, zo staat er een boerderij en nog enkele gebouwen die leeg staan, het grootste gedeelte van de map wordt echter gevormd door een open veld met daarin een droge rivier. Door het hoge gras in de game is het een goede map voor snipers, toch voelden de mannen zich nooit benadeelt als ze eens geraakt werden door een sniper. De balans van de wapens en het zicht van de kill cam zorgen ervoor dat een sniper nooit lang kan blijven zitten, de strijd blijft dus altijd eerlijk.
- Vacant is eveens een Russische map, eentje die een buitenlocatie kent met trainen, toch is de actie vooral binnen te vinden, in een verlagen bedrijfsgebouw. De vele gangen en paden zorgen voor een kat en muisspel, daarnaast kent de map ook enkele grotere locaties.
- De meest gebalanceerde map is Crash, eentje die we moeten zien als de Black Hawk Down van Call of Duty 4. In het midden van een klein stadje is een vernietigde helikopter, de rest van de map wordt gevormd door verschillende gebouwen, waarvan je ook op de daken kunt klimmen. Crash is waarschijnlijk de beste map voor Team Objective games.
- Eerder hadden we het al over uitdagingen die je kunt behalen, zo zijn er ook andere extraatjes die je unlockt door goed te spelen. Stel bijvoorbeeld dat je drie kills krijgt zonder zelf te sterven, dan unlock je de UAV, een onbemande auto die je met je team in gebruik kunt nemen. Lukt het je om vijf kills te krijgen zonder zelf het loodje te leggen, dan kun je een air strike oproepen, het is maar beter om dan ook zelf even naar binnen te lopen voordat je zelf onder de bommenregen terecht komt. Ben je echt goed en lukt het je om zeven mensen om te leggen zonder zelf te sterven, dan kun je de hulp in roepen van een helikopter die op vijanden schiet die hij in zijn beeld krijgt, deze vijand zelf kan de helikopter echter ook weer uitschakelen.
De doden die je weet te behalen via bovenstaande hulpmiddelen worden toegeschreven aan je death kill en levert je eveneens XP op. Mensen in een team zullen dan ook factoren combineren, bijvoorbeeld door eerst goed te kijken op de radar waar de vijand zich begeeft, allen naar binnen gaan en dan de air strike roepen.
- De beta kent vier verschillende game modi, te weten Free-for-all, Team Deathmatch, Team Objective en Team Tactical. Team Objective is te spelen als je minimaal level 6 bent en bevat Domination (verschillende vlaggen die evenveel teams moeten bewaken) en Search and Destroy (gebaseerd op het klassieke Counterstike, waarbij het ene team een bom moet plaatsen en de ander dit onschadelijk moet maken).
Om 11.00 uur de aankondiging van de gelukkige gereserveerden, 2 uren later krijgt ie niks binnenquote:Nou................slecht nieuws !!
Ik krijg er dus gewoon zero binnen : (
Dat ding wordt zo zeldzaam dat haast niemand hem uiteindelijk zal hebben.......
Kunnen de mensen die hem besteld hebben laten weten of ze de normale versie willen hebben?
Sorry voor het ongemak !!!!
quote:Four hours, three fire alarms, and many deaths later, the four of us exited Infinity Ward in agreement: Call of Duty 4 kicks some serious ****ing ass.
quote:There is a level cap for your experience (20) which will be raised gradually as the beta progresses. And though we begin with three maps and a limited number of perks and weapons, these too may increase as the beta rolls on. Nothing you unlock carries over to the retail version of COD4. Once you buy the box copy, you'll have to start all over again, to make it fair on everyone else.
quote:Fortunately, COD4 features a Halo-like party system where you can gather your friends and travel together through ranked play.
quote:At level one, you'll be forced to pick from a small group of premade classes. The classes determine your starting main weapon, pistol, special grenades, and perks. Once you hit level 4 (a task that shouldn't take you too long), you'll open up the ability to create your own classes -- that's when COD4 truly blossoms into a special multiplayer experience.
quote:You can put a silencer on any of these pistols, which can come in handy. In multiplayer, there is a small map of the area in the top left. When an enemy fires a weapon, there's a red blip on the screen. Shots with a silencer don't register on your radar.
quote:While a few of the particle effects may have been dropped for multiplayer, it is almost as pretty in motion as the single-player. The game runs smoothly at 60fps without a single hiccup to the framerate. The texture work is spectacular, the maps large but not overwhelming, and the world thick with debris. There's been very little compromise in maintaining the visual fidelity of the single-player game.
quote:Should you die in multiplayer, you'll be treated to IW's classic kill cam. This show exactly how you died, from your killer's perspective. As an added bonus, you get to see the list of your opponent's perks. So if the same bastard keeps killing you, there's the option to take notes on the perks and weapons he uses. If nothing else, it might help you better design your own class.
quote:Get five kills and you can call in an air strike. Planes fly in quickly and drop bombs. Get inside or your ass is toast. It's quite a rush hearing the approach of a jet and scrambling for cover. Get seven kills in a row and you can call in a support chopper. This assault copter patrols the map, shooting any enemy it sees. It can be destroyed with enough gunfire. The easiest way to take it out is to target the rear rotor.
Best Multiplayer Game for 2007 Confirmed.quote:The short-lived Halo 3 multiplayer beta was the talk of the gaming world this summer, and for good reason. But before we crown the gang at Bungie kings of online multiplayer, give Call of Duty 4 a chance. It may just be the multiplayer game that will have you hooked through the winter.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:03 schreef Scarface2004 het volgende:
cod4 9 November toch?
Zitten wel een aantal bekenden voor me bij. GoW krijg ik erbij, Rainbow six wil ik idd wel hebben en GRAW (staat er niet bij) MOET ik hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:33 schreef Scarface2004 het volgende:
verleden:
Gears of War
Rainbow Six Vegas
Forza 2
Shadowrun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10/10!!
Darkness
Test Drive Unlimited
toekomst.
Bioshock
Call of Duty 4
Assassins Creed
Smackdown 2008
Halo 3
Stranglehold
Army of Two
Brothers in Arms : Hells Highway
Mass Effect
Unreal 3
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:18 schreef Filay het volgende:
Sorry voor dubbelpost
Maar wat zijn nou echt aankomende games die meesterlijk moeten gaan worden volgens jullie? Ik heb de 360 release lijst/games lijst nooit echt gevolgd en om nou alle topics door te gaan spitten...
Wat zijn must haves de komende tijd en misschien het recente verleden?
Hehe heb tijdenlang wrestling gekeken en ook nog lid op een wwe forum enz... dus ja het is wel leuk om te hebben dan... volg het nu niet meer zo..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:37 schreef existenz het volgende:
Smackdown fan?
TDU wil ik eigenlijk nog een keer doen, maar wordt tegenwoordig vanwege forza niet meer zo veel gespeeld op live, dus die laat ik maar zitten
Volgens Jorien wordt Feyenoord kampioenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja en volgens Jorien is The Hour of Victory ook een ware masterpiece. Kopen dus!
Condemned en Dead Rising, twee ondergewaardeerde titels op de 360quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:18 schreef Filay het volgende:
Wat zijn must haves de komende tijd en misschien het recente verleden?
Is natuurlijk ook logisch. De andere wrestlers die je nu ziet staan op het roster dus logisch dat die in het spel komen. Gelukkig kun je met CaW een boel doen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:47 schreef Scarface2004 het volgende:
WWE spellen zijn vet.
WWF Smackdown shut your mouth he-le-maal grijs gespeeld.
Bijna alle character gemaxed.
Goldberg & Rey Mysterio waren mn favo's.
Moet wel zeggen.
In Smackdown 2007 zie ik veel onbekende gasten en steeds minder oldskool wrestlers.
Elk jaar worden er steeds meer oldskool wrestlers geschrapt, dan laat ik Smackdown voor wat het is.
Vond het sowieso al kut dat goldberg er niet in zat
Benoit zit er denk niet in, ze hebben zelfs dvd's waar hij opstond de wedstrijd van geschrapt.. en sting worstelt nu bij TNA dus als je hem wilt zien.. kan datquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Weet ik, Mankind, Cactus Jack enz.
Alleen die waren nog voor mijn tijd.
Sting zou ik wel eens terug willen zien, die zat toendertijd in de WCW.
Ben benieuwd over Chris Benoit in 2008 zit, aangezien die nu dood is.
Of je hebt perongeluk Stranglehold staan waar Bioshock hoort te staan en omgekeerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stranglehold is een must-have voor mij
Bioshock absoluut niet. Wat een klotespel lijkt me dat...
Nog niet , en waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:58 schreef Bastard het volgende:
Is er van Bioshock ook iets te downloaden, demo
Nieuw filmpje CoD4 Ziet er wel heel mooi uit.
Nee hoor. Hou zoiezo al niet van die games met zombies, aliens en andere misvormd gespuis....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of je hebt perongeluk Stranglehold staan waar Bioshock hoort te staan en omgekeerd.
Of er is iets mis met je![]()
Daarom kun je games ruilen/verkopen. Je betaald op die manier nooit meer dan 20 euro per gamequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:16 schreef Catch_me het volgende:
Bioshock weet ik nog niet hoor. Heb de indruk dat het weer zo'n spel is dat je 1 a 2 keer uitspeeld om hem daarna terug in de kast te zetten. Zelfde verhaal ging op voor the Darkness, wat ik een heel goed spel vind, maar na deze 2 keer uitgespeeld te hebben heb ik hem alweer weken niet meer aangeraakt terwijl ze toch xx uur gameplay beloofde
. Ik moet wel zeggen dat ik het een beetje cheap vind dat ze in de Darkness nog steeds die lag niet gefixed hebben in de multiplayer waardoor daar ook weer geen reet aan is.
Oh dat moet je hier niet vragen, pas vanaf 1080i en 3000 euro kun je enige waardering krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:09 schreef Blinker het volgende:
Ik las vandaag in de Metro dat ze bij de MM de Philips 26PF5321 verkopen voor 488,-
Heeft iemand ervaringen mee mbt de xbox?
Volgens mij is de tv scherp geprijsd
http://www.kieskeurig.nl/(...)C125712600437CCD.htm
Ja ik hoor er wel goede verhalen over. Normaal gesproken zou ik het ook te klein vinden eerlijk gezegd, maarja het is voor een studentenkamer dus ik zit er niet echt ver van afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat moet je hier niet vragen, pas vanaf 1080i en 3000 euro kun je enige waardering krijgen.
Wmb, Philips schijnt goed aangeschreven te zijn voor HD tv's, ik vind hem alleen zelf net te klein en zou toch minimaal 82 cm willen hebben.
Idd waarom zet iedereen toch al die spellen die je nooit meer speelt in de kastquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Daarom kun je games ruilen/verkopen. Je betaald op die manier nooit meer dan 20 euro per game![]()
Godverquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:58 schreef Bastard het volgende:
Is er van Bioshock ook iets te downloaden, demo
Nieuw filmpje CoD4 Ziet er wel heel mooi uit.
Dat zou een aanwinst van jewelste zijn zegquote:Rumor Control: Sony To Buy Rockstar?
Sometimes the most unexpected news will hit you in the oddest places. That was the case tonight as we sat merrily eating dinner with developers and journalists from around the industry at the Tengu Restaurant in Westwood, California.
We were coming from a joint Sony, Activision event there in Southern California, when we were told something we definitely weren't ready for.
The discussion at Tengu was fairly simple in its scope: various sources in the press and development team state that Sony is looking to take Rockstar “under their wings”. While we learned that any agreement Sony and Take Two entered into would not affect the upcoming Grand Theft Auto IV, such an agreement would presumably affect any future releases from Rockstar, including the new franchise Sony has been discussing and L.A. Noire, which looks likely to be a PS3 exclusive at this point as well.
Rockstar, which is currently a part of Take Two Interactive, has produced several blockbuster franchises, including the Grand Theft Auto series of games, Manhunt and Bully. The studio has become famous for both the games it produces and the controversy surrounding their production. Rockstar has earned itself a reputation however as a developer which is focused on making excellent games, something that many of the studios that make up Sony World Wide Studios are known for.
As with any news this interesting, we must affirm that we trust our sources, but that our sources do not constitute an official confirmation. PSU will report back to all of you when we have more.
Waarom post je playstation news in het 360 topic?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeeeeeeeeer sappig gerucht...
[..]
Dat zou een aanwinst van jewelste zijn zeg![]()
![]()
![]()
Maar het is nog altijd een gerucht...
Oh ja en de nieuwe video van Call of Duty 4![]()
GOTY
![]()
Omdat dit de ontwikkelaar is die 360 bezitters GTA brengt en straks misschien niet meer dus (daar ga ik gewoon niet vanuit). Maar een beetje logisch nadenken kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarom post je playstation news in het 360 topic?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
Cyb hou es op. Met je kutgeruchten van 1 of andere gare fansite
Huillie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
Cyb hou es op. Met je kutgeruchten van 1 of andere gare fansite
Haal dan Battlefield 1942 voor 5 euro uit de budgetbak, daar respawn je in sommige maps ook uit een vliegtuig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt me dan wel weer tof aan Airborne. Na de respawns vanuit de vliegtuig jumpen
Klinkt goedquote:There really hasn’t been a single idea that we have wanted to implement in the game (Halo 3) from the start, which we haven’t put in there
Hier kun je echter je eigen landdrop bepalen, dus de keuze om je eigen routeplan te bepalen is volledig aan jouw. Dit kon volgens mij niet bij 1942.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:45 schreef Un4 het volgende:
[..]
Haal dan Battlefield 1942 voor 5 euro uit de budgetbak, daar respawn je in sommige maps ook uit een vliegtuig.
Dat is inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:46 schreef kepler het volgende:
uit een interview met Bungie:
[..]
Klinkt goed
Dat is zo, hoewel je wel wat input had waar je terecht zou komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier kun je echter je eigen landdrop bepalen, dus de keuze om je eigen routeplan te bepalen is volledig aan jouw. Dit kon volgens mij niet bij 1942.
Volgens mij hebben ze bij de WM XX dvd (waar hij de title wint) de match niet geschrapt. Dat kan bijna niet aangezien het de main event was en voor de WHC. Ze hebben op het hoesje wel Shawn Michaels gezet in plaats van Chris Benoit begreep ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Benoit zit er denk niet in, ze hebben zelfs dvd's waar hij opstond de wedstrijd van geschrapt.. en sting worstelt nu bij TNA dus als je hem wilt zien.. kan dathij is nog als vanouds.. alleen wat ouder
kan ik je weer heerlijk neerschietenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
GodverGaat eigenlijk best hard!!
Kloptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef Scarface2004 het volgende:
Er waren vorig jaar ook geruchten dat MS Rockstar ging kopen.
Waarschijnlijk gewoon totaal verkeerd begrepen.
Nee dat was dit keer met name Twi eigenlijk die dat deedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef kepler het volgende:
[..]
kan ik je weer heerlijk neerschieten![]()
Het is weer eens wat anders dan van de baan rammen
En het jaar daarvoor dat IK Rockstar ging kopen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef Scarface2004 het volgende:
Er waren vorig jaar ook geruchten dat MS Rockstar ging kopen.
Waarschijnlijk gewoon totaal verkeerd begrepen.
ik denk dat ik maar gewoon weer de winkel inloop, misschien de Makro (korting). En anders gewoon de FRS (krijg je ook korting met zo'n pasje)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat was dit keer met name Twi eigenlijk die dat deed
Dit dan... 1 miljoen x al
Dammit... misschien toch een reserveringskit doen? Maar ik wil niet de SE!
Korting Smorting... moet ... gamen !quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:22 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar gewoon weer de winkel inloop, misschien de Makro (korting). En anders gewoon de FRS (krijg je ook korting met zo'n pasje)
ow dat zeker, ik wil hem op de eerste dag wel hebben. Maar eerst kijken of korting kan regelen ergens, anders maar full-pricequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Korting Smorting... moet ... gamen !
ja ik ken dat online bestellen, en vervolgens krijg ik hem 3 weken later ofzo omdat er vast iets misgaat met mijn bestellingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:32 schreef swasfy het volgende:
Gewoon online van te voren bestellen ergens
Wat een drama als je het niet op de dag van release kan spelen, dan hoor je er echt niet bij zeker.
Nee... dan word ik gewoon gek!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:32 schreef swasfy het volgende:
Gewoon online van te voren bestellen ergens
Wat een drama als je het niet op de dag van release kan spelen, dan hoor je er echt niet bij zeker.
30 oktober US, 9 november Europaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt CoD4 eigenlijk? Dit jaar nog?
ik ga altijd gewoon langs de winkels (genoeg winkels in Delft die games verkopen)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:38 schreef swasfy het volgende:
Bestel het online bij een winkel in de buurt en kies voor afhalen. Ik ken dat in de winkel van te voren bestellen ook, kom je aan beweren ze gewoon keihard dat er niks besteld is door je, bewijs het tegendeel maar eens.
Of ze beweren dat geen eens maar vertellen gewoon dat alles is uitverkocht. Met een online bestelling heb je tenminste altijd een bewijs, maar dat kan je natuurlijk ook in de winkel vragen (al is het de vraag of ze daar wat mee doen)
Op de 360 dit najaar.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef Gamedemon het volgende:
Nee niet nodig!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:37 schreef Katseviool het volgende:
Zit even met een dilemma, kan via een online marktplaats een 360 aanschaffen, echter is een bon niet aanwezig...ik neem aan dat je voor kwesties als een RROD deze wel nodig hebt?
Weet eigenlijk niet precies was. Maar nu vragen ze nog nergens na omdat alle 360's zowiezo binnen die 3 jaar garantie vallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:52 schreef Katseviool het volgende:
Ze gebruiken gewoon de productiedatum voor garantie termijn?
Er zit naakt in grijp in ESRB en maakt er Adult Only vanquote:
Dat wordt een preorderquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zit naakt in grijp in ESRB en maakt er Adult Only van
![]()
Daar dacht ik ook aan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:02 schreef existenz het volgende:
Mooi al veel Halo 3 preorders, dat betekent dat de 2e hands markt snel zal instorten en ik goedkoop aan Halo 3 zal komen.
Voor Halo heb je hem wel weer terug.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan.
Mijn xbox is op 1 augustus in ons buurlandje aangekomen. Gaat nog lang duren vrees ik
Dat word ruig als ik mijn 1080p scherm binnen krijg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:44 schreef MMaRsu het volgende:
yup
Er is toch nog geen mogelijkheid om de Xbox 360 via DVI aan te sluiten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:30 schreef Geqxon het volgende:
Tof, Xbox 360 met HDMI! Doet dat 1080p over DVI?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:02 schreef existenz het volgende:
Mooi al veel Halo 3 preorders, dat betekent dat de 2e hands markt snel zal instorten en ik goedkoop aan Halo 3 zal komen.
Inderdaad, HDMI != DVI. Is een totaal ander soort aansluiting hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is toch nog geen mogelijkheid om de Xbox 360 via DVI aan te sluiten?
Welke marketingstunt? Bedoel je dat MS een HD DVI kabel had aangekondigd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:45 schreef swasfy het volgende:
[..]
Buiten dat voegt het niks toe behalve aan andere manier van aansluiten, toffe marketingstunt weer.
Oh oké.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:50 schreef swasfy het volgende:
Ik bedoel dat HDMI geen toegevoegde waarde heeft op het moment.
Beter nog zelfsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:27 schreef Filay het volgende:
Ik heb achter mijne aan gemailt omdat ik had gelezen dat het GoW pack niet makkelijk meer leverbaar is door hen. Nu hoop ik dat ze zeggen dat het bullshit is of dat ze mij hetzelfde aanbieden als de andere kopers, namelijk een Xbox premium en Gears of War apart. Is mij ook goed. Het gaat me om de console en de game, niet om het mooie pakketje.
HDMI is DVI met geluid, nietwaar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:45 schreef swasfy het volgende:
[..]
Inderdaad, HDMI != DVI. Is een totaal ander soort aansluiting hoor![]()
Buiten dat voegt het niks toe behalve aan andere manier van aansluiten, toffe marketingstunt weer.
Dan is het maar goed dat mijn TFT-scherm HDCP ondersteuning heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
HDMI is DVI met geluid en HDCP ondersteuning.
25 werkdagenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe lang zou het duren volgens de helpdesk?
"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef kepler het volgende:
nu weet ik waarom ik zo'n moeite had met Rainbow Six Vegas
Hij stond op Realistic, ipv normal
Nou ja, wel 100 punten extra erbij
Ik wou het nog zeggen, maar ik ging er vanuit dat tie op Normal stond en dat je gewoon een noob wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef kepler het volgende:
Haha lachen manquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef kepler het volgende:
je krijgt alleen extra punten als je hem op realistic uitspeeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Haha lachen manheb je dan ook wel gelijk de punten voor normal mode? Ik ben nu bezig met normal mode en ook redelijk wat RSV online
Nu onlinequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:53 schreef kepler het volgende:
[..]
je krijgt alleen extra punten als je hem op realistic uitspeeld
ach, het was wel leuk om het spelen. Alhoewel ik nu wel snap waarom ik soms na 1 schot dood ging
ja, misschien welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nu online
Lekker 8 tegen 8 op elkaar knallen voor de meeste kills.. dat is het leukst!
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:03 schreef Blinker het volgende:
Het probleem met de Xbox is dat al die achievement zo verslavend zijn.
Ik wil ze graag zo veel mogelijk halen en dan komen al die nieuwe spellen ook nog!
En dan betekend nog meer achievements en zo stapelt het maar op!
Zonder achievements zou ik sommige spellen echt niet zo veel gespeeld hebbenquote:
Dat doet (bijna) iedereen, maar achievements geven soms een extra impuls om toch net ff die hogere moeilijkheidsgraad te proberen, of [vul hier willekeurige vereiste in voor achievement], dingen die je waarschijnlijk anders nooit zou doen en dus simpelweg je speeltijd van het spel verlengen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:48 schreef Tain het volgende:
Ik speel een spel omdat ik het een leuk spel vindt of een leuk onderdeel van een spel, niet omdat er achievements aan vast zitten...
Ok, zulke achievements kunnen m'n reet roestenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:53 schreef BMH het volgende:
Achievements KUNNEN de levensduur van een game vergroten. Door bijvoorbeeld speciale taken aan de speler te geven. Helaas draaien achievements in games 99% van de tijd enkel om het halen van zoveel kills of zoveel uren spelen. En dan hebben we nog die achterlijke gamerscore..... Doet me denken aan de tijd toen je aantal posts op een forum belangrijk waren
Bij sommige spelen wordt het leuk gedaan maar bij de meeste is het klote om ze te halen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:53 schreef BMH het volgende:
Achievements KUNNEN de levensduur van een game vergroten. Door bijvoorbeeld speciale taken aan de speler te geven. Helaas draaien achievements in games 99% van de tijd enkel om het halen van zoveel kills of zoveel uren spelen. En dan hebben we nog die achterlijke gamerscore..... Doet me denken aan de tijd toen je aantal posts op een forum belangrijk waren
Ook een goed voorbeeld van goede achievements!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij sommige spelen wordt het leuk gedaan maar bij de meeste is het klote om ze te halen.
Vind het bij Oblivion goed voor elkaar.![]()
die ga ik nu ff spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind het bij Oblivion goed voor elkaar.![]()
Mooi spelquote:
BMH'en (onov.ww.)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:30 schreef BMH het volgende:
Ik weet nog wel een achievement voor Oblivion: "zorgt dat de A.I. geen ravijn in springt"
Oh.. sinds wanneer is dat afgeschaft dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:53 schreef BMH het volgende:
Doet me denken aan de tijd toen je aantal posts op een forum belangrijk waren
Je hebt moeite gedaan... VOOR NIETSquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
BMH'en (onov.ww.)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten => altijd hetzelfde /liedje/deuntje/ zingen, emmeren, griepen, mauwen, meieren, mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken
Was geen moeite hoorquote:
Hoezo een nieuwe?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Bioshock is gold maar heb nog geen nieuwe LE pre-order weten te bemachtigen![]()
Klopt niet , hij komt naar het HDDVD Medium, ook op stand alone HDDVD spelers dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Dragon\'s Lair komt op HD-DVD naar X360
cool!
Gast tochquote:
http://www.zuiderpark-computers.nl/forum/showthread.php?t=507quote:Ik krijg er dus gewoon zero binnen : (
Dat ding wordt zo zeldzaam dat haast niemand hem uiteindelijk zal hebben.......
Kunnen de mensen die hem besteld hebben laten weten of ze de normale versie willen hebben?
Sorry voor het ongemak !!!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:48 schreef Tain het volgende:
Ik speel een spel omdat ik het een leuk spel vindt of een leuk onderdeel van een spel, niet omdat er achievements aan vast zitten...
Cyberia heb je inplaats van het Big daddy beeldje een Big daddy pak gehad bij zuiderpark?!quote:
Slechte ontwikkeling ditquote:Vrijdag 10 augustus 2007 - Naar aanleiding van de discussie die zich in de pers afspeelde omtrent Manhunt 2 heeft producent Jonathan Zamkoff van Pandemic zich in een interview uitgelaten over de aankomende game, Mercenaries 2: World in Flames. Zamkoff benadrukt dat Pandemic met de game enkel een interactieve film ervaring wil neerzetten.
Zamkoff vertelt dat men bij Pandemic van zogenaamde 'hardcore inhoud' is afgestapt. Er zal geen bloed zijn en overbodige dialogen en overdreven humoristische characters zullen ook niet van de partij zijn. Ook zullen we bezienswaardigheden van het eiland Venezuela moeten missen. Bovendien zal het doden van burgers strafbaar worden.
Het gehele interview is hier na te lezen.
Eindelijk een character creation mode waarbij je character NIET altijd lelijk word.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Show van deze week heeft een uitgebreide preview van Mass Effect
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]Zo heb ik The Darkness al in level 1 uitgezet, kutgame.
Zou makkelijk moeten zijn en dat is het ook wel maar gewoon geen zin om er meer tijd dan dit in te steken, die gaat retour eigenaar.
Of ik uberhaubt Tombraider nog aan ga raken is ook geen vraag meer.
Ik heb je (bijna) ingehaaldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:53 schreef BMH het volgende:
Neequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:30 schreef Markster het volgende:
ik heb de ring of death
Zit nog wel in me garantie, kan ik geen dealtje sluiten dat ik een elite krijg, met eventuele bijbetaling
Ligt eraan hoeveel rode lampjes je hebtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:35 schreef Markster het volgende:
Hey hij werkt gewoon, geeft ie aan dat ie te warm wordt ofzo? Volgens mij heeft ie nogal moeite met fable the lost chapters![]()
![]()
3quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel rode lampjes je hebt.
En het lampje op de voeding als je je Xbox aanzet?quote:
Ow niet opgelet doe ik nu ff.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En het lampje op de voeding als je je Xbox aanzet?
Edit: http://support.microsoft.com/kb/907534
Ff bellen met M$.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef Markster het volgende:
Voeding is gewoon groen, maar nu heb ik elke keer een ring of death
Dan moet ie opgestuurd worden *aait*quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef Markster het volgende:
Voeding is gewoon groen, maar nu heb ik elke keer een ring of death
Me mooie gow plakplaatjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet ie opgestuurd worden *aait*.
quote:
Mwah, als ik me in het eerste level mezelf al niet vermaak dan komt het meestal ook voor de rest niet goed. Als ik een film het eerste kwartier ruk vind kijk ik hem ook niet verder.quote:The Darkness is naast Call of Juarez het korste spel dat ik heb gespeeld. In tegenstelling tot Call of Juarez is The Darkness heel erg tof. En een spel niet verder spelen dan level 1 en het daarna afzeiken is helemaal kansloos natuurlijk.
Ik heb het spel wel uitgespeeld maar weet niet precies waar je het over hebt nuquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:17 schreef Bendrix het volgende:
crap, ik zit een beetje vast in Overlord.
Ik moet nu eigenlijk de Royal Halls in, maar de brug die er voor zit is open dus daar kan ik niet overheen. Heb de brewery helemaal gehad, temple construction site, maar ik kom niet verder. (heb dus ook minions in dat standbeeld geduwd). Heb stiekem al een walkthrough gelezen om te zien wat ik nog mis, maar kan het niet vinden....
iemand die mij op weg kan helpen?
Dat was een tijd terug ja. Nou krijg je als het goed is gewoon je eigen xbox terug aangezien ze nu gewoon gerepareerd worden ipv vervangen. Daarom duurt het tegenwoordig ook wat langer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:00 schreef ach het volgende:
In al die topics lees je dat ze vaker een andere terugkrijgen dan hijn eigen xbox
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Show van deze week heeft een uitgebreide preview van Mass Effect
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462
heb het al gevonden nu.... m'n blauwe minions wilde een tijdje niet het water in, maar ik heb ze eens boos aangekeken en nu willen ze wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het spel wel uitgespeeld maar weet niet precies waar je het over hebt nu![]()
Als je die minions in dat standbeeld hebt gedaan dan wordt die meegenomen door die dievegge en dan maken ze even er na een poort open. heb je die dwergkoning al verslagen?
Nouja, zoveel. Van de mensen waarbij ie niet kapot gaat hoor je niks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:33 schreef Markster het volgende:
Baal hier wel van, vind het nog steeds belachelijk dat er zoveel consoles kapot gaan. wbt heeft sony het dan beter voor elkaar. (maarja de 360 is gewoon zo een vette machine)
Ik wil een elite
Ze gaan echt met bosjes tegelijk doodquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, zoveel. Van de mensen waarbij ie niet kapot gaat hoor je niks.
De mijne doet het nog steeds. Maar van mij mag ie eigenlijk best eens kapot gaan. Dan heb ik tenminste die drie jaar garantie.
Mijn disc lade doet namelijk steeds moeilijker en als ie daarvoor wordt opgestuurd gaan ze alles checken, waardoor ik vast en zeker nooit meer de rode ringen krijg en dus ook naar die drie jaar garantie kan fluiten.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze gaan echt met bosjes tegelijk dood![]()
Gewoon opsturen joh... Mensen zijn het zo gewent kapotte xboxen te krijgen dat ze er niet eens meer na kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, zoveel. Van de mensen waarbij ie niet kapot gaat hoor je niks.
De mijne doet het nog steeds. Maar van mij mag ie eigenlijk best eens kapot gaan. Dan heb ik tenminste die drie jaar garantie.
Mijn disc lade doet namelijk steeds moeilijker en als ie daarvoor wordt opgestuurd gaan ze alles checken, waardoor ik vast en zeker nooit meer de rode ringen krijg en dus ook naar die drie jaar garantie kan fluiten.
Ik werk er zelf en ze controleren nog steeds netjes alles hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:39 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Gewoon opsturen joh... Mensen zijn het zo gewent kapotte xboxen te krijgen dat ze er niet eens meer na kijken.![]()
Wel slim van je om daar te gaan werken!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik werk er zelf en ze controleren nog steeds netjes alles hoor.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel slim van je om daar te gaan werken!
Sa werk je daar ? haha cool. Ja ik zou niet anders verwachten hoor maar er gaan er zoveel terug.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik werk er zelf en ze controleren nog steeds netjes alles hoor.
Je mag hem ook wel van mij kopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg Bendrix, als je Overlord hebt uitgespeeld, denk dan even aan mij![]()
?
Ga denk ook maar even de demo checken dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net nog eens de demo van Stranglehold gespeeld. Geniaal spelStond achter een paal te schuilen, na een tijdje heen en weer schieten zat alleen het ijzer in de paal er nog
Must Have!
Eensch. Afschuwelijke A.I., het geconstante respawn van vijanden, oninspirerende spawnende vijanden (ze komen letterlijk allemaal uit een deur... Echt heel cinematisch allemaal....), destructable environments viel me erg tegen. Wat mij opviel waren enkel de pilaren en de meloenen die kapot gingen. Voor de rest was het grafisch ook niet indrukwekkend i.t.t. andere destructie games als Black, Red Faction of soortgelijke games als Max Payne.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vond het maar niks. Max Payne-kloon dat Stranglehold
Ik had er tot vorige maand ook 1quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:20 schreef wc-eend het volgende:
Wie heeft hier nog een first batch console? Ik heb er nog een..
Niet elke game hoeft het torenhoge niveau van de GTA serie te hebben. Dit is gewoon een leuke game om een aantal keer uit te spelen. Weet niet of er MultiPlayer bij zit?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Eensch. Afschuwelijke A.I., het geconstante respawn van vijanden, oninspirerende spawnende vijanden (ze komen letterlijk allemaal uit een deur... Echt heel cinematisch allemaal....), destructable environments viel me erg tegen. Wat mij opviel waren enkel de pilaren en de meloenen die kapot gingen. Voor de rest was het grafisch ook niet indrukwekkend i.t.t. andere destructie games als Black, Red Faction of soortgelijke games als Max Payne.
En dan heb je ook nog die ronddraai aanval.. Stel je voor dat je dat iedere 5 minuten 10 uur lang moet gaan doen..![]()
Ik ben totaal niet overtuigd.
ik heb er ook 1, die is geflashedquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:49 schreef wc-eend het volgende:
Ben ik dan echt een van de weinigen?
checkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:20 schreef wc-eend het volgende:
Wie heeft hier nog een first batch console? Ik heb er nog een..
Ik koop zoiezo alles bij Play Asia als de games Regio Vrij zijn. Altijd zo'n ¤ 20,- goedkoper dan in Nederland.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach Stranglehold, leuk voor een budgetprijs. Maar eens pre-orderen bij Play-Asia dan.
Ongeveer een week mits de douane je pakketje niet onderschept. Ik heb er inmiddels al 6 games besteld en 1x is m'n pakketje onderschept.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:46 schreef existenz het volgende:
Oh playasia. Hoe snel leveren die? play (uk) is namelijk erg traag tegenwoordig en usa helemaal.
Meestal een week, maar soms kan het ook 10 dagen duren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:46 schreef existenz het volgende:
Oh playasia. Hoe snel leveren die? play (uk) is namelijk erg traag tegenwoordig en usa helemaal.
ja multiplayer kijk maar het filmpje af in de demoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet elke game hoeft het torenhoge niveau van de GTA serie te hebben. Dit is gewoon een leuke game om een aantal keer uit te spelen. Weet niet of er MultiPlayer bij zit?
Dan krijg je 1/4e van de red ring (rechtsonder).quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:53 schreef warchaser44 het volgende:
en ijsmijs, gewoon ff je xbox in een paar handdoeken wikkelen en half uurtje aan laten staan word ie overhit en krijg je vast wel red ring !![]()
Wat is dat voor spul?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:23 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dan krijg je 1/4e van de red ring (rechtsonder).
Hardwarefout is 3/4e.
Maar als je een red ring wil hebben kun je ook gewoon ff WD40 naar binnen spuiten.
![]()
Wat ik heb gehoord is dat alle stranglehold versies van de Xbox 360 regiovrij zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens Cyberia18... ik zie geen regio vrije Stranglehold op Play-Asia staan...? Wel een Japanse versie waar een vraagteken bij PAL staat...
Ben nu de demo aan het downloaden. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord is dat alle stranglehold versies van de Xbox 360 regiovrij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |