roburt:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:44 schreef Laton het volgende:
sterf toch een keer met je kuttopics klit.
klit:quote:stoken kunnen die christenhonden wel goed he.![]()
roburt:quote:Jammer weer hoor roburt, waaarom nu weer?
klit:quote:je weet toch dat god bepaald wanneer jij dood gaat dus nergens om je druk over te maken, dunkt mij.
roburt:quote:Ik doelde meer over de term Christenhond m\'n beste roburt, maar jij mag de lapo, kun je weer een nieuw deeltje openen (146 of zo).![]()
![]()
quote:en ik doelde meer op de quote van Laton.
waarom reageer je niet inhoudelijk op mijn post?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat mensen GODVERDOMME als vervelend kunnen ervaren snap ik niet.
GODVERDOMME is GOD VERDOM ME.
Het heeft geen betrekking op iemand anders behalve degene die het zegt.
Hoe kan dat in vredesnaam anders opgevat worden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef PeZu het volgende:
rot toch op met je gekrenkte kinderzieltjes door een paar lettertjes van onbekenden_!
Wat een onzin zeg, ik heb weleens een deel van een post gequote omdat dat volgen mij alleen maar relevant was.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Klit is ook wel heel erg. Hij (ze, het) doet aan creatief quoten om mensen in discrediet te brengen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Klit het volgende:
Ik erger me dus kostelijk aan mensen die maar te pas en te onpas andere users voor van alles en nog wat uitmaken.
Sterker nog, ik vind het getuigen van puberaal, onrespectvol gedrag, je gaat toch niet iemand toewensen dat hij mag sterven of kanker krijgt?
Je gaat toch geen GVD neerzetten als je weet dat er mensen zijn die dit erg vervelend vinden?
Wellicht dat hier eens iets aan gedaan zou kunnen worden, vooral omdat het vaak dezelfde users zijn die zo lomp en respectloos bezig zijn.![]()
Op www.gristenen.nl kan je discussieren met gelijk gestemden. Ik weet zeker dat daar minder woorden vallen waar je je aan stoort. Dit is Fok!. If you can't take the heat, get out of the kitchen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:05 schreef Klit het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, ik heb weleens een deel van een post gequote omdat dat volgen mij alleen maar relevant was.
Dat was gewoon een foutje en daar heb ik me ook netjes voor veronschuldigd.
Overigens gaat dit topic daar helemaal niet over.
Het topic ging namelijk hier over:
[..]
tis: if you can't stand the heat gvd stand gvdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op www.gristenen.nl kan je discussieren met gelijk gestemden. Ik weet zeker dat daar minder woorden vallen waar je je aan stoort. Dit is Fok!. If you can't take the heat, get out of the kitchen.
Wat de neuk maakt dat nou uit. De site is toch dood.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis: if you can't stand the heat gvd stand gvd
gvd tijd voor een ressurection dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat de neuk maakt dat nou uit. De site is toch dood.![]()
Zullen we de EO bellen?quote:
waarom moet daar respect voor zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:05 schreef Klit het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, ik heb weleens een deel van een post gequote omdat dat volgen mij alleen maar relevant was.
Dat was gewoon een foutje en daar heb ik me ook netjes voor veronschuldigd.
Overigens gaat dit topic daar helemaal niet over.
Het topic ging namelijk hier over:
[..]
Het heeft niets met het Christendom te maken hoor, het heeft met mijn menszijn te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op www.gristenen.nl kan je discussieren met gelijk gestemden. Ik weet zeker dat daar minder woorden vallen waar je je aan stoort. Dit is Fok!. If you can't take the heat, get out of the kitchen.
Ik heb geen fatsoen, ga eens dood.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:09 schreef Klit het volgende:
[..]
Het heeft niets met het Christendom te maken hoor, het heeft met mijn menszijn te maken.
Het is gewoon respectloos om mensen kanker of de dood toe te wensen, dat heeft met fatsoen en respect voor je medemens te maken.
Heb je ook nog nieuwtjes te vertellen, dit is wel al heel oud nieuws hoor.quote:
Oke sorry.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:40 schreef roburt het volgende:
fat·soen (het ~)
1 goede manieren
defineer goede manieren.
dat is voor iedereen anders dus nogal egoïstisch om te zeggen dat schelden niet mag![]()
laat iedereen in zijn waarde
Op het moment dat je iemand uitscheldt laat je hem of haar dus absoluut niet in zijn/haar waarde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:40 schreef roburt het volgende:
fat·soen (het ~)
1 goede manieren
defineer goede manieren.
dat is voor iedereen anders dus nogal egoïstisch om te zeggen dat schelden niet mag![]()
laat iedereen in zijn waarde
Definieer de reden of aanleiding dat schelden een altijd direct verband heeft met de waarde van desbetreffende uitgescholden persoon?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:57 schreef Klit het volgende:
[..]
Op het moment dat je iemand uitscheldt laat je hem of haar dus absoluut niet in zijn/haar waarde.
Je geeft wel je eigen onmacht aan en je toont je meteen als de zwakkere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |