Uit betrouwbare bron weet ik dat de dames toiletten smeriger zijn dan de heren toiletten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:37 schreef -moppie- het volgende:
gatverdamme!
wat zijn mannen toch goor he LekkerWijf?
Hier ga ik in mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:41 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat de dames toiletten smeriger zijn dan de heren toiletten.![]()
Zit jij weleens op het herentoilet danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:41 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat de dames toiletten smeriger zijn dan de heren toiletten.![]()
Oh..je hebt 'm opgemetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:29 schreef Vuile het volgende:
Facking vies. Ga ik gister zo naar de plees, heeft er iemand in de pisbak zitten schijten:{. En dan niet gewoon een kleine keutel, nee, een jongen van 30 centimeter. De pijn werd wel een beetje verzacht met het idee dat iemand hem er ook weer uit moet halen, en dat ik dat niet ben.
www.ratemypoo.comquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:59 schreef NDAsilenced het volgende:
Was er niet zo'n site die hier helemaal over ging? met plaatjes, voorbeelden en tips en truuks hoe je dat het beste kon doen. Is al weer een tijd geleden dus zal wel allang weer uit de lucht zijn.
haha duidelijkquote:
Oh, stom! Heb je gekekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:01 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Gemaakt door achterlijke voor achterlijke![]()
Zie Avaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk dat je een Blond LekkerWijf bent, en dat je dus hebt gekeken........
The Hardly Boys, met hun 'raging clues'.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:29 schreef Vuile het volgende:
heeft er iemand in de pisbak zitten schijten.
http://www.cartoonfeed.co(...)rdly_Boys_South_Parkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:16 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zij vinden de dader wel.
"I'm getting a raging clue right naw..."
OMFG!!!!!!!!quote:
avatar kan iedereen zo aanmaken, maar als je dat bent dan verf je je haar volgens de beste man:D.quote:
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:38 schreef McKillem het volgende:
Dat is nog tot daar aan toe, je hebt ook mensen die opzetterlijk een bolus op de w.c. bril draaien, of tegen de muur in een w.c. hokje of meer van dat soort ranzige praktijken.
Er is toch echt iets mis in je kop als je dat doet en het grappig vind.
Ja, hij was ff in de wc om zn lul op te meten, en zag daar doe drol zo! Dus eerst de duimstok naast de drol, even schoongeveegd aan het T-shirt, en daarna het mannelijk orgaan gemetenquote:
uh ... vandaag niet zo wakker ben ik bangquote:
Jezelf lekker wijf noemen en dan geen fotoboek hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:32 schreef LekkerWijf het volgende:
Wat denken die mensen nou, die dat doen....
Ik zie de lol, nut en het doel niet.![]()
En en, hoe lang was ie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, hij was ff in de wc om zn lul op te meten, en zag daar doe drol zo! Dus eerst de duimstok naast de drol, even schoongeveegd aan het T-shirt, en daarna het mannelijk orgaan gemeten
Gaat lekker daar op je zolderkamertje hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |