Uit betrouwbare bron weet ik dat de dames toiletten smeriger zijn dan de heren toiletten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:37 schreef -moppie- het volgende:
gatverdamme!
wat zijn mannen toch goor he LekkerWijf?
Hier ga ik in mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:41 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat de dames toiletten smeriger zijn dan de heren toiletten.![]()
Zit jij weleens op het herentoilet danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:41 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat de dames toiletten smeriger zijn dan de heren toiletten.![]()
Oh..je hebt 'm opgemetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:29 schreef Vuile het volgende:
Facking vies. Ga ik gister zo naar de plees, heeft er iemand in de pisbak zitten schijten:{. En dan niet gewoon een kleine keutel, nee, een jongen van 30 centimeter. De pijn werd wel een beetje verzacht met het idee dat iemand hem er ook weer uit moet halen, en dat ik dat niet ben.
www.ratemypoo.comquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:59 schreef NDAsilenced het volgende:
Was er niet zo'n site die hier helemaal over ging? met plaatjes, voorbeelden en tips en truuks hoe je dat het beste kon doen. Is al weer een tijd geleden dus zal wel allang weer uit de lucht zijn.
haha duidelijkquote:
Oh, stom! Heb je gekekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:01 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Gemaakt door achterlijke voor achterlijke![]()
Zie Avaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk dat je een Blond LekkerWijf bent, en dat je dus hebt gekeken........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |