Zou ik dus nooit doen.. Dat is in het geval van DGK een erg stressvolle jop... 24/7quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef DrsH het volgende:
Ik heb net mijn sollicitatiebrief naar RTL verzonden voor de functie van STREAMLOCKER een psychologische achtergrond was een vereiste dus waarom niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.

In de villa hanteert Nadia zelf uiterlijk als ijkpunt, daarbij is Nadia degene die constant over haar eigen uiterlijk zeikt, daarmee is gezeik over haar uiterlijk zelfs on-topic.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
ps. In de COS wordt Nadia van alle kanten afgemaakt op haar uiterlijk, kan DGK nog een puntje aan zuigen.

Speak for yourselfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef avonne het volgende:
[..]
als het maar een week is wil iedereen wel

doe mij maar eind van de maandquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay.. iedere week 10 andere FOK!kers in de villa... wie gaan er eerst???![]()

Peter was er net toch alquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
Hoop dat Peter wel terug komt en blijft![]()
Beetje tegengas naar die kutkabouter mag ook wel eens gehoord worden hier![]()
Als brian zn gitaar al aankijkt wordt hij 100 x afgekotst en 3 negatieve Huubpostings zijn not done ??? Triest![]()
ps. In de COS wordt Nadia van alle kanten afgemaakt op haar uiterlijk, kan DGK nog een puntje aan zuigen.
ps. 2 Ik vind Lieke lelijk![]()

quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
Als brian zn gitaar al aankijkt wordt hij 100 x afgekotst en 3 negatieve Huubpostings zijn not done ??? Triest![]()
Als Nadia anderen blijft afzeiken op hun uiterlijk, krijgt ze dat gewoon keihard terug.quote:ps. In de COS wordt Nadia van alle kanten afgemaakt op haar uiterlijk, kan DGK nog een puntje aan zuigen.

Bekijk dat filmpje nog is goed ...worden namelijk geen tepels gelikt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat tepellikken was inderdaad te plat voor woorden.

Fucking hell manquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Bekijk dat filmpje nog is goed ...worden namelijk geen tepels gelikt.![]()
Was gewoon een grappig filmpje, je moet de humor er een beetje van in zien.![]()
Tis niet erg, 't is maar televisie.![]()

I stand corrected. Hij likt de champagne van haar tieten af. Smaken verschillen, gevoel voor humor ook. Ik zal er geen seconde wakker van liggen, maar ben meer van de intellligente dan van de platte humorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:24 schreef T-lex het volgende:
Was gewoon een grappig filmpje, je moet de humor er een beetje van in zien.![]()

Flatscreen bedoel je?????quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:28 schreef Borga het volgende:
platte tv is het

Kolere wat is dat filmpje plat...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:24 schreef T-lex het volgende:
[..]

1 Peter kan toch gewoon postenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:

ok, zal het mijn baas doorgevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Week 35?? Kee... is genoteerd![]()
Week 35:Giggio. 

Okee... ik laat Amanda je nog wel even bellen over de bikini contestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
ok, zal het mijn baas doorgeven
oh nee... leg wel een memootje op zijn buro... die komt dan net terug
en indien nodig: kan 8 weken blijven![]()
![]()
![]()

Bij mij was ie eerst zwart, maar nu doet ie het.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:32 schreef pasjesjen het volgende:
Hebben jullie dit ook op stream 4???
[afbeelding]

bij mij ondertussen ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij was ie eerst zwart, maar nu doet ie het.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |