Wie weet komen er nu wel mensen van RTL die vertellen wat ze niet meer willen zien..?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:54 schreef Visual het volgende:
[..]
volgens mij gaat alles nu redelijk goed
Inderdaad, het blijft gissen. Maar als ze al in het net moeten voor De Mol (wat ik me niet kan voorstellen van mijn oud-werkgever) dan is het natuurlijk heel vreemd dat Amanda netjes in bikini magquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Er is vast wel iets belangrijkers dan een shoot , of er zijn bij die shoot mensen die wij niet mogen zien. En hun hebben de Mol al een paar keer ontmoet , en toen hadden ze allemaal nette kleren. Ach ja , het blijft gissen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef pjotter41 het volgende:
ze nemen afscheid van tien en gaan nu weg krijgen allemaal ontslag!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:38 schreef Dark het volgende:
Verzamelen bij het zwembad, volgens Lieke.
Zal wel weer een fotoshoot zijn, heel fijntjes zijn Brian en Amanda, vergekleed als de pimp and his ho
Heeft Amanda daar dan niks over aan getrokken? Ze was toch nog niet klaar? Want gisteren had ze die ook gewoon onder haar kleren aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad, het blijft gissen. Maar als ze al in het net moeten voor De Mol (wat ik me niet kan voorstellen van mijn oud-werkgever) dan is het natuurlijk heel vreemd dat Amanda netjes in bikini mag.
We zullen het wel zien/horen/lezen.
Wat ik zag op screenshots was dat ze een stranddoek over haar heupen drapeerde...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Heeft Amanda daar dan niks over aan getrokken? Ze was toch nog niet klaar? Want gisteren had ze die ook gewoon onder haar kleren aan.
ze gaan vast 1 minuut filmen om aante kondigen wanneer de Miss Bikinicontest gaat plaatsvindenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Er is vast wel iets belangrijkers dan een shoot , of er zijn bij die shoot mensen die wij niet mogen zien. En hun hebben de Mol al een paar keer ontmoet , en toen hadden ze allemaal nette kleren. Ach ja , het blijft gissen.
quote:Guest
Re: Nadia de rukeend, zwaar oversekst.
« Reply #17 on: 26-07-2007, 00:17:00 - EDT » Quote
--------------------------------------------------------------------------------
Je hebt gelijk, het gaat hier over Nadia en niet over Natasia (die eerder al wel Nena vingerde).
Nadia is uit de KLM weggekickt omdat ze alles op twee benen probeerde te verleiden. Een deel van de crew, ook de getrouwde piloten ging hier gretig op in. Of het alleen bij rukken is gebleven betwijfelen we. Maar deze vrouw had bij de KLM zo'n slechte reputatie!
Nadia de rukeendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef Inukshuk het volgende:
Ik ben even aan de wandel gegaan en kwam bij Mamjo terecht;![]()
![]()
![]()
[..]
Nee geloof ik niet , want 'zo weer terug' krijgen we alleen als er echt belangrijke dingen zijn of dat ze niet in de villa zijn en dus allemaal achter. Sowieso zouden wij dat wel mogen zien denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze gaan vast 1 minuut filmen om aante kondigen wanneer de Miss Bikinicontest gaat plaatsvinden![]()
wij hebben het vunzige filmpje ook pas mogen zien toen het af was, brian die amanda's tepel likt etc. Nu zien we niemand in beeld omdat de anderen op de achtergrond van het filmpje te zien zijn als klapvee 'Bwian wat je doet doe je goehoed'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee geloof ik niet , want 'zo weer terug' krijgen we alleen als er echt belangrijke dingen zijn of dat ze niet in de villa zijn en dus allemaal achter. Sowieso zouden wij dat wel mogen zien denk ik.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Marrije het volgende:
wij hebben het vunzige filmpje ook pas mogen zien toen het af was, brian die amanda's tepel likt etc. Nu zien we niemand in beeld omdat de anderen op de achtergrond van het filmpje te zien zijn als klapvee 'Bwian wat je doet doe je goehoed'![]()
tsja sorryquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en ik heb nog 2 weken streamen tegoed
Niet altijd... zeker niet sinds de foto's al online staan voor ze ontwikkeld zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef avonne het volgende:
tegenwoordig gaat bij elke scheet er al een streamlock op.
Vroeger kreeg je shoots gewoon te zien, toch?
als het maar een week is wil iedereen welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay.. iedere week 10 andere FOK!kers in de villa... wie gaan er eerst???![]()
Mwah... als ik kijk hoeveel er nog te bescheten zijn een fobo aan te maken dan valt dat volgens mij wel meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef avonne het volgende:
[..]
als het maar een week is wil iedereen wel
De laatste keer dat ik opnames zag was toen Jaap net binnen was. Voor de leader op tv.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet altijd... zeker niet sinds de foto's al online staan voor ze ontwikkeld zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |