http://www.nu.nl/news/118(...)den_%28video%29.htmlquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef Re het volgende:
wat heeft tie nu weer gedaan dan?...
Yep, zo is t...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Frollo het volgende:
Wilders heeft in zoverre ongelijk dat er volgens hem maar één islam is. Right, 1 miljard mensen in alle werelddelen geloven en denken állemaal exáct hetzelfde?
Geerts 'oplossing' is gewoon niet in orde. Pak de fundi's keihard aan maar laat de normale mensen gewoon lekker hun korannetje lezen, dat is veel prettiger voor iedereen.
Wat bedoel je met het westen heeft er 2000 jaar over gedaan? Waar over gedaan? Waarom 2000 jaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:46 schreef Jumparound het volgende:
dit TT
maak er dan Vuige van
Oke, we komen steeds verder dus DI.
Achterhaalde normen en waarden zijn in het nederland van nu niet meer toepasbaar.
Onderdrukking van vrouwen is zooo 1900.
Maar hoeveel zin heeft het om met een shock effect proberen te berijken waar wij hier in het westen ook 2000 jaar over gedaan hebben?
Oke, wij hebben geleerd dat vrouwen niet minderwaardig aan mannen zijn, en daar heeft ook de feministische beweging aan bijgedragen. Is het dan niet logischer om juist de allochtone-vrouw te stimuleren voor haar eigen rechten op te komen? en als zij uit respect voor haar geloof / haar ouders haar hoofddoek wil blijven dragen (dus niet uit onderdrukking) daar dan ook ruimte voor moet zijn?
Oke, in openbare gebouwen mag het van mij wel verboden worden. Maar dan moeten ook alle kruizen e.a. godsdiensttekens het veld ruimen
Jah, nu is het een rascistich boek. Zelfde als de negerzoen en blanke vla verhaal:quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:10 schreef SadKingBilly het volgende:
maar in beginsel heeft hij gewoon gelijk
Neuh hij heeft gelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:10 schreef Devlinsect het volgende:
Net op de radio, nu hier te lezen:
http://www.nu.nl/news/118(...)zetten_tot_haat.html
Weer een linkse rakker met een overtrokken reactie.
Ik wel. Eén dooie politicus was al te veel. Het is namelijk niet erg democratisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Paramnesia het volgende:
Als ie doodgeschoten word ga ik het niet erg vinden![]()
Als jij doodgeschoten wordt vind ook niemand het erg, maar who cares.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Paramnesia het volgende:
Als ie doodgeschoten word ga ik het niet erg vinden![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wel. Eén dooie politicus was al te veel. Het is namelijk niet erg democratisch.
Het Maxima verhaal is te belachelijk voor woorden en heeft alles te maken met wat het koningshuis wil.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Jumparound het volgende:
Naja, qua immigratiebeleid doet de regering het toch nooit goed
Ik krijg wel altijd het idee dat de voornamelijk gekleurdere medemens zich meer moet bewijzen dan de rest...
Neem nou bv Maxima, DAT vind ik nou belachelijk... hoezo, voortrekken
Wat ik bedoelde met "het westen"
Denk je dat vrouwen in nederland rechten hadden voor 1900 zoveel? nah, niet mogen stemmen en niet mogen studeren zijn 2 voorbeelden die me zo te binnen schieten.
Nee hoor. Niet meer dan de Bijbel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef Devlinsect het volgende:
Sinds goed 1960 en de tijd van de Dolle Mina's is er een goede verandering opgetreden in Nederland. De vrouw heeft gelijke rechten als de man. En dat is een volledige contradictie met de inhoud en levenswijze van de zijsporen van de Koran.
Wilders, Hitler, what's the differencequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef Paramnesia het volgende:
Voordat iedereen gek gaat, ik vind het erg voor de demcratie als ie doodgeschoten wordt. Maar om dan te zeggen dat ik diep van binnen het erg vind, nou nee. Als Hitler van te voren werd doodgeschoten had iedereen het ook erg gevonden.
De basiswaarde is idd gelijk in deze twee boeken. Ik spreek daarom van 'de zijsporen van de Koran' de Hadith. Zoals we het NT hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:21 schreef Jumparound het volgende:
de koran en de bijbel zijn in grote lijnen gelijk..
wees goed voor jezelf en je naaste.
Hou je verre van geweld om problemen op te lossen.
helaas zijn deze basiswaarde door bijde geloven op dusdanige mannier door het slijk gehaald dat wij westerlingen er al weinig waarde aan hechte.
Er is een groep gelovigen die nog moet inzien hoe achterhaald hun eigen ideeen zijn, en hoever het geloof nu van het geloof toen afstaat. Dat inzicht moeten we zien te bevorderen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |