Vooroordelen over mensen met kinderen neem ik aan dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:03 schreef Wouser het volgende:
Geweldig topic om te lezenbravo mensen al me vooroordelen zijn weer bevestigd
vooroordelen ten opzicht van wie of wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:03 schreef Wouser het volgende:
Geweldig topic om te lezenbravo mensen al me vooroordelen zijn weer bevestigd
Ja, doen, gelijk doen!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:29 schreef Aoristus het volgende:
een pannetje afkoelwater doet wonderen. Er is niets mis mee om die kinderen een beetje te disciplineren, dat gebeurt toch al veel te weinig.
Exact, een man naar mijn hartquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:57 schreef EggsTC het volgende:
Ja, dat is overlast inderdaad. Wat karr-1 zegt. Kinderen die onnodig gillen en zo hard mogelijk tegen elkaar schreeuwen. Als ik op het strand ga zitten neem ik toch ook niet mijn 4x 200W + mijn 2keer 800W woofer mee om daar even keihard muziek te draaien zodat je elkaar niet eens meer hoort praten.
Pure geluidsoverlast. Er is niks aan de hand als die kinderen gewoon normaal doen. Op een normaal volume met elkaar praten, spelen is geen probleem. Als ik een bal op mn handoek krijg zal je me ook niet horen, dat overkwam mij vroeger ook vaak. Zelfs het perongeluk schoppen van zand over me heen of over mn handoek is geen probleem. Zolang ze maar normaal doen, en niet zo hard mogeljk elkaar eruit gillen terwijl jij daar lekker ligt te zonnen.
Denk je serieus dat dat nog helpt als je al 10 keer hebt gevraagd of het wat zachter gaan of probeert het te negeren. Dat soort geluid laat zich niet negeren, dat gaat overal doorheen. En ik heb ook geen zin om met dit mooie weer binnen te blijven zitten omdat een stel blagen zich niet onder controle kan houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, doen, gelijk doen!!!!!!!
Serieus, als je echt last wilt hebben moet je dat soort domme dingen gaan doen, vooral niet proberen eens gewoon normaal te vragen of gewoon eens de schouders op te halen...
Ok, dus we hebben het nu al over het strand, je weet wel, die plek waar zoveel mensen samen zijn en het algemeen bekend is dat als je geen las van kinderen wilt hebben je wat minder lui moet zijn en ee paar 100 meter moet lopen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:57 schreef EggsTC het volgende:
Ja, dat is overlast inderdaad. Wat karr-1 zegt. Kinderen die onnodig gillen en zo hard mogelijk tegen elkaar schreeuwen. Als ik op het strand ga zitten neem ik toch ook niet mijn 4x 200W + mijn 2keer 800W woofer mee om daar even keihard muziek te draaien zodat je elkaar niet eens meer hoort praten.
Pure geluidsoverlast. Er is niks aan de hand als die kinderen gewoon normaal doen. Op een normaal volume met elkaar praten, spelen is geen probleem. Als ik een bal op mn handoek krijg zal je me ook niet horen, dat overkwam mij vroeger ook vaak. Zelfs het perongeluk schoppen van zand over me heen of over mn handoek is geen probleem. Zolang ze maar normaal doen, en niet zo hard mogeljk elkaar eruit gillen terwijl jij daar lekker ligt te zonnen.
Het strand was slechts een voorbeeld, we hebben het hier nog steeds over de kinderen die zinloos gillen en rennen op straat en waar anderen dus last van hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Ok, dus we hebben het nu al over het strand, je weet wel, die plek waar zoveel mensen samen zijn en het algemeen bekend is dat als je geen las van kinderen wilt hebben je wat minder lui moet zijn en ee paar 100 meter moet lopen?
Het wordt wel echt steeds erger hoor....ben je al toe aan het bejaardentehuis??????
Snik snik...als je echt stilte wordt doe je er verstandig aan een rustige plek op te zoeken en niet een WOONwijk, daar spelen kinderen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Denk je serieus dat dat nog helpt als je al 10 keer hebt gevraagd of het wat zachter gaan of probeert het te negeren. Dat soort geluid laat zich niet negeren, dat gaat overal doorheen. En ik heb ook geen zin om met dit mooie weer binnen te blijven zitten omdat een stel blagen zich niet onder controle kan houden.
Bull shit, in mijn kindertijd moest ik het echt niet in mijn hoofd halen om te gaan gillen en schreeuwen op straat. Als ik dat deed kreeg ik op mijn donder en kon ik op mijn kamer gaan zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Snik snik...als je echt stilte wordt doe je er verstandig aan een rustige plek op te zoeken en niet een WOONwijk, daar spelen kinderen...
Maar geloof me, een emmer water gaat de sitatie niet verbeteren iig, je hoeft alleen maar aan je kindertijd te denken, hoe je dacht en deed tegen mensen die op hun strepen gingen staan terwijl jij dat als kind onredelijk vond(die zeurpieten van wie je niet mocht spelen).
Ach dan heb je iets minder gegil, da klopt, maar alleen maar omdat ze naar je voordeur aan het sluipen zijn om belletje te lellen om daarna met nog meer gegil weg te stuiven
Gewoon vriendelijk vragen is het enige wat kan helpen, in combi met een leuk praatje werkt het ook nog eens vaak.
Jij was een geweldig braaf kind, jouw moeder liep overal achter je aan, tot je 18de, jij hebt nooit luidruchtig gespeeld ok?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Bull shit, in mijn kindertijd moest ik het echt niet in mijn hoofd halen om te gaan gillen en schreeuwen op straat. Als ik dat deed kreeg ik op mijn donder en kon ik op mijn kamer gaan zitten.
Ik woon in een woonwijk ja, maar eentje waar voornamelijk oudere mensen wonen. Het percentage kinderen is hier dus echt minimaal te noemen. Toch maken die paar kinderen voldoende herrie voor de hele buurt, aangezien ik niet de enige ben die er over klaagt.
En kinderen aan mijn voordeur heb ik nog nooit gehad, dat gebeurt alleen bij jou denk ik. Vriendelijk vragen heb ik al minstens 10 keer gedaan, dat houd echt een keer op bij mij.
Ik ben 31 jaar oud en nee ik zal vast niet altijd braaf zijn geweest, maar ik ben wel opgevoed met regels, normen en waarden, zoals respect voor andere mensen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij was een geweldig braaf kind, jouw moeder liep overal achter je aan, tot je 18de, jij hebt nooit luidruchtig gespeeld ok?
Hoe oud ben je nou eigenlijk, een jaar of 90 ofzo, omdat je dat allemaal vergeten bent...
Bij mij staan er bijna dagelijks kinderen aan de deur ja, dat klopt, maar niet in negatieve zin
Maar heb je het 10 keer binnen een gezellig praatje gevraagd of ben je het gaan eisen?
Met jou ben ik al een tijdje uitgepraat, Miss Naief-&-wannabe-everybodies-example. Haal jij even rustig je schouders op als er een napalm in je wijk valt en denk bij jezelf "och, dat zullen die piloten vast leuk vinden, wie ben ik om ze dat plezier te ontnemen".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Ok, dus we hebben het nu al over het strand, je weet wel, die plek waar zoveel mensen samen zijn en het algemeen bekend is dat als je geen las van kinderen wilt hebben je wat minder lui moet zijn en ee paar 100 meter moet lopen?
Het wordt wel echt steeds erger hoor....ben je al toe aan het bejaardentehuis??????
Strakke reactiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met jou ben ik al een tijdje uitgepraat, Miss Naief-&-wannabe-everybodies-example. Haal jij even rustig je schouders op als er een napalm in je wijk valt en denk bij jezelf "och, dat zullen die piloten vast leuk vinden, wie ben ik om ze dat plezier te ontnemen".![]()
Precies, ik denk dat het voor het grootste deel aan de opvoeding van de ouders (of het gebrek daaraan) te wijten is. Kinderen nemen tegenwoordig echt dingen in de mond, waar ik nog met mijn oren sta te klapperen als ik dat hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:56 schreef EggsTC het volgende:
Niemand was altijd een braaf kind. Het gaat ook niet om de kinderen die schreeuwen. Die kinderen snappen niet wat ze wel en niet mogen. Dat is aan de ouders om ze dat bij te brengen, als de ouders falen krijg je dus dat soort dingen. Het lijkt erop dat kinderen tegenworodig helemaal geen normen en waarden meer van huis mee krijgen. 10 jarige mannetjes die met kanker en tering lopen te schelden kom ik dagelijks tegen, niet dat hij er wat aan kan doen,... hij weet niet beter omdat zijn ouders gefaald hebben hem op te voeden.
De kinderen waarmee ik te maken heb zullen dan wel echt totaal anders zijn, want die gaan echt niet alijd als beesten tekeer(soms wel, maar dan hebben ze ook echt wat leuks verzonnen en dat duurt niet de hele dag) en dimmen gewoon in als je er vriendelijk wat van zegt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben 31 jaar oud en nee ik zal vast niet altijd braaf zijn geweest, maar ik ben wel opgevoed met regels, normen en waarden, zoals respect voor andere mensen.
En die 10 keer zijn begonnen met een gezellig praatje, maar zal uiteindelijk best wel wat harder van toon zijn geworden. Eisen heb ik nooit gedaan, dat is kansloos bij kinderen.
Zullen we ruilen van huis dan, misschien kunnen ze hier nog wat van je leren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:04 schreef erodome het volgende:
[..]
De kinderen waarmee ik te maken heb zullen dan wel echt totaal anders zijn, want die gaan echt niet alijd als beesten tekeer(soms wel, maar dan hebben ze ook echt wat leuks verzonnen en dat duurt niet de hele dag) en dimmen gewoon in als je er vriendelijk wat van zegt.
Heb je een grote tuin, van minimaal een 20 meter diep, is iets kleiner als die van mij, voor nog kleiner doe ik het nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zullen we ruilen van huis dan, misschien kunnen ze hier nog wat van je leren.
Dat is duidelijke taal!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef tonja het volgende:
Vriendelijk vragenIets vriendelijk vragen aan die kutkoters hier de me al voor vuile kankerjood uitschelden als ze vinden dat ik niet snel genoeg voor ze opzij ga.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |