quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Tweede Ronde
BEGIN
Federer - Karlovic
Fognini - Murray
Blake - Hewitt
Hrbaty - Robredo
Davydenko - Nieminen
Wawrinka - Youzhny
Haas - Russell
Roddick - Clement
Baghdatis/Moya - Haase
Ferrer - Nalbandian
Gasquet - Verdasco/Chela
Dancevic - Odesnik
Mathieu - Niemeyer/Ancic
Safin - Nadal
END
schifting: 7
Ik dacht: 'verzin maar een ander script vlegel!'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 05:59 schreef XL het volgende:
[..]![]()
Wat dacht je? Ik doe het eens anders?
Het is maar goed dat je zo goed als uitgeschakeld bent, hier kan mijn script niks mee![]()
Ik kijk het niet met de hand na.
Ruim op tijd. Robredo gaat NU beginnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:12 schreef Chriz2k het volgende:
BEGIN
1 Federer - Karlovic
2 Fognini - Murray
2 Blake - Hewitt
2 Hrbaty - Robredo
2 Davydenko - Nieminen
2 Wawrinka - Youzhny
1 Haas - Russell
1 Roddick - Clement
1 Baghdatis - Haase
2 Ferrer - Nalbandian
1 Gasquet - Verdasco
1 Dancevic - Odesnik
1 Mathieu - Ancic
2 Safin - Nadal
END
Schifting: 8
Als het nog kan tenminste.
Iedereen wist wel dat Gasquet ging winnen. De rest nog 1-1 of 2-1.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:27 schreef mitt het volgende:
BEGIN
1 Federer - Karlovic
2 Fognini - Murray
2 Blake - Hewitt
2 Hrbaty - Robredo
2 Davydenko - Nieminen
2 Wawrinka - Youzhny
1 Haas - Russell
1 Roddick - Clement
1 Baghdatis/Moya - Haase
2 Ferrer - Nalbandian
1 Gasquet - Verdasco/Chela
1 Dancevic - Odesnik
1 Mathieu - Niemeyer/Ancic
2 Safin - Nadal
END
Schifting: 8
best nog wel op tijd toch?
Opgaves tellen wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:27 schreef mitt het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom opgaves niet meetellen
Bij MV. Hier hanteren we opgaves van 0-15quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:36 schreef Juan Zueco het volgende:
Opgaves tellen toch pas als er tenminste 1 set gespeeld is?
J.
Wel doorblijven gaan. Je speelt poule, dus je bent niet uitgeschakeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:21 schreef Mindlight het volgende:
GVD wat stom, vergeten in te vullen.
Gefeliciteerd hoor Brahimov. Heb ik in ieder geval van de winnaar gewonnenquote:
Bonuspunten voor snelle reacties.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:09 schreef XL het volgende:
mitt, wackyduck
per PM
BEGIN
in Federer - Stepanek
in Djokovic - Nadal
in Federer/Stepanek - Djokovic/Nadal
END
Was op vakantie, over het hoofd gezien. Nouja, nu maar even de nieuwe posten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 05:57 schreef XL het volgende:
BVO, van jou heb ik geen schifting gevonden, klopt dat?
Gefeliciteerd nogquote:
Ik ben het inderdaad wat uit het oog verloren. Op een gegeven moment werd de toernooiopzet steeds aangepast en ik raakte het overzicht kwijt. Als je deelnemers nodig hebt wil ik het wel weer gaan doen, maar toen ik wat verslapte waren er deelnemers te over en dacht ik dat mijn afwezigheid geen kwaad kon. Ik moest het steeds voor mijn werk doen en dat is erg vroeg voor dagelijkse disciplinequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:53 schreef Elikian het volgende:
Overigens, Lars, doe jij aan de andere kant ook nog mee?
Tuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Juan Zueco het volgende:
XL, mag ik hier mijn MV voorspellingen neerzetten? Die waren wel op tijd.
J.
Dank U, zie http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=10243quote:
Dat komt goed uit, want ik heb gisteren zojuist een compleet nieuwe post gemaakt waarin alles in zijn geheel vastgelegd ligt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:49 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad wat uit het oog verloren. Op een gegeven moment werd de toernooiopzet steeds aangepast en ik raakte het overzicht kwijt. Als je deelnemers nodig hebt wil ik het wel weer gaan doen, maar toen ik wat verslapte waren er deelnemers te over en dacht ik dat mijn afwezigheid geen kwaad kon. Ik moest het steeds voor mijn werk doen en dat is erg vroeg voor dagelijkse discipline![]()
Ja, maar de wedstrijden die afgelopen waren hadden ze foutquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
Brahimov en Komakie postten ook na het starten van de eerste wedstrijden trouwens, XL.
Niet allemaal, maar de wedstrijden die afgelopen waren, waren wel ingevuld zoals bijna iedereen ze heeft/had.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, maar de wedstrijden die afgelopen waren hadden ze fout![]()
Zo te zien heeft de organisatie besloten!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is een beetje afhankelijk of ik 4 strafpunten in het algemeen krijg, of voor de specifieke wedstrijden die al begonnen waren, maar vooralsnog denk ik dat ik er uit lig. Alhoewel de stand van ronde 1 wel 6-5 in mijn voordeel was. Ik wacht het oordeel van de organisatie af.
Je was meer dan 4 partijen te laat. Dus 4 punten was al betrekkelijk mild.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zo te zien heeft de organisatie besloten!
Oh, daar heb ik niet eens bij stil gestaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is een beetje afhankelijk of ik 4 strafpunten in het algemeen krijg, of voor de specifieke wedstrijden die al begonnen waren, maar vooralsnog denk ik dat ik er uit lig. Alhoewel de stand van ronde 1 wel 6-5 in mijn voordeel was. Ik wacht het oordeel van de organisatie af.
Dan leg ik me maar wijselijk neer bij deze beslissing om erger te voorkomen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef XL het volgende:
[..]
Je was meer dan 4 partijen te laat. Dus 4 punten was al betrekkelijk mild.
Ik begrijp misschien het punt van intel niet. Leg het nog eens uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niet eens bij stil gestaan.
Heb er 4 van het totaal afgehaald, maar misschien is het andere wel eerlijker.
Deze beslissing mag XL nemen.
Het zou kunnen dat Elikian die 4 (of meer) wedstrijden die ik te laat heb ingevuld, ook fout heeft voorspeld. Dan zou het niet uitmaken of ik die wedstrijden te laat heb ingevuld. Als er sowieso 4 strafpunten worden afgetrokken, hou je daar geen rekening mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ik begrijp misschien het punt van intel niet. Leg het nog eens uit.
en dat valt niet meer te achterhalen. Als je het zelf met nullen had ingevuld was dat mogelijk geweest, maar ik ga niet voor iedereen die te laat invult bijhouden wat op dat moment de stand van zaken is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat Elikian die 4 (of meer) wedstrijden die ik te laat heb ingevuld, ook fout heeft voorspeld. Dan zou het niet uitmaken of ik die wedstrijden te laat heb ingevuld. Als er sowieso 4 strafpunten worden afgetrokken, hou je daar geen rekening mee.
Maar dan zou je moeten weten welke precieze partijen ik te laat heb voorspeld.
Gebrekkige organisatie...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:35 schreef XL het volgende:
[..]
en dat valt niet meer te achterhalen. Als je het zelf met nullen had ingevuld was dat mogelijk geweest, maar ik ga niet voor iedereen die te laat invult bijhouden wat op dat moment de stand van zaken is.
Oplossing: er is een deadline, als je te laat invult, prima, maar zet bij de begonnen / afgelopen wedstrijden een nul neer. Zo niet, zero points totaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:35 schreef XL het volgende:
[..]
en dat valt niet meer te achterhalen. Als je het zelf met nullen had ingevuld was dat mogelijk geweest, maar ik ga niet voor iedereen die te laat invult bijhouden wat op dat moment de stand van zaken is.
Nul punten totaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oplossing: er is een deadline, als je te laat invult, prima, maar zet bij de begonnen / afgelopen wedstrijden een nul neer. Zo niet, zero points totaal.
Door Bruce uitgeschakeld, da's ook niet de eerste keer.
Feli BVOquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef Elikian het volgende:
BVO - Elikian
Del Potro - Kohlschreiber
Gasquet - Hewitt
Davydenko - Ginepri
Ferrer - Stepanek
Blake - Kiefer
7 games - 8 games, maar als alles gewoon wordt gespeeld is dat n.v.t.
Dank U.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik lig eruit, ook als ik wel op tijd was geweest. Gefeliciteerd Bruce.
Snelle telling van mijn kant komt inderdaad op die finale uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:46 schreef XL het volgende:
Ik moet de scores nog uitwerken. Volgens mij gaat het tussen mitti en bruce.
Jouw telling zegt wat anders hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Snelle telling van mijn kant komt inderdaad op die finale uit
mitt - BVO 7-5
Bruce - XL 3-8
Al aangepastquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jouw telling zegt wat anders hoor
De ronde daarvoor was nog niet geteld. Ik ging echter ook uit van deze halve finales.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Snelle telling van mijn kant komt inderdaad op die finale uit
mitt - BVO 7-5
Bruce - XL 8-3
Die is klaar, er zijn drie rondes gespeeld.quote:
wanneer ben je thuis ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:35 schreef XL het volgende:
[..]
Die is klaar, er zijn drie rondes gespeeld.
Uitslag volgt als ik thuis ben.
Wellicht vanavond.quote:
Betere prestaties in het laatste toernooi.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom staat BVO ook alweer boven mij met een gelijk aantal punten?
Ik vind het indrukwekkend hoor mitti. Ik had niet gedacht dat je echt verstand van sport hadquote:
Hoor ik dan ook niet boven BS te staan? Die had nul punten afgelopen toernooi. Weet niet of 16 of 17 uitmaakt voor de US Open, maar vraag het maar even.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:09 schreef XL het volgende:
[..]
Betere prestaties in het laatste toernooi.
Om die reden moet ik ook Ambro nog wisselen met Chriz2k.
Nee, dat dan weer niet. Want BliksemSchigt was een schema1 speler en schema 1 gaat bij gelijke punten dan weer voor schema2. Dat maakt het bij de laatste twee toernooien dan weer extra lastig, maar gelukkig maakt het niks uit. US open is een schema 32 met 8 geplaatste spelers, net als Wimbledon. Dat beviel me prima.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:09 schreef Colplay het volgende:
[..]
Hoor ik dan ook niet boven BS te staan? Die had nul punten afgelopen toernooi. Weet niet of 16 of 17 uitmaakt voor de US Open, maar vraag het maar even.
Oke top. Normaal maakt het mij niet zo veel uit, maar omdat het nu net op de rand van 16 en 17 zat vraag ik het maar. Maar maakt dus niet uit, dus zie het volgende week wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Want BliksemSchigt was een schema1 speler en schema 1 gaat bij gelijke punten dan weer voor schema2. Dat maakt het bij de laatste twee toernooien dan weer extra lastig, maar gelukkig maakt het niks uit. US open is een schema 32 met 8 geplaatste spelers, net als Wimbledon. Dat beviel me prima.
In that case: Vasselin ipv Vasellin.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef XL het volgende:
Ik was ermee bezig Andiyan, kun je die van jou wegeditten.
Daar staat 1 fout in die mijn scipt niet lust.
Wel super dat je meedenkt!
Maandag 27/8 17.00 denk ik (11.00 plaatselijke tijd).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet iemand wanneer ze ongeveer beginnen met meppen in ronde 1?
Als ik conclusies uit de site mag trekken zal dat pas maandag zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet iemand wanneer ze ongeveer beginnen met meppen in ronde 1?
En er staan 6 Qualifying Days op het programma.quote:
Qualifying Day 4: Friday, 24 August
Ik denk vanavond tijd te hebben. Als je eerder wil mag je het doen. Nummers 1 tm 8 plaatsen. Bij minder dan 32 deelnemers vanaf nummer 1 bye's uitdelen.quote:
Zou de loting inderdaad pas doen als de eerste ronde begonnen is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk vanavond tijd te hebben. Als je eerder wil mag je het doen. Nummers 1 tm 8 plaatsen. Bij minder dan 32 deelnemers vanaf nummer 1 bye's uitdelen.
Denk dat er nog minimaal een 25e komt, al heeft hij de punten niet echt nodigquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zitten we aan 24 als Ray heeft voorspeld. Niet slecht.
en omhoog met de klootzak.quote:
Ik ga het nu even op mijn werk doen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:51 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
en omhoog met de klootzak.
Dit spel is zoooo veel leuker met een tegenstander.
Doe eens een schema Lars.
J.
Tadaa!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga het nu even op mijn werk doen.
Dit wordt het duurste schema ooit.
Ja, echte Chauvinisten mogen tot vanmiddag met een nieuwe post aangeven op Robin te stemmen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:18 schreef Colplay het volgende:
Wat is nu de regel met de partijen met LL? Tellen die wedstrijden wel of niet mee?
quote:
Nou vooruit, vandaag heb ik langer doorgewerkt. Het risico is echter dat je voorneemt dat je geen pauze neemt, dat vervolgens wel doet. Dan kost zo'n schema ineens een euro of 25.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:08 schreef Elikian het volgende:
Duurste schema ooit .. een kwartiertje zo te zien aan de posttijden. Gewoon in de pauze dus
quote:
Ik zag het net ja, kan die schifing ook mooi de prullenbak in. Moge de beste winnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:01 schreef RayMania het volgende:
Drie verschillen, dat wordt spannend Vaduz.
Lijkt mij een heel strak plan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:20 schreef Elikian het volgende:
XL, vanavond zijn er 2 2e-ronde partijen: Federer-Capdeville en De Voest-Isner.
Komakie en Borisz hebben De Voest laten winnen, de rest heeft allemaal Federer en Isner. Je zou kunnen overwegen deze 2 potten gewoon te schrappen en morgen in zijn geheel te pollen?
Lijkt me goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:20 schreef Elikian het volgende:
XL, vanavond zijn er 2 2e-ronde partijen: Federer-Capdeville en De Voest-Isner.
Komakie en Borisz hebben De Voest laten winnen, de rest heeft allemaal Federer en Isner. Je zou kunnen overwegen deze 2 potten gewoon te schrappen en morgen in zijn geheel te pollen?
En Komakie ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:27 schreef borisz het volgende:
Ik weet niet eens of mijn ding nodig is![]()
Ik ben altijd al een hardloper (en dus doodloperquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een aantal spelers tegen bye's nemen gas terug.
Op BVO na.
Veel makkelijker voor mij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:42 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom alles overnieuw en niet gewoon alleen die laatste 8 partijen toevoegen?
Je kan toch gewoon je rijtje van gisteren kopieren en plakkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:42 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom alles overnieuw en niet gewoon alleen die laatste 8 partijen toevoegen?
Ik kan vanavond pas kijken. Voorspel voor de zekerheid of vergelijk jezelf handmatig wat betreft de laatste 8 partijen met WackyDuck.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:47 schreef SCH het volgende:
Heb ik al gewonnen?
Eigen schuld, te laat. Pech gehad enzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:54 schreef Elikian het volgende:
InTrePidIvity, je bent Kohlschreiber-Youzhny vergeten
Ik heb het gewoon even aangepast.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eigen schuld, te laat. Pech gehad enzo.
volgens mij heb ik gewonnen, dus hier plus aanvullingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:18 schreef SCH het volgende:
BEGIN
1 Federer - Capdeville
2 de Voest - Isner
2 Lopez - Andreev
2 Young - Gasquet
1 Berdych -Bolelli
1 Simon - Verdasco
1 Clement - Johansson
2 Acacuso - Roddick
1 Davydenko - Kiefer
2 Horna - Almagro
1 Murray - Bjorkman
2 Lee - Canas
1 Haas - Petzschner
2 Grosjean - Mirnyi
2 Llodra - Koubek
2 Santoro - Blake
1 Hewitt - Calleri
1 Sela - Monaco
1 Melzer - Del Potro
2 Stepanek - Djokovic
1 Chela - Odesnik
2 Pavel - Ljubicic
1 Ferrer - Serra
2 Malisse - Nalbandian
END
Schting 25 aces
BEGINquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:12 schreef Juan Zueco het volgende:
BEGIN
1 Federer - Capdeville
2 de Voest - Isner
2 Lopez - Andreev
2 Young - Gasquet
1 Berdych -Bolelli
2 Simon - Verdasco
1 Clement - Johansson
2 Acacuso - Roddick
2 Davydenko - Kiefer
2 Horna - Almagro
1 Murray - Bjorkman
2 Lee - Canas
1 Haas - Petzschner
2 Grosjean - Mirnyi
2 Llodra - Koubek
2 Santoro - Blake
1 Hewitt - Calleri
2 Sela - Monaco
2 Melzer - Del Potro
2 Stepanek - Djokovic
1 Chela - Odesnik
2 Pavel - Ljubicic
1 Ferrer - Serra
2 Malisse - Nalbandian
END
Schifting : 22
J.
P.s. De rest via PM lijkt me een juiste oplossing.
Ik ben anders wel mijn schiftingsvraagwinst kwijtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je rijtje van gisteren kopieren en plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |