Was op vakantie, over het hoofd gezien. Nouja, nu maar even de nieuwe posten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 05:57 schreef XL het volgende:
BVO, van jou heb ik geen schifting gevonden, klopt dat?
Gefeliciteerd nogquote:
Ik ben het inderdaad wat uit het oog verloren. Op een gegeven moment werd de toernooiopzet steeds aangepast en ik raakte het overzicht kwijt. Als je deelnemers nodig hebt wil ik het wel weer gaan doen, maar toen ik wat verslapte waren er deelnemers te over en dacht ik dat mijn afwezigheid geen kwaad kon. Ik moest het steeds voor mijn werk doen en dat is erg vroeg voor dagelijkse disciplinequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:53 schreef Elikian het volgende:
Overigens, Lars, doe jij aan de andere kant ook nog mee?
Tuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Juan Zueco het volgende:
XL, mag ik hier mijn MV voorspellingen neerzetten? Die waren wel op tijd.
J.
Dank U, zie http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=10243quote:
Dat komt goed uit, want ik heb gisteren zojuist een compleet nieuwe post gemaakt waarin alles in zijn geheel vastgelegd ligt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:49 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad wat uit het oog verloren. Op een gegeven moment werd de toernooiopzet steeds aangepast en ik raakte het overzicht kwijt. Als je deelnemers nodig hebt wil ik het wel weer gaan doen, maar toen ik wat verslapte waren er deelnemers te over en dacht ik dat mijn afwezigheid geen kwaad kon. Ik moest het steeds voor mijn werk doen en dat is erg vroeg voor dagelijkse discipline![]()
Ja, maar de wedstrijden die afgelopen waren hadden ze foutquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
Brahimov en Komakie postten ook na het starten van de eerste wedstrijden trouwens, XL.
Niet allemaal, maar de wedstrijden die afgelopen waren, waren wel ingevuld zoals bijna iedereen ze heeft/had.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, maar de wedstrijden die afgelopen waren hadden ze fout![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |