quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
heb ik nu attention deficit hyperactivity posting disorder, of zijn jullie zo timide?
mooi. ik wil eigenlijk gewoon van die cos-titel af. vind het stijlloos dat labasca chlamydia lamberta me heeft verlinkt met m'n platjesquote:
Hey buufquote:
alles goe?quote:
haha, gepost in de showslet, was voor de cos. excuse mequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
hee scovelt, je ex-vriend zou vanavond wel is buiten de poort kunnen komen te staan. hij gaat meppen, read my lips
prisonbreak..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
hee scovelt, je ex-vriend zou vanavond wel is buiten de poort kunnen komen te staan. hij gaat meppen, read my lips
tuurlijkquote:
good for you!quote:
Leandra!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
Dan maar ff het hele rijtje af:
Veulen![]()
Lobasca
HiDiHo
WJ
En Buuv nog een keer![]()
Sorry... ben een beetje zoenerig vanavond... zou het de rosé zijn?![]()
in de cos schrijft een ex-vriend (scofield) die ooit met brian heeft geknuffeld etc. ik was hem aan het pesten(dacht ik).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
prisonbreak..![]()
snap de link ff niet, maar dat zal wel aan mijn vakantie liggen..![]()
owkee, dat verhelderd het welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in de cos schrijft een ex-vriend (scofield) die ooit met brian heeft geknuffeld etc. ik was hem aan het pesten(dacht ik).
hi againquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
Veulen![]()
Lobasca
HiDiHo
WJ
Leandraquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
Veulen![]()
Lobasca
HiDiHo
WJ
eet smakelijk!quote:
Ach ja... laat ik nog maar ff bijschenkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Leandra!![]()
![]()
meis, nog een roséetje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |