Er bestaan leukere spelletjes..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
lekker druk hier, nog maar is 4 op n rij proberen
Wat eten we vandaag?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
effe de piepers afgieten, zo terug...
ook de piepers afgegoten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
zooo, daar ben ik weer
Avond Buufquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
zooo, daar ben ik weer
nee, ik moest pissen. dacht dat bij jullie in de polder dat ook een andere manier was om te zeggen dat je naer het toilet gaet.quote:
nee, ff uit mijn struik gehuild...quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, ff uit mijn struik gehuild...![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, die streams aan, gelijk die kut stem van mannie, wel fikse ruzie met brainwash, da's dan wel weer leuk. hij zou wel is kunnen flippen. mag ik in de showslet hier wel over praten, of is daar geen policy voor?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
gaan jullie nu allemaal om mij weg. dan ga ik wel, hoor...ben zeker niet welkom als newboy
ik was me ff aan het bemoeien in een ander topic, exusez..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
gaan jullie nu allemaal om mij weg. dan ga ik wel, hoor...ben zeker niet welkom als newboy
Ik heb ze ook op de achtergrond, lul maar raakquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, die streams aan, gelijk die kut stem van mannie, wel fikse ruzie met brainwash, da's dan wel weer leuk. hij zou wel is kunnen flippen. mag ik in de showslet hier wel over praten, of is daar geen policy voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |