Zowiezo omdat hij denkt een serie als de Soprano's te kunnen schrijven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:17 schreef JohanDaButcher het volgende:
Met zn biljartbal. Smerige zaadslikker.
PS: Waarom mogen we hem niet?
Die Celine Purcell? Sjezus ja, die zou ik wel even goed willen doorsmeren!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef veldmuis het volgende:
Niettemin is dat vrouwtje een lekker wijf.
Wat heeft ze met d;r haar gedaan?!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Die Celine Purcell? Sjezus ja, die zou ik wel even goed willen doorsmeren!
[afbeelding]
Eensch met Veldmuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef veldmuis het volgende:
Niettemin is dat vrouwtje een lekker wijf.
goed doorgesmeerd, denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat heeft ze met d;r haar gedaan?!
eat shitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
Die mond is niet vreemd, haar tanden staan gewoon wat scheef. Niet dat dat een probleem is verder....quote:
haar bovenlip lijkt op die van een wezel, dat vindt ik nogal vreemdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:26 schreef Samcali het volgende:
[..]
Die mond is niet vreemd, haar tanden staan gewoon wat scheef. Niet dat dat een probleem is verder....![]()
Jij studeert zeker pabo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
zelfde kleur haarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:32 schreef Samcali het volgende:
Ik zie de overeenkomst niet echt, maar haar bovenlip zou inderdaad wel wat botox kunnen gebruiken.
[afbeelding]
Nee, hoezo? Overigens is PABO geen studie, dat is HBO!quote:
Omdat je fokkers wijst op hun spelfouten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Overigens is PABO geen studie, dat is HBO!
hij zegt juist dat het geen studie is omdat het HBO isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Omdat je fokkers wijst op hun spelfouten.
PABO = een HBO studie. Koekel maar ff.
PABO = ook een erotische gids....
Uit z'n biografie. 'T verklaart veel, SS-kind.quote:Om te beginnen was er natuurlijk die oorlog, die twaalf jaar voor mijn geboorte eindigde. Wat weet ik er van? Niet veel. Mijn ouders zijn aan het begin ervan getrouwd, mijn vader in een prachtig uniform, zijn kersverse echtgenote in adoratie aan zijn zijde. We hebben er ��n foto van - zwart-wit natuurlijk - dat wil zeggen, mijn broer heeft die. Soms staat die bij hem op de piano, maar meestal niet. Mijn moeder is daar het stralende middelpunt op, met om haar heen veel witte bloemen en zwarte militairen. Ik weet niet wat voor uniform mijn vader daar draagt, vermoedelijk is het van de Waffen-SS, wat iets anders is dan de SS zoals wij die kennen uit de vele films, is mij verteld. De Waffen-SS was niet meer dan de benaming van een legeronderdeel en stond als zodanig los van de echte SS. Dus zo erg was het niet, werd daar waarschijnlijk mee bedoeld.
Kan hij daar als zoon iets aan doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Uit z'n biografie. 'T verklaart veel, SS-kind.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:18 schreef blonchi het volgende:
[..]
Kan hij daar als zoon iets aan doen?
Domme ongenuanceerde reactie, makker.
Je kunt zijn werk niet goed vinden, maar om hem hier op af te rekenen is heel zwak.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:18 schreef blonchi het volgende:
[..]
Kan hij daar als zoon iets aan doen?
Domme ongenuanceerde reactie, makker.
Je kunt zijn werk niet goed vinden, maar om hem hier op af te rekenen is heel zwak.
maar hij speelt toch ook die gerard toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef XiChico het volgende:
Speelt hij Gerard in Kinder geen bezwaar? Ik herken hem er niet in.. if so.. KGB is wel grappig. Verder ken ik hem niet.
Het is laat, en ik lees dus geen volledige teksen. Hij heeft KGB dus geschreven.
Je bevestigt hiermee je domheid.quote:
sarcasme, het blijft lastigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef blonchi het volgende:
[..]
Je bevestigt hiermee je domheid.
Waar blijf je met je argumenten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |