Ik dacht dat OutKast juist al een soort van persiflage op de gemiddelde hiphoppers zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Als die hiphoppers zich niet zo achterlijk gedroegen, zou ik er nog een beetje respect voor kunnen hebben.
Maar die misplaatste macho-houding, door vele volgelingen geadoreerd en nageaapt, maakt het één grote farce...
je verwoordt het heel goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Als die hiphoppers zich niet zo achterlijk gedroegen, zou ik er nog een beetje respect voor kunnen hebben.
Maar die misplaatste macho-houding, door vele volgelingen geadoreerd en nageaapt, maakt het één grote farce...
dit was echt een pure gok, ben eigenlijk te oud voor hun muziek maar weet dat het opscheppers zijn dus big boy leek me wel gepastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:22 schreef S-Two het volgende:
Humor hebben jullie wel zeg.
Tjah, ik kan ook alle rockers krassers en alle technoluisteraars pillenslikkers noemen, maar wat schiet je daar mee op? Elke stroming heeft zijn extremen die de gehele scene niet realistisch vertegenwoordigen. Maar ja, als mensen daar niet overheen willen kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
genauquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
het is toch een soort onzichtbaarheidskleed, net als Harry Potter heeft?
jazekerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
dus.. uitwerking is... je wordt onzichtbaar?
Toch nog één reaktie:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef S-Two het volgende:
Tjah, ik kan ook alle rockers krassers en alle technoluisteraars pillenslikkers noemen, maar wat schiet je daar mee op? Elke stroming heeft zijn extremen die de gehele scene niet realistisch vertegenwoordigen. Maar ja, als mensen daar niet overheen willen kijken.
Je hebt wel gelijk ja dat het overgrote deel van de hiphop (iig de mainstream) een beetje triest is ja. Maar OutKast is juist anders. Vernieuwend, sterk en heeft het niet alleen maar over opscheppen e.d.. Maar goed, als je er nooit naar luisterd kan je dat ook niet weten. De reacties kwamen alleen een beetje triest over. Maar, laten we verder maar weer gewoon gaan met de vragen inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch nog één reaktie:
Elke stroming heeft zijn randverschijnselen, zowel qua personen als gebruiken/rituelen, maar bij de hiphop-scene is dat net even extremer/te ver doorgeslagen. Het gaat daar in veel gevallen niet om de muziek, maar om de status van de uitvoerende(n).
En als je dan gaat vragen naar namen van hiphoppers, dan kan je je fantasie natuurlijk behoorlijk z'n gang laten gaan.
Zelfs qua nicknames is het gekste niet gek genoeg...
Maarre... no personal offense.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |