Blijf nog ff doorposten... zo valt het op dat we tegelijk gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nachtbrakers, ik wens jullie een prettige voortzetting en sweet dreams......ik ga sluiten!
Het zal ook wel niet, volgens mij is dat mens dicht beschimmeld van onder dat hij z'n piel er niet eens in kan krijgen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Kijken jullie even mee, want ik twijfel... hebben ze nu toch gemeenschap? Oh, het is al weer over.
Tot morgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nachtbrakers, ik wens jullie een prettige voortzetting en sweet dreams......ik ga sluiten!
Volgens mij durft Dennis niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:08 schreef Kailany het volgende:
Het zal ook wel niet, volgens mij is dat mens dicht beschimmeld van onder dat hij z'n piel er niet eens in kan krijgen....
laatst zei ze ik ga douchen... 2 sec water over zich geen.. geen douchegel gebruikt of iets... en ook die poes van dr niet gewassen.... echt vies dat mens!!![]()
Amanda wast zich 'daar' volgens mij ook al nooit. Afijn, kennelijk was het weer loos alarm.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:08 schreef Kailany het volgende:
[..]
Het zal ook wel niet, volgens mij is dat mens dicht beschimmeld van onder dat hij z'n piel er niet eens in kan krijgen....
laatst zei ze ik ga douchen... 2 sec water over zich geen.. geen douchegel gebruikt of iets... en ook die poes van dr niet gewassen.... echt vies dat mens!!![]()
Nee die wordt elke avond door dennix schoongeveegd met een vingertje of 2 (zal ze wel denken).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:08 schreef Kailany het volgende:
[..]
Haar penetreren. Want dat is tegen haar zin natuurlijk verkrachting, ook al lokt ze hem uit tot op het bot.quote:
Ik heb Amanda ook wel een paar keer zien douchen en die wast zich vaker en uitgebreider (ook 'daar') dan Nadir....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda wast zich 'daar' volgens mij ook al nooit. Afijn, kennelijk was het weer loos alarm.
na vol verbazing 1 minuut te hebben gekeken naar stream 1 vindt ik het nu wel genoegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat wie nog half wakker is het geluid van stream 1 uit heeft staan![]()
Wat moet je dan ook met een griet die gelijk begint te gillen als hij het probeert en er staan ik weet niet hoe veel camera's op je gericht. Ik denk dat die debiel in het echte leven haar allang te grazen had genomen of het bed had uitgeschopt.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Ja, maar Amanda heeft haar leven mede dankzij Natasia en Brian gebeterd. Brian heeft vaker gezegd dat ze stonk, en hij heeft zelfs haar tanden wel eens gepoetst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:21 schreef Kailany het volgende:
[..]
Ik heb Amanda ook wel een paar keer zien douchen en die wast zich vaker en uitgebreider (ook 'daar') dan Nadir....
Nu lijkt het misschien alsof ik alsmaar zit te kijken/wachten tot die 2 zich gaan douchen... maar dat is juist 1 van de dingen die ik eigenlijk niet hoef te zien...viel me alleen op toen nadir ging douchen en dacht eens kijken als Amanda onder de douche springt of dat ook zo'n smeerpijp is... maar iets minder dus..
faalangst maar ook een te groot ego om z'n viool een andere bestemming dan z'n hand te geven hahaquote:
Geen streams hier. Maar ben wel nieuwsgierig, wat hoor je dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
jaja!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:21 schreef Kailany het volgende:
[..]
Ik heb Amanda ook wel een paar keer zien douchen en die wast zich vaker en uitgebreider (ook 'daar') dan Nadir....
Nu lijkt het misschien alsof ik alsmaar zit te kijken/wachten tot die 2 zich gaan douchen... maar dat is juist 1 van de dingen die ik eigenlijk niet hoef te zien...viel me alleen op toen nadir ging douchen en dacht eens kijken als Amanda onder de douche springt of dat ook zo'n smeerpijp is... maar iets minder dus..
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar Amanda heeft haar leven mede dankzij Natasia en Brian gebeterd. Brian heeft vaker gezegd dat ze stonk, en hij heeft zelfs haar tanden wel eens gepoetst.
Nu nog maar weinig, maar daarvoor.... hoei!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Geen streams hier. Maar ben wel nieuwsgierig, wat hoor je dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |