Die ligt toch niet veilig op haar rug.quote:
Nadia is aan het eten op t moment....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Die ligt toch niet veilig op haar rug.Volgens de laatste berichten is die nog steeds paard aan het rijden.
![]()
Frambozenshake??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:51 schreef Kailany het volgende:
[..]
Nadia is aan het eten op t moment....![]()
Heeft het iets met frambozen, aardbeien enzo te maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:51 schreef Kailany het volgende:
[..]
Nadia is aan het eten op t moment....![]()
Klopt, maar jij had het over 'veilig'.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Die ligt toch niet veilig op haar rug.Volgens de laatste berichten is die nog steeds paard aan het rijden.
![]()
Waarom? Jaap zou zo willen ruilen denk ik. Soms kun je nu eenmaal niet alles hebben, dan is dit toch mooi meegenomen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die dennix ligt toch iedere nacht volkomen voor LUL
letterlijk en figuurlijk
tis fucking niet normaal dit
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
Geen idee... misschien omdat de cursor daar knippert en ze dan geen
[enter]
[enter] doen??
[..]
Ik ben dan wel geen man maar ik kan me niet voorstellen dat je je zo laat bewerkstelligen (sorry kon het niet laten) door een griet. Wel lopen opgeilen en dan ineens de helige maagd uit gaan hangen en het werk niet afmaken. Ik zou haar of links laten liggen, haar tegen haar zin in nemen of haar mijn bed uitschoppen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die dennix ligt toch iedere nacht volkomen voor LUL
letterlijk en figuurlijk
tis fucking niet normaal dit
![]()
Klopt, ze gaat maar door en door en is onvermoeibaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:59 schreef Kailany het volgende:
Als ze uitgegeten is, moet hij zich gewoon omdraaien en gaan slapen.... maar ja, dat heeft hij wel eerder geprobeerd volgens mij en toen ging Nadir de LP weer aan... dus of nog een paar vingers in die stinkdoos of de een slapeloze nacht met gezeik... dat ie er niet moe van wordt zeg![]()
Tja, Dennis laat haar toch links liggen? (voor de kijkers).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen man maar ik kan me niet voorstellen dat je je zo laat bewerkstelligen (sorry kon het niet laten) door een griet. Wel lopen opgeilen en dan ineens de helige maagd uit gaan hangen en het werk niet afmaken. Ik zou haar of links laten liggen, haar tegen haar zin in nemen of haar mijn bed uitschoppen.![]()
Het blijft rete irritant overigensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:58 schreef APK het volgende:
Wat is dat voor browser waar de cursor boven de reply knippert?
willem-jozef: Was niet tegen jou gericht. Ik gebruikte jouw bericht om aan te tonen dat ik het irritant vind dat mensen een reply plaatsen boven de quote.
Nu nog even een smiley onder de quote om het extra onleesbaar te maken....
[..]
![]()
Niet links genoeg, hij moet even door duwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, Dennis laat haar toch links liggen? (voor de kijkers).
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
IE 7 doet dat hier iig... en volgens mij deed 6 het ook al
[..]
Het blijft rete irritant overigens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |