en dan de spoiler overeind dragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef LegerNeger het volgende:
En dan ook nog in een VW Polo rijden
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan de spoiler overeind dragen
VAN BINSBERGEE!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:54 schreef Borreke het volgende:
Hey lullo!
Behalve als je echt zo'n lullo bent IRL.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
VAN BINSBERGEE!!
De lullo's zijn geniaal
Idd, van die ballenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Behalve als je echt zo'n lullo bent IRL.
En die lachen er dan ook nog om. Prutsers.![]()
Ach, anderen hebben daarentegen totaal geen zelfspot en dreigen je per direct om te leggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Behalve als je echt zo'n lullo bent IRL.
En die lachen er dan ook nog om. Prutsers.![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:40 schreef Dark_Killah het volgende:
ik las mensen met pedo's
Je bent zo grappig, dat ik zin krijg een hockeystick dwars jje reet in te schuiven!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef klabbakus het volgende:
Mensen die de kraag van een polo overeind dragen in een roze VW Polo opweg naar een potje polo spelen
Aldus Hoi, ik ben 'Ansswa !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef klabbakus het volgende:
Mensen die de kraag van een polo overeind dragen in een roze VW Polo opweg naar een potje polo spelen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Je bent zo grappig, dat ik zin krijg een hockeystick dwars jje reet in te schuiven!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef GebakkenEi het volgende:
Pfffrt, waar mensen zich echt druk om maken![]()
Neen, jij hebt het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:32 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ok, als het goed lees wil jij wel gay zijn, maar het lukt niet?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 05:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Polo-dragers zijn gewoon niet cool genoeg voor een normaal t-shirt en te "hip/trendy" voor een overhemd.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef GebakkenEi het volgende:
Pfffrt, waar mensen zich echt druk om maken![]()
Dat is de mode van de hockey-kakkersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:49 schreef Thealexfiles het volgende:
Mensen met polo's, ok.
Maar als je dan ook nog het kraagje overeind gaat dragen, dat is zo triest.
Die mensen zoeken echt zelfbevestiging, of doen een verwoedde poging zich af te scheiden van het 'gepeupel'. Of ze zijn wanhopig om met de mode mee te doen.
Klacht: de kraag van een polo overeind dragen![]()
draag zomers vaak van die shirtjes zonder mouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja dat is echt kansloos.Maar ik vind mensen met mouwloze shirts veel erger.Als ze dan ook nog hun bruingebrande lichaam met daarbij behorende tribal moeten showen.Het liefst nog met lang nekhaar.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef heijnen het volgende:
[..]
draag zomers vaak van die shirtjes zonder mouwen.
en heb een tribal op me schouderbladen.
maar heb WEL kort stekelig haar.
tot nu toe geen klachten van de dames als ik dat aan heb dus.
maar back ontopic: polo+kraag omhoog is HOMO die HOCKEY speelt met een ROKKIE!
wat voor stereotype is dat dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
jezelf onder een stereotiep uitpraten, en dan daarna het zelf doen met kakkers
![]()
Ach ja, waar het hart vol van is...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:40 schreef Dark_Killah het volgende:
ik las mensen met pedo's
Hoi!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:49 schreef Thealexfiles het volgende:
Klacht: de kraag van een polo overeind dragen![]()
Je reageert zo gepiqueerd op die reactie over mensen met mouwloze shirtjes + tribalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef heijnen het volgende:
[..]
wat voor stereotype is dat dan?
dat ik ben volgens jou?
omdat de dames bij mij niet klagen als ik die shirtjes aan heb en bij jou wel?
Jij want jullie lopen zo op ons voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef Little_Meanie het volgende:
Nederlanders
In België waren de zomers van 1997-1998 de zomers van de omhoogstaande kraagjes
Gelukkig is deze hype hier allang overgewaaid
Dat klinkt dan weer meer als sjonnie.. Doe dan maar kak..quote:draag zomers vaak van die shirtjes zonder mouwen.
en heb een tribal op me schouderbladen.
maar heb WEL kort stekelig haar.
tot nu toe geen klachten van de dames als ik dat aan heb dus.
lolquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:25 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer meer als sjonnie.. Doe dan maar kak..![]()
nee er werd net gemeld dat zulke mensen ook raar aangekeken worden, ik meld dat dat niet zo isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je reageert zo gepiqueerd op die reactie over mensen met mouwloze shirtjes + tribalMaar no offence verder hoor
. Van mij mag iedereen dragen en alles wat ie wil.
jijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:39 schreef Provincie het volgende:
Polo's![]()
kakkers![]()
Talpa![]()
Online Gamers![]()
WoW Gamers![]()
Qua modetrends zeker welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij want jullie lopen zo op ons voorLoop een end heen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:39 schreef Provincie het volgende:
Polo's![]()
kakkers![]()
Talpa![]()
Online Gamers![]()
WoW Gamers![]()
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand dat tegen je zegt!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef heijnen het volgende:
nou ik maak het vaak mee dat die kouwe kaklijers naar me toe komen en zeggen:
zeg beste man, zou u uzelf niet even fatsoenlijk aankleden.
mijn dochter van 18 vind u kledij aanstootgevend.
zij blijft u maar aangapen
dan denk ik bij me eigen rot op kouwe kak, je dochter kijkt me niet aan omdat ze het aanstootgevend vind hoor!!!
komt vaker voor dan je denkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:50 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand dat tegen je zegt!
Dorpquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef heijnen het volgende:
[..]
komt vaker voor dan je denkt.
ik draag nog al vaak van die spijkerbroeken met rafels(GEEN SKATER)
en dan een hemd waarbij je me schouderbladen (dus tattoo ook) kunt zien.
als je dan door het dorp rijd, komt het redelijk vaak voor.
vooral ook omdat wij nogal een kouwe kak kant hebben en een wat normalere kant!
nee ik woon in een dorp naast eindhoven.quote:
Want dat is zo kenmerkend aan kakkers... ze maken overal een probleem van... >.<quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:32 schreef heijnen het volgende:
[..]
lol
ik heb geen problemen met kakkers zolang ze maar niet een probleem maken van dingen die nergens op slaan
net of een kraagje omhoog een onwijs hippe modetrend isquote:
dan ook nog niet eens om niks.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Want dat is zo kenmerkend aan kakkers... ze maken overal een probleem van... >.<
Serieus, waar leef jij?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef heijnen het volgende:
[..]
dan ook nog niet eens om niks.
vorige keer kreeg ik een klacht van een KAKKER dat ik me vriendin in het openbaar een zoen gaf.
ROT OP MAN IK DOE DAT WANNEER EN WAAR IK WIL!!!!!!!![]()
ik leef in 2007quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Serieus, waar leef jij?
Of wanneer? Leef jij erg lang geleden en typ je dit via een tijddimensie-portal??
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Kakkers
Mensen met een domme rollende R, r r r ik wordt net als m'n vaderrrr
Succes met het pallets sorteren de komende 40 jaar!quote:
lol dank je wel maar ik heb goed betaald werkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Succes met het pallets sorteren de komende 40 jaar!
Kansloos.
lol jij moet keer naar het zwarte cross gaan, daar zie je pas figuren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef JohanDaButcher het volgende:
Weet je wat pas echt lelijk is? Mensen met een polo met klompen er onder.
Jij bent echt zieligquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef heijnen het volgende:
[..]
dan ook nog niet eens om niks.
vorige keer kreeg ik een klacht van een KAKKER dat ik me vriendin in het openbaar een zoen gaf.
ROT OP MAN IK DOE DAT WANNEER EN WAAR IK WIL!!!!!!!![]()
De gemiddelde goed opgeleide kakker maakt in ieder geval niet van dit soort fouten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Kakkers
Mensen met een domme rollende R, r r r ik wordt net als m'n vaderrrr
Nee, want dat vind ik dus lelijk. Waarom zou ik er dan naar kijken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef heijnen het volgende:
[..]
lol jij moet keer naar het zwarte cross gaan, daar zie je pas figuren.
mannen met tuinbroek aan en daaronder dikke POLO van ralph lauren en dan GYMPEN!!!!!
En dan nog steeds je best doen om er zo kansloos mogelijk uit te zien en je te gedragenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:48 schreef heijnen het volgende:
[..]
lol dank je wel maar ik heb goed betaald werk
dan lig je helemaal dubbelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Nee, want dat vind ik dus lelijk. Waarom zou ik er dan naar kijken?![]()
zolang je me niet gezien heb aub geen oordeel vellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En dan nog steeds je best doen om er zo kansloos mogelijk uit te zien en je te gedragen
Hier ook. Alleen bij een paar achterlopers niet. Ieder normaal polo-dragend mens doet dat met kraag naar beneden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef Little_Meanie het volgende:
Nederlanders
In België waren de zomers van 1997-1998 de zomers van de omhoogstaande kraagjes
Gelukkig is deze hype hier allang overgewaaid
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:17 schreef heijnen het volgende:
[..]
zolang je me niet gezien heb aub geen oordeel vellen.
en ik denk niet dat er ook maar 1 iemand zichzelf hier gedraagd zoals hij in real life ook doet. mijn mening daarentegen blijft wel hetzelfde op FOK of real life
dus![]()
Dikke polo? Wtf is er dik aan een poloquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef heijnen het volgende:
[..]
lol jij moet keer naar het zwarte cross gaan, daar zie je pas figuren.
mannen met tuinbroek aan en daaronder dikke POLO van ralph lauren en dan GYMPEN!!!!!
Dat verschil kan ik ook niet zien om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dikke polo? Wtf is er dik aan een polo![]()
En alsof je het verschil kan zien tussen een polo van ralph lauren en eentje van de C&A. Ik niet in ieder geval.
Ik wel, op die van RL staat een merkjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
En alsof je het verschil kan zien tussen een polo van ralph lauren en eentje van de C&A. Ik niet in ieder geval.
Jij gaat bij iedereen die een polo draagt van dichtbij de zaak controleren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef Stylez het volgende:
[..]
Ik wel, op die van RL staat een merkje![]()
![]()
Misschien zijn die van de C&A heel mooi, ik ken ze niet, maar ik zie wel het verschil tussen een RL en de meeste andere goedkopere. De pasvorm vind ik van RL gewoon perfect.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
We hebben een bal in the huis!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:03 schreef Sonja88 het volgende:
Does it matter? De manier waarop je kraagje van je poloshirt staat bepaalt wat voor type je bent? Heel volwassen ja.
Nee helemaal niet. Ik heb niet eens één polo in m'n kast liggen. Daar gaat het niet om. Mij gaat het erom, dat mensen zich zo gruwelijk druk kunnen maken over andermans kleding.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |