en dan de spoiler overeind dragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef LegerNeger het volgende:
En dan ook nog in een VW Polo rijden
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan de spoiler overeind dragen
VAN BINSBERGEE!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:54 schreef Borreke het volgende:
Hey lullo!
Behalve als je echt zo'n lullo bent IRL.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
VAN BINSBERGEE!!
De lullo's zijn geniaal
Idd, van die ballenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Behalve als je echt zo'n lullo bent IRL.
En die lachen er dan ook nog om. Prutsers.![]()
Ach, anderen hebben daarentegen totaal geen zelfspot en dreigen je per direct om te leggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Behalve als je echt zo'n lullo bent IRL.
En die lachen er dan ook nog om. Prutsers.![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:40 schreef Dark_Killah het volgende:
ik las mensen met pedo's
Je bent zo grappig, dat ik zin krijg een hockeystick dwars jje reet in te schuiven!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef klabbakus het volgende:
Mensen die de kraag van een polo overeind dragen in een roze VW Polo opweg naar een potje polo spelen
Aldus Hoi, ik ben 'Ansswa !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef klabbakus het volgende:
Mensen die de kraag van een polo overeind dragen in een roze VW Polo opweg naar een potje polo spelen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Je bent zo grappig, dat ik zin krijg een hockeystick dwars jje reet in te schuiven!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef GebakkenEi het volgende:
Pfffrt, waar mensen zich echt druk om maken![]()
Neen, jij hebt het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:32 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ok, als het goed lees wil jij wel gay zijn, maar het lukt niet?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 05:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Polo-dragers zijn gewoon niet cool genoeg voor een normaal t-shirt en te "hip/trendy" voor een overhemd.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef GebakkenEi het volgende:
Pfffrt, waar mensen zich echt druk om maken![]()
Dat is de mode van de hockey-kakkersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:49 schreef Thealexfiles het volgende:
Mensen met polo's, ok.
Maar als je dan ook nog het kraagje overeind gaat dragen, dat is zo triest.
Die mensen zoeken echt zelfbevestiging, of doen een verwoedde poging zich af te scheiden van het 'gepeupel'. Of ze zijn wanhopig om met de mode mee te doen.
Klacht: de kraag van een polo overeind dragen![]()
draag zomers vaak van die shirtjes zonder mouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja dat is echt kansloos.Maar ik vind mensen met mouwloze shirts veel erger.Als ze dan ook nog hun bruingebrande lichaam met daarbij behorende tribal moeten showen.Het liefst nog met lang nekhaar.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef heijnen het volgende:
[..]
draag zomers vaak van die shirtjes zonder mouwen.
en heb een tribal op me schouderbladen.
maar heb WEL kort stekelig haar.
tot nu toe geen klachten van de dames als ik dat aan heb dus.
maar back ontopic: polo+kraag omhoog is HOMO die HOCKEY speelt met een ROKKIE!
wat voor stereotype is dat dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
jezelf onder een stereotiep uitpraten, en dan daarna het zelf doen met kakkers
![]()
Ach ja, waar het hart vol van is...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:40 schreef Dark_Killah het volgende:
ik las mensen met pedo's
Hoi!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:49 schreef Thealexfiles het volgende:
Klacht: de kraag van een polo overeind dragen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |