en dan de spoiler overeind dragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef LegerNeger het volgende:
En dan ook nog in een VW Polo rijden
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan de spoiler overeind dragen
VAN BINSBERGEE!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:54 schreef Borreke het volgende:
Hey lullo!
Behalve als je echt zo'n lullo bent IRL.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
VAN BINSBERGEE!!
De lullo's zijn geniaal
Idd, van die ballenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Behalve als je echt zo'n lullo bent IRL.
En die lachen er dan ook nog om. Prutsers.![]()
Ach, anderen hebben daarentegen totaal geen zelfspot en dreigen je per direct om te leggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Behalve als je echt zo'n lullo bent IRL.
En die lachen er dan ook nog om. Prutsers.![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:40 schreef Dark_Killah het volgende:
ik las mensen met pedo's
Je bent zo grappig, dat ik zin krijg een hockeystick dwars jje reet in te schuiven!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef klabbakus het volgende:
Mensen die de kraag van een polo overeind dragen in een roze VW Polo opweg naar een potje polo spelen
Aldus Hoi, ik ben 'Ansswa !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef klabbakus het volgende:
Mensen die de kraag van een polo overeind dragen in een roze VW Polo opweg naar een potje polo spelen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Je bent zo grappig, dat ik zin krijg een hockeystick dwars jje reet in te schuiven!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef GebakkenEi het volgende:
Pfffrt, waar mensen zich echt druk om maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |