Wel een witte boterham he, meneer houdt niet van granen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:21 schreef Rikkert het volgende:
Gewoon brood. Je pakt een boterham, pakt een plak kaas, gooit die erop, boterham dubbel en klaar.
Met halvarine is beter!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:21 schreef Rikkert het volgende:
Gewoon brood. Je pakt een boterham, pakt een plak kaas, gooit die erop, boterham dubbel en klaar.
Mwoah, die tijd is te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:22 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Maar dan gaat het weer langer duren.
Elke dag twee eieren? Damn girl! You must be horny!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef Maartel het volgende:
Eerste wat ik eet is een banaan, brood gaat er 't eerste half uur nog niet zo makkelijk in..
Daarna bak ik eigenlijk dagelijks 2 eitjes met wat kaas en pesto, 3 boterhammen erbij, en dan kan ik er wel weer 2 uur tegenaan
Vooral voor een vent.quote:
Herken dit wel ja, maar probeer het wel steeds vaker een boterham te eten , anders eet ik ook een milkbreak in de auto.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:13 schreef Xennia het volgende:
Ik ben een slechte ontbijtster, moet mezelf echt dwingen wat te eten. Dat wordt dan een evergreen in de auto en een fles water.
Waarom in de magnetron??Kan je maaggie niet tegen een beetje kou van de koelkast??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:49 schreef mymoodfentje het volgende:
quaker h20 havermout, zoetstof, melk
2 minuten in magnetron, eten!
jep, brengt je stofwisseling op gangquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:19 schreef Feestkabouter het volgende:
de ochtendmaaltijd is het belangrijkste ontbijt van de dag!
of zoiets, toch?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee het is een vrouw, hij weet het alleen zelf nog niet.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef remlof het volgende:
Boterhammen met boter en pindakaas of hagelslag. Of als ik echt haast heb met speculaas erop voor in de auto
Oh ja, rijst is ook een graanproduct..quote:Maar wat is een lekker makkelijk snel en gezond ontbijt. Ik hou dus niet zo van al te veel granen enz dus de meeste ontbijt producten vallen dan al af.
Heeft iemand nog andere opties?
Warm eten als ontbijt hoeft helemaal niet lang te duren, in mijn vriezer liggen wokgroenten en voorgekookte kip klaar om gebruikt te worden. Met wat noodles erbij zit je binnen 5 minuten te etenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:03 schreef Wooldoor het volgende:
Brood krijg ik de eerste 3 uur als ik wakker ben sowieso al niet naar binnen, saaie shit. Ik hou meestal van een warm ontbijt maar dat kost weer zoveel moeite. Ik pleit ervoor dat overal 's ochtends warm ontbijt te halen is
Ieuw... een boterham met plastic...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:52 schreef nexus-pilot het volgende:
sneetje bruin brood ,vetvrij kaas erop , ontvette ham erop , ijsbergsla erop , smerem met vetvrij mayo, sneetje brood daarop , weer vetvrij kaas , onvette ham erop , ijsbergsla erop , weer smeren met vetvrij mayo , plakje brood daarboven op , dan weet vetvrij kaas , plakje onvette ham , ijsbergsla moet er echt bij en dan smeren met vetvrij mayo en als laatst een sneetje brood.
Et voilà.
Drinken is gwoon wat Cola light
Die drie lagen vetvrije mayo bevatten nog steeds veel calorieen lijkt mequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:52 schreef nexus-pilot het volgende:
sneetje bruin brood ,vetvrij kaas erop , ontvette ham erop , ijsbergsla erop , smerem met vetvrij mayo, sneetje brood daarop , weer vetvrij kaas , onvette ham erop , ijsbergsla erop , weer smeren met vetvrij mayo , plakje brood daarboven op , dan weet vetvrij kaas , plakje onvette ham , ijsbergsla moet er echt bij en dan smeren met vetvrij mayo en als laatst een sneetje brood.
Et voilà.
Ik moet er niet aan denken om cola 's ochtends te drinkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:52 schreef nexus-pilot het volgende:
Et voilà.
Bedoel je die knorr vie ??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik blijf altijd te lang liggen om te kunnen ontbijtenMeestal komt dat pas rond 10 u, croissantje oid.. Soms, als ik het in huis heb gehaald, s'ochtends ff snel een fruitontbijtje, of zo'n yakult of fruitig shot-achtig Knorr-dingetje..
Is idd wel smerig, maar juist daardoor krijg ik t gevoel dat ik gezond bezig ben..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:35 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Bedoel je die knorr vie ??
Ahhh man , k moet altijd kotsen als k dat drink![]()
![]()
![]()
![]()
nee, veel te veel snelle suikers die je stofwisseling laten pieken maar niet grondig op gang brengenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef Dizer het volgende:
Is eigenlijk dat Hero Fruitontbijt een echte vervanger voor het ontbijt?
Ik drink het dagelijks ipv ontbijten, maar de vraag blijft wel van... komt je spijsvertering wel op gang met zuivel?
yum, hoe maak je dat een beetje simpel/snel en lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:25 schreef EricT het volgende:
ok kom ik weer aan:
Nasi Goreng (dag van te voren maken en dan ff in de magnetron voordat je gaat douchen oid). Dan hoef je alleen nog maar wat fruit/extra groenten erbij te maken en je hebt een gezonde en goedvullende maaltijd.heerlijk <3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |