abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52201836
Voor iedereen die met brood aan komt zetten:
quote:
Maar wat is een lekker makkelijk snel en gezond ontbijt. Ik hou dus niet zo van al te veel granen enz dus de meeste ontbijt producten vallen dan al af.

Heeft iemand nog andere opties?
Oh ja, rijst is ook een graanproduct..
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_52202123
Brood krijg ik de eerste 3 uur als ik wakker ben sowieso al niet naar binnen, saaie shit. Ik hou meestal van een warm ontbijt maar dat kost weer zoveel moeite. Ik pleit ervoor dat overal 's ochtends warm ontbijt te halen is
pi_52202171
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:03 schreef Wooldoor het volgende:
Brood krijg ik de eerste 3 uur als ik wakker ben sowieso al niet naar binnen, saaie shit. Ik hou meestal van een warm ontbijt maar dat kost weer zoveel moeite. Ik pleit ervoor dat overal 's ochtends warm ontbijt te halen is
Warm eten als ontbijt hoeft helemaal niet lang te duren, in mijn vriezer liggen wokgroenten en voorgekookte kip klaar om gebruikt te worden. Met wat noodles erbij zit je binnen 5 minuten te eten
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_52218782
Evergreen, glas melk en een multivitamine tablet.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 augustus 2007 @ 16:59:03 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52232750
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:52 schreef nexus-pilot het volgende:
sneetje bruin brood ,vetvrij kaas erop , ontvette ham erop , ijsbergsla erop , smerem met vetvrij mayo, sneetje brood daarop , weer vetvrij kaas , onvette ham erop , ijsbergsla erop , weer smeren met vetvrij mayo , plakje brood daarboven op , dan weet vetvrij kaas , plakje onvette ham , ijsbergsla moet er echt bij en dan smeren met vetvrij mayo en als laatst een sneetje brood.
Et voilà.
Drinken is gwoon wat Cola light
Ieuw... een boterham met plastic...

Doe mij maar gewoon een dubbele bruine boterham met boter en beleg, een bak brinta of iets van muesli... en koffie!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52233528
quote:
sneetje bruin brood ,vetvrij kaas erop , ontvette ham erop , ijsbergsla erop , smerem met vetvrij mayo, sneetje brood daarop , weer vetvrij kaas , onvette ham erop , ijsbergsla erop , weer smeren met vetvrij mayo , plakje brood daarboven op , dan weet vetvrij kaas , plakje onvette ham , ijsbergsla moet er echt bij en dan smeren met vetvrij mayo en als laatst een sneetje brood.
Et voilà.
Die drie lagen vetvrije mayo bevatten nog steeds veel calorieen lijkt me
pi_52235263
Super Noodles van de albert heijn is ook wel lekker, kip smaak o/
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:58:27 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52235687
Brinta met een sinaasappel of ander fruit. Niet vet, veel vezels en als je geen melk wilt drinken neem je gewoon sojamelk ofzo.
Edit: oh, je wilt geen granen. Maak dan een fruitsalade met kwark ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_52235939
quote:
Et voilà.
Ik moet er niet aan denken om cola 's ochtends te drinken
Dan nog liever nasi...

Ik eet overigens altijd cruesli met yoghurt
pi_52238574
Yoghurt met ontbijtspul?
Snel en gezond
pi_52261154
Zootje fruit in de blender, beetje yoghurt oid er bij.. Snel en lekker
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:12:56 #62
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52262597
Hero Fruit Ontbijt. Elke ochtend een grote glas .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_52262689
Ik blijf altijd te lang liggen om te kunnen ontbijten Meestal komt dat pas rond 10 u, croissantje oid.. Soms, als ik het in huis heb gehaald, s'ochtends ff snel een fruitontbijtje, of zo'n yakult of fruitig shot-achtig Knorr-dingetje..
pi_52264572
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik blijf altijd te lang liggen om te kunnen ontbijten Meestal komt dat pas rond 10 u, croissantje oid.. Soms, als ik het in huis heb gehaald, s'ochtends ff snel een fruitontbijtje, of zo'n yakult of fruitig shot-achtig Knorr-dingetje..
Bedoel je die knorr vie ??
Ahhh man , k moet altijd kotsen als k dat drink
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.
pi_52264673
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:35 schreef nexus-pilot het volgende:

[..]

Bedoel je die knorr vie ??
Ahhh man , k moet altijd kotsen als k dat drink
Is idd wel smerig, maar juist daardoor krijg ik t gevoel dat ik gezond bezig ben..
pi_52304799
Ik trek er 's ochtends echt altijd flink de tijd voor uit om te ontbijten omdat ik zielsongelukkig word als ik zonder fatsoenlijk eten op pad moet. Ik trek dat gewoon niet. Ik eet 's ochtends twee boterhammen met kaas, kopje koffie en een glaasje sap. En soms een eitje, een croissantje of een stuk fruit, afhankelijk van wat ik in huis heb.
It's my party and I'll cry if I want to.
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:31:42 #67
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52304848
Is eigenlijk dat Hero Fruitontbijt een echte vervanger voor het ontbijt?
Ik drink het dagelijks ipv ontbijten, maar de vraag blijft wel van... komt je spijsvertering wel op gang met zuivel?
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:25:49 #68
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_52365466
ik eet altijd havermout, van 30 cent ofzo zo'n zak..verhouding is altijd 1 deel havermout en 2 delen water of melk.. en dan gooi ik er rozijnen zout en suiker bij. Na 3 minuutjes zegt hij ping en klaar is kees
pi_52384379
Magere yoghurt met muesli of All-Bran. Veel vezels + zuivel .
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:51:02 #70
3185 Adelante
To let it go now
pi_52407041
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef Dizer het volgende:
Is eigenlijk dat Hero Fruitontbijt een echte vervanger voor het ontbijt?
Ik drink het dagelijks ipv ontbijten, maar de vraag blijft wel van... komt je spijsvertering wel op gang met zuivel?
nee, veel te veel snelle suikers die je stofwisseling laten pieken maar niet grondig op gang brengen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52407122
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:05:20 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_52407584
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:25 schreef EricT het volgende:
ok kom ik weer aan:

Nasi Goreng (dag van te voren maken en dan ff in de magnetron voordat je gaat douchen oid). Dan hoef je alleen nog maar wat fruit/extra groenten erbij te maken en je hebt een gezonde en goedvullende maaltijd.

heerlijk <3
yum, hoe maak je dat een beetje simpel/snel en lekker
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  donderdag 16 augustus 2007 @ 01:53:32 #73
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_52412210
Ik heb altijd 2 boterhammen met kaas / ham / droogworst / iets anders

Uiteraard een glaasje jus d'orange of andere sap.

Ik ben heb altijd ene hendig kutgevoel als ik niet ontbijt pure suckage !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:54:55 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52414114
Was altijd een goede ontbijter, maar op de een of andere manier krijg ik de laatste tijd 's morgens geen hap meer door mijn keel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_52419525
Gebakken ei met spek
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')