Ze blijft een half-Marokkaanse dus wel logisch...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is ongesteld aan het worden en is bang voor besmeurde lakens taferelen??![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, zit je daar al 3 uur naar te kijken? hebben ze geen psychishe hulp bij jou op t dorp? misschien is langs gaan!![]()
Ze is net ongesteld geweest... ze was laatst of doorgelekt of je zag iets zitten en dennis had gezegd dat dat echt niet kon zo... toen vroeg ze aan Amanda wat ze nou moest doen... ze wou eerst een panty aantrekken, maar dan zag je dat nog onder haar rokje vandaan ofzo... toen heeft ze maar een broekje/onderbroek aangetrokken....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is ongesteld aan het worden en is bang voor besmeurde lakens taferelen??![]()
Door een NL moeder opgevoed, en volgens mij heeft dat soort schaamte meer met opvoeding dan met achtergrond te maken..... BS dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:08 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ze blijft een half-Marokkaanse dus wel logisch...![]()
ten eerste worden vrouwen(of nadia dat werkelijk is laten we dan even in het midden)die een eetstoornis hebben op haar level niet meer ongesteld, dus ze lult.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe oud is dat mens/kind dan, opvoeding is dan wel weer heel ver wegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef Kailany het volgende:
[..]
Ze is net ongesteld geweest... ze was of doorgelekt of je zag iets zitten en dennis had gezegd dat dat echt niet kon zo... toen vroeg ze aan Amanda wat ze nou moest doen... ze wou eerst een panty aantrekken, maar dan zag je dat nog onder haar rokje vandaan ofzo... toen heeft ze maar een broekje/onderbroek aangetrokken....![]()
Wie riep er nou net nog een specie kuip over te hebben, laat maar even doorkomen graag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef Kailany het volgende:
[..]
Ze is net ongesteld geweest... ze was of doorgelekt of je zag iets zitten en dennis had gezegd dat dat echt niet kon zo... toen vroeg ze aan Amanda wat ze nou moest doen... ze wou eerst een panty aantrekken, maar dan zag je dat nog onder haar rokje vandaan ofzo... toen heeft ze maar een broekje/onderbroek aangetrokken....![]()
arme, ik zoek nog iemand voor inpakwerk, 7,50 per uur. ik hoor t wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:08 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ze hebben mij allang opgegeven, en ik mezelf ook. Overdosis Gouden Kooi, niet meer te helpen
BS? was datte?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door een NL moeder opgevoed, en volgens mij heeft dat soort schaamte meer met opvoeding dan met achtergrond te maken..... BS dus![]()
Dennis kan alle wereldzeeën wel willen bevaren maar vooralsnog ligt ie nog braaf aan de aanlegsteiger vastgeketend en heeft hij nog helemaal nergens gevaren...... dus zeker niet over de rode zeequote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ten eerste worden vrouwen(of nadia dat werkelijk is laten we dan even in het midden)die een eetstoornis hebben op haar level niet meer ongesteld, dus ze lult.
ten tweede, maar dan vanuit ons dennis' perspectief: een echte schipper vaart ook over de rode zee. go faggot!
Misschien wel iets van opvoeding gehad... maar zo opzoek naar aandacht, dat alles wat ze maar kan verzinnen vraagt aan anderen.... oh wat moet ik nou doen?? ziekelijk gewoon!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoe oud is dat mens/kind dan, opvoeding is dan wel weer heel ver weg![]()
Dàt is een feit..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ben ik zonder OL .......
T2quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:16 schreef Desii het volgende:
Leuk gesprek over de terminator films tussen H en J
Oh Disana toch, ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
We zakken helemaal weg. Kom eens op mij. Mag ik ook.
Volgende keer zal ik quotes gebruikenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh Disana toch, ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
OepsOn topic maar weer... Pittig gesprek aan de eettafel...
![]()
ze hebben veel gemeenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:16 schreef Desii het volgende:
Leuk gesprek over de terminator films tussen H en J
Weet jij veel, misschien is hijh al wel kapitein in ruste, heeft hij een heel leven achter zichquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dennis kan alle wereldzeeën wel willen bevaren maar vooralsnog ligt ie nog braaf aan de aanlegsteiger vastgeketend en heeft hij nog helemaal nergens gevaren...... dus zeker niet over de rode zee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |