abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52200588
IJsmeis,

wanneer iedereen gewoon naar rechts gaat wanneer hier de ruimte voor is bestaat er geen mogelijkheid meer om rechts in te halen.

Doet iemand dat toch.. dan zit jij dus te lang zinloos aan de linkerkant. Iets waar ik zowiezo van walg.
Als iemand er tussen wil dan geef je ruimte. Het heeft helemaal geen zin om dan moeilijk te gaan doen en gevaarlijke situaties te creeren.

Dubbel fout dus
pi_52200763
hulde, nog iemand die het snapt
Ja doei.
pi_52202322
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef Roellie80 het volgende:
IJsmeis,

wanneer iedereen gewoon naar rechts gaat wanneer hier de ruimte voor is bestaat er geen mogelijkheid meer om rechts in te halen.

Doet iemand dat toch.. dan zit jij dus te lang zinloos aan de linkerkant. Iets waar ik zowiezo van walg.
Als iemand er tussen wil dan geef je ruimte. Het heeft helemaal geen zin om dan moeilijk te gaan doen en gevaarlijke situaties te creeren.

Dubbel fout dus
Ruimte geven Je moet voor de gein eens kijken hoe hard mensen ineens gaan rijden als ze iemand achter een vrachtwagen zien rijden.

Je kent het wel, situatie zoals de schets in de OP, dus rijtje auto's links, vrachtwagens en jij rechts achter de vrachtwagen. Die rij komt voorbij en jij denkt "Goh, na deze kan ik rustig naar links" maar dan komt er weer zo een aanstormen die dat gat meteen dicht rijdt. Het heeft echt 0,0 zin, want zij moeten daardoor hard op de rem, zeker als ik hem er ook nog eens gewoon tussen douw.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:16:13 #129
83951 rashudo
project 2501
pi_52202436
Respect voor middelvinger! Die vrouw verdiende dat.

Ik laat oh-er-is-een-vrachtwagen-nu-wil-ik-eigenlijk-naar-links-automobilisten alleen voor als ze zich normaal weten te gedragen, en niet rechts inhalen.
Their eyes opaque.
pi_52202480
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:16 schreef rashudo het volgende:
Respect voor middelvinger! Die vrouw verdiende dat.

Ik laat oh-er-is-een-vrachtwagen-nu-wil-ik-eigenlijk-naar-links-automobilisten alleen voor als ze zich normaal weten te gedragen, en niet rechts inhalen.
Zoals al een aantal keer gezegd is, als jij rechts ingehaald wordt, rijdt die persoon op wegdek waar JIJ had moeten rijden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52202486
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

...als jij genoeg ruimte laat om te kunnen remmen in geval van nood, moet daar iemand tussenpassen. Als jij zo dicht op je voorganger zit, dat daar niet eens een auto tussen past, dan zit je er gewoon echt veel te dicht op.
Als je genoeg afstand houdt om te kunnen remmen in geval van nood is die ruimte binnen no-time opgevuld door mensen zoals die vrouw waar IJsmeis last van had. Want mensen denken: daar kan ik mooi nog even tussen. Nu denken mensen al gauw dat ze ergens tussen kunnen ook als het niet kan, want die ander remt toch wel.

Dus , in theorie heb je gelijk, maar in de praktijk werkt het net iets anders.
pi_52202625
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:18 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je genoeg afstand houdt om te kunnen remmen in geval van nood is die ruimte binnen no-time opgevuld door mensen zoals die vrouw waar IJsmeis last van had. Want mensen denken: daar kan ik mooi nog even tussen. Nu denken mensen al gauw dat ze ergens tussen kunnen ook als het niet kan, want die ander remt toch wel.

Dus , in theorie heb je gelijk, maar in de praktijk werkt het net iets anders.
Dat doet me altijd denken aan dit filmpje: http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/yesno.html
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:23:54 #133
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52202626
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef EricG het volgende:
Jij bent fout, duidelijk.
onzin, in het verkeer zijn alle vrouwen fout.
pi_52202925
Typisch Nederlands gedrag wat TS hier beschrijft. Ga maar eens in Duitsland kijken, negen van de tien keer dat je ergens iemand een auto naar de linkerbaan ziet gooien in een miniem gaatje is het een Nederlander. Of de auto stug met 120 km/h naar links sturen zonder even te in de spiegel te kijken, 120 is toch hard zat? En die medeweggebruiker achter je die met 160 km/h aan komt 'racen' die moet maar rekening houden met jouw fratsen.

Hoe verder je Duitsland inrijdt, hoe minder Nederlanders je tegenkomt en hoe prettiger het verkeer op de Autobahn is...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 18:31:48 #135
83951 rashudo
project 2501
pi_52204275
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:18 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Zoals al een aantal keer gezegd is, als jij rechts ingehaald wordt, rijdt die persoon op wegdek waar JIJ had moeten rijden.
Ik kan toch moeilijk door de auto voor me heen gaan rijden omdat er toevallig rechts plek is?
Their eyes opaque.
pi_52204766
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:11 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ruimte geven Je moet voor de gein eens kijken hoe hard mensen ineens gaan rijden als ze iemand achter een vrachtwagen zien rijden.

Je kent het wel, situatie zoals de schets in de OP, dus rijtje auto's links, vrachtwagens en jij rechts achter de vrachtwagen. Die rij komt voorbij en jij denkt "Goh, na deze kan ik rustig naar links" maar dan komt er weer zo een aanstormen die dat gat meteen dicht rijdt. Het heeft echt 0,0 zin, want zij moeten daardoor hard op de rem, zeker als ik hem er ook nog eens gewoon tussen douw.
TS zat in achteraan een groepje auto's, dan is het een kleine moeite om iemand er tussen te laten imo
Ik rij dagelijk 200km en kom dus genoeg van deze situaties tegen, wanneer ik op snelheid ben zal ik gas bijgeven om de auto in-te-halen en vervolgens er snel genoeg voorbij te zijn zodat deze zonder te remmen naar links kan gaan; zit je in zo'n groepje dan mag iedereen er van mij tussen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2007 18:52:27 ]
pi_52204839
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Jalu het volgende:
Typisch Nederlands gedrag wat TS hier beschrijft. Ga maar eens in Duitsland kijken, negen van de tien keer dat je ergens iemand een auto naar de linkerbaan ziet gooien in een miniem gaatje is het een Nederlander. Of de auto stug met 120 km/h naar links sturen zonder even te in de spiegel te kijken, 120 is toch hard zat? En die medeweggebruiker achter je die met 160 km/h aan komt 'racen' die moet maar rekening houden met jouw fratsen.

Hoe verder je Duitsland inrijdt, hoe minder Nederlanders je tegenkomt en hoe prettiger het verkeer op de Autobahn is...
eensch

hier zijn "we" het niet gewent en duikt iedereen maar continu naar de linker-baan. Bij genoeg snelheidsverschil hoeft degene op de rechterbaan niet eens gas los te laten en kan makkelijk achter de snelheidsmaniak invoegen op de linkerstrook
pi_52204851
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:18 schreef BobbyB het volgende:

[..]

edit

verkeerd gelezen

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2007 19:03:26 ]
pi_52204933
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:52 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

TS zat in achteraan een groepje auto's, dan is het een kleine moeite om iemand er tussen te laten imo
Ik rij dagelijk 200km en kom dus genoeg van deze situaties tegen, wanneer ik op snelheid ben zal ik gas bijgeven om de auto in-te-halen en vervolgens er snel genoeg voorbij te zijn zodat deze zonder te remmen naar links kan gaan; zit je in zo'n groepje dan mag iedereen er van mij tussen
Oh, maar ik ben het ook helemaal met je eens hoor Ik laat zulke mensen er ook altijd gewoon tussen. Zeker als het groepje, zoals TS ook al aangeeft, toch al langzaam rijdt. Wat is dan het nut om zo iemand te blokkeren? Die persoon komt er toch ergens anders wel tussen en wat ben je zelf dan opgeschoten? 1 hele auto, nou whoopie!
pi_52204968
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:31 schreef rashudo het volgende:

[..]

Ik kan toch moeilijk door de auto voor me heen gaan rijden omdat er toevallig rechts plek is?
Het ligt er inderdaad ook wel een beetje aan wat de situatie is, maar die was in geval van TS heel duidelijk dat TS gewoon rechts had moeten blijven.
pi_52208855
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Jalu het volgende:

daar zijn de autobahn -duiters zijn uberchauffeurs- fappers weer
pi_52209246
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef Roellie80 het volgende:
IJsmeis,

Dubbel fout dus
Roellie ,

die mevrouw zat eigenlijk ook fout aangezien zij te dicht op de vrachtwagen reed. Als ik daar reed, zat ik dus fout, want ik had of naar links gemoeten (I did) of ik had nog verder naar achteren moeten rijden, maar dan had ik dus ook naar links gekunnen aangezien daar ruimte was.

En als zij zo graag wil inhalen, moest ze maar even wachten aangezien er achter mij helemaal niemand reed. Je moet ergens tussen willen als je er tussen kan. Je doet niet je knipperlicht aan en gaat zomaar naar links zonder te kijken. Daar zit mevrouw fout. In een file of invoegstrook of echte druk of whatever kan ik het me heel goed voorstellen en laat ik ook echt een plekkie over.

Maar er reed gewoonweg niemand achter mij. Dan kan zij wat mij betreft barsten ook. Zij arrogant. Ik arrogant.

Daarnaast ga ik daar niet iedereen voor laten die naast me rijdt, dan sta ik zelf uiteindelijk achteraan in de 'file'. (aangezien het geen file is, maar even tussen haakjes).
pi_52209268
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:56 schreef Repeat het volgende:

[..]

daar zijn de autobahn -duiters zijn uberchauffeurs- fappers weer
Sorry, maar het verschil is wel duidelijk te merken als je vaak in Nederland én Duitsland rijdt.
Het is stiekem wel een beetje waar.
pi_52209293
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Oh, maar ik ben het ook helemaal met je eens hoor Ik laat zulke mensen er ook altijd gewoon tussen. Zeker als het groepje, zoals TS ook al aangeeft, toch al langzaam rijdt. Wat is dan het nut om zo iemand te blokkeren? Die persoon komt er toch ergens anders wel tussen en wat ben je zelf dan opgeschoten? 1 hele auto, nou whoopie!
En wat is zij opgeschoten als ze er per se tussen wil? 1 hele auto, nou whoopie!

Zie? Je kan alles omdraaien .
pi_52209314
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:07 schreef dawg het volgende:
Dat wijf deed al eerder zo een actie zeg je. Dan had jij dus vantevoren kunnen weten dat ze het nog eens zou proberen. Inzicht noemen ze dat. Die situatie had dus makkelijk vermeden kunnen worden. En verder eens met Krea en Bara.
Dat wijf deed later nog zo'n actie. Niet ervoor.
Ik had die domme kut nog niet gezien totdat ze naast me reed .
pi_52209370
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Bastoenie het volgende:
Ijsmeis jij treft blaam door je middelvinger en je opgefokte gedrag! Als er geen auto tussen kan zit je ook te dicht op je voorganger maar dat terzijde. Die vrouw treft ook blaam omdat ze eventjes voor 1 auto inhalen naar rechts gaat, das best triest.

Trouwens ik heb er ook een schijthekel aan als mensen de rechterbaan niet benutten. Ik heb het zelf ook weleens gehad dat iets van 800 meter voor me een vrachtwagen ging inhalen en dat iedereen lekker rechts blijft hangen met 80. Daarop ben ik naar rechts gegaan en heb ongeveer over een kleine kilometer met 100 op de rechterijbaan gereden en een tiental auto's ingehaald. Iets verderop ingevoegd links en na twee vrachtwagens weer naar rechts. En iedereen maar dom links plakken
Ho ho . Wie begon er met toeteren en ontiegelijk boos kijken? Niet ik. Ik maakte daarna alleen maar duidelijk dat ik daar niet van gediend ben door middel van mijn middelvinger.

Verder was ik totaal niet opgefokt hoor. . Ik grinnikte zelfs nog even.
pi_52209593
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:12 schreef ijsmeis het volgende:

Ik had die domme kut nog niet gezien totdat ze naast me reed .
Nou, dit zegt anders ook genoeg.
pi_52209641
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:22 schreef dawg het volgende:

[..]

Nou, dit zegt anders ook genoeg.
Ik ben af en toe ook een domme kut. So what . Dat betekent niet meteen dat ik boos ben of me druk maak. Zo ben ik gewoon. Ik noem de beestjes graag bij hun naam .
pi_52209712
Ik vind dat je gelijk hebt.
Ik heb een hekel aan die mensen die m zomaar maar half in je gooien en dr maar vanuit gaan dat je voor ze gaat remmen omdat hun zo nodig in willen voegen op jouw baan. Ik toeter meestal ook flink en ga vooral niet voor ze opzij. Helaas is mijn eerste reactie toch meestal remmen en ontwijken, omdat ik toch erg zuinig ben op mn auto.

Had gisteren nog een Renault Laguna die m zowat in mn Peugeotjes parkeerde omdat ie naar rechts wilde (waar ik dus reed). Zat al zo goed naast m dat onze ramen gelijk waren, dus geen dode hoek. En meneer gooit ineens zn knipperlicht uit, dus ik zit nog zo te kijken van: Waar wil die heen...ow shit! Tuurlijk even midden in de spits bij het malieveld in Den Haag even zonder te kijken je auto naar rechts gooien Echt sommige mensen.
pi_52209961
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Bastoenie het volgende:
Als er geen auto tussen kan zit je ook te dicht op je voorganger maar dat terzijde.
Niet helemaal mee eens.
Ik vind soms ook dat er geen auto meer tussen kan, maar dan is er toch genoeg afstand tussen mij en mn voorganger.
Alleen ik zou niet durven om mn auto in dat gat te proppen, maar toch krijgen sommige debielen het dan voormekaar om er een auto tussen te proppen...waardoor ik weer moet remmen en opnieuw afstand moet nemen, omdat zo een hond m d'r tussen wurmt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')