Geen zeeën van ruimte dus (Daarnet nam je de paint nogal serieus en nou ineens niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vrachtwagens die 100 meter van elkaar rijden he. Maar als er rechts zeeen van ruimte is ga ik echt niet achter al die remmende en stressende mensen hangen op de linker baan nee.
Dan tuf ik mooi ietsjes harder als de vrachtwagens en voeg ik op een gegeven moment weer netjes links in.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
je bent gewoon een asicoale kuthoer in het verkeer :")
je moet ruimte maken voor invoegend verkeer, en rechts inhalen mag in geval van filevorming, waar van gesproken mag worden als iedereen op een 120 snelweg maar 70 rijdt..
je moet niet zo zeuren, kraswijf
even je gas los, auto ertussen, iedereen blij en jij zit een halve minuut later achter je door mamsie gekookte kost... een halve minuut....oei!
Het gaat inmiddels al lang niet meer over jouw situatie johquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen zeeën van ruimte dus (Daarnet nam je de paint nogal serieus en nou ineens niet meer.). Geen remmende mensen op de linkerbaan nee aangezien er snelheid werd gekweekt. Dus hou eens op met die onzin en lees het topic nog eens door
![]()
.
Zullen we het eens omdraaien? Zij laat haar gas los, sluit netjes achteraan in de rij. Iedereen blij, niemand die hoeft te remmen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
je moet ruimte maken voor invoegend verkeer, en rechts inhalen mag in geval van filevorming, waar van gesproken mag worden als iedereen op een 120 snelweg maar 70 rijdt..
even je gas los, auto ertussen, iedereen blij en jij zit een halve minuut later achter je door mamsie gekookte kost... een halve minuut....oei!
Ja doei. Daar open je maar een eigen topic overquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels al lang niet meer over jouw situatie johMaar over het algemeen!
![]()
zij moet haar gas loslaten en een godganse file aan linksklevers voor laten gaan omdat ze te stoer zijn om achter een vrachtwagen te gaan rijden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zullen we het eens omdraaien? Zij laat haar gas los, sluit netjes achteraan in de rij. Iedereen blij, niemand die hoeft te remmen.
Dus jij moet niet zo zeuren, tyfushoer. Maar je voelt je blijkbaar aangesproken door de TT.
http://nl.wikipedia.org/wiki/File_%28verkeer%29quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Sinds wanneer moet je terwijl je netjes volgens de regels op de rechterbaan rijdt je snelheid dusdanig aanpassen dat je de rij links hangers niet inhaalt? Zolang er door een te hoog snelheid verschil geen gevaarlijke situaties ontstaat mag je rustig door rijden op je rechter baantje hoor. Rechts inhalen is het bewust naar de rechter baan gaan om na het inhalen weer naar links te gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Oh? Sinds wanneer mag je rechts inhalen dan in NL (als er geen file is)?
Maar je opent er wel een topic over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik word boos op mensen als zij onnodig of zelfs onterecht boos op mij worden. Maar dan ben ik ook weer vergeten na een minuutje.
ik zit dan ook niet op Fok! om lief gevonden te worden of om naaktfoto's te postenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:34 schreef Frumzel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/File_%28verkeer%29
En damn, mag ze ook een keer haar onvrede uiten zonder door jou gelijk uitgemaakt te worden voor allerlei zaken...
Ja, sorry, sommige mensen rijden nou eenmaal graag een beetje door en halen daarom af en toe een vrachtwagen (of zelfs twee) in. Zelfs auto's die niet zo heel erg snel zijn, waardoor er soms wat auto's ineens achter elkaar rijden (ieh, wat raarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zij moet haar gas loslaten en een godganse file aan linksklevers voor laten gaan omdat ze te stoer zijn om achter een vrachtwagen te gaan rijden?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar je opent er wel een topic over.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveelde me.
Sommige dames (of mensen) in het verkeer
En wat deed zij dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:34 schreef bonza het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je terwijl je netjes volgens de regels op de rechterbaan rijdt je snelheid dusdanig aanpassen dat je de rij links hangers niet inhaalt? Zolang er door een te hoog snelheid verschil geen gevaarlijke situaties ontstaat mag je rustig door rijden op je rechter baantje hoor. Rechts inhalen is het bewust naar de rechter baan gaan om na het inhalen weer naar links te gaan.
Maar indien er op het einde echt geen ruimte is om in te voegen mag je je auto er niet voor smijten. Dan ontstaat een gevaarlijke situatie. Dus de dame was in dit geval fout. Maar als jij een heer was had je haar er tussen gelaten![]()
Ik rij altijd netjes door op de rechter baan en ga naar links zodra het kan. Meestal wordt je er netjes tussen gelaten nadat de eerste 2 a 3 stress kipjes hun uiterste best hebben gedaan om nog geen meter afstand tussen hun voorganger te houden.
Tuurlijk. En uiteindelijk irriteert zich iedereen aan iedereen. Maar het is een gedrag wat zich tot en met vandaag en in de toekomst zich (heeft) ontwikkeld. Helaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Irritatie op de weg zijn ook de links plakkers.
en het is geen rechts inhalen! het is niet dat jullie met 120km/h op de linker baan zitten en ik er met 130 a 140 rechts voorbij stuif. Nee we rijden beide ver onder de maximum snelheid.
*Checkt fobo...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit dan ook niet op Fok! om lief gevonden te worden of om naaktfoto's te posten
lees ik hier een doodsverwensing? dat woort een TRretjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ah, motorbloempje is gewoon sneu dus. *links laat liggen*
Als ik jou zie, dan ga ik niet naar links, dan laat ik je gewoon tegen me aan rijden en hoop ik dat je hard op de grond knalt en dood gaat ofzo.
Doegie.
Overigens ga ik nu badderen, klets vooral verder, ik lees het straks of morgen wel.
Oh, jij rijdt veelste hardquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef enter het volgende:
[afbeelding]
Ik laat mensen niet voor, maar dat vinden ze ook niet erg![]()
deed je dat maar, dat zou betekenen dat jij rechts reed, waar je hoortquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ah, motorbloempje is gewoon sneu dus. *links laat liggen*
Als ik jou zie, dan ga ik niet naar links, dan laat ik je gewoon tegen me aan rijden en hoop ik dat je hard op de grond knalt en dood gaat ofzo.
Doegie.
Overigens ga ik nu badderen, klets vooral verder, ik lees het straks of morgen wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |