quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:40 schreef Ayreon84 het volgende:Gisteravond maakte ik ook wat mee. Ik reed links en zou iemand gaan inhalen met 130/140. Het was vrij rustig op de weg, maar degene die ik zou inhalen sneed plotseling naar links en ik moest hard in de remmen. Vervolgens haalt dat figuur met een verschil van zo'n 1 km/uur een ander in...
Als diegene even goed in zijn spiegels had gekeken, zou hij zien dat ie wel even had kunnen wachten met inhalen.
btw; het was geen eens een vrouw
Nee, dat was waarschijnlijk iemand die dacht:"Daar kan ik nog wel even voor, hij remt wel." of hij had minder vermogen dan hij dacht.
Gisteren ook weer zo'n tokkie.
Ik was met de vrachtwagen en werd ingehaal door een andere vrachtwagen en dat ging redelijk snel want ik reed maar 84.
Die vrachtwagen was mij bijna voorbij , gaat die lul met zijn dakkoffer al met zijn grootlicht knipperen.WTF, waar moest die vrachtwagen heen?? Bij mij in de cabine??4
Over dakkoffers: waarom hebben al die vakatiegangers hun zaken nou niet voor elkaar? Verlichting die niet werkt, kentekenplaat op de caravan vast met een touwtje, alles zwaar overbeladen.
En jagen met die rotzooi, komen ze met een rotgang voorbij stuiven , hangt die caravan erachter te slingeren en te stuiteren.
Serieus: zo wil je toch geen 1300 km rijden.