abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52178901
Belachelijk die reclame!
Het moet toch niet gekker worden
In deze reclame doet een aantal vrouwen mee aan een 7 dagen durende uitdaging waarbij ze elk een shirt en een mouwloos topje krijgen en een flesje van Dove's nieuwste magische deodorant waar je zachte en mooie oksels krijgt binnen 7 dagen.
Aan het eind van de uitdaging dragen ze allemaal het topje want ze voelen zich er zeker genoeg voor, dankzij Dove deo.

Ten eerste: who gives a f*ck about oksels.
Ten tweede: de reclame suggereert dat onze oksels smerige, ruwe, korstige krochten zijn die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ten derde: wat wil Dove nou eigenlijk uitdragen? Aan een kant is Dove nog steeds aan het leuren met haar ' Campagne voor echte schoonheid' (denk aan de reclames met de dikkere modellen) en willen ze 'samen met ons ons zelfvertrouwen aanpakken'.

Zo te zien zijn ze ook alweer van die dikke modellen afgestapt. Prutsers.
pi_52179147
Het gaat er toch maar om dat het niet gaat meuren en bij een vrouw dat er geen regenwoud onder groeit. 'mooie zachte oksels '
En inderdaad, niemand let er op. Tenzij je de hele tijd met je armen omhoog loopt.

Bij een deodorant denk ik toch gewoon aan zweetoksels. En dan is eenT-shirt na 7 dagen beter dan een topje want bij een ander merk zou je zweetvlekken zien ofzo. Maargoed zo is de reclame niet.

wat een kutwoord trouwens, oksel
pi_52179524
Gewoon topje uit, worden ze ook niet vies.
pi_52187530
Waarom kijk je uberhaupt Dove reclames...?
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
pi_52187576
Achja, ze krijgen ervoor betaald denk ik dan maar
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_52187584
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Belachelijk die reclame!
Het moet toch niet gekker worden
In deze reclame doet een aantal vrouwen mee aan een 7 dagen durende uitdaging waarbij ze elk een shirt en een mouwloos topje krijgen en een flesje van Dove's nieuwste magische deodorant waar je zachte en mooie oksels krijgt binnen 7 dagen.
Aan het eind van de uitdaging dragen ze allemaal het topje want ze voelen zich er zeker genoeg voor, dankzij Dove deo.

Ten eerste: who gives a f*ck about oksels.
Ten tweede: de reclame suggereert dat onze oksels smerige, ruwe, korstige krochten zijn die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ten derde: wat wil Dove nou eigenlijk uitdragen? Aan een kant is Dove nog steeds aan het leuren met haar ' Campagne voor echte schoonheid' (denk aan de reclames met de dikkere modellen) en willen ze 'samen met ons ons zelfvertrouwen aanpakken'.

[afbeelding]

Zo te zien zijn ze ook alweer van die dikke modellen afgestapt. Prutsers.
ja maar die idioot die dat bedacht heeft te vaak een maandverband reclame gezien
die weet niet beterrrrrr!!!!!!
En ja dat is heeeel erg sneu..
ken je die reclame niet?
Stop geen ob in je snee
want anders zijn je schaamlippen ruw?
Nou dat was me er eentje zeg, nee je moest een lap voor je reet binden en binnen 4 dagen had je een zachte moezelmuts...
om te strelen zeg maar..pffffff
schei maar uit die reclame lui tegenwoordig zijn allemaal aan de drugs!
Paddo's whatever
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52187828
hoeft van mij ook niet die onzin
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:08:35 #8
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:58:37 #9
82589 S-Two
barba macacu
pi_52190106
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:04 schreef NightH4wk het volgende:
Gewoon topje uit, worden ze ook niet vies.
wat hij zegt
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:01:30 #10
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52190179
quote:
Dove wil geld verdienen door spullen te verkopen. Da's alles
Die campagne voor 'echte schoonheid' was alleen maar een gluiperige manier om ook aan lelijke wijven hun zooi te kunnen slijten.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52191179
Dove=Unilever.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:49:17 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52191264
ik heb op mijn strooptocht nogal menig ranzige oksel meegemaakt idd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:50:25 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_52191289
Dove heeft haar campagnes vaak afgestemd op de niet heel hoog opgeleide vrouw, dus die zullen nu vast allemaal denken dat er iets mis is met hun oksels en de deo gaan aanschaffen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:52:33 #14
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52191343
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:46 schreef IHVK het volgende:
Dove=Unilever.
dus
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:54:37 #15
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52191393
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:46 schreef IHVK het volgende:

Dove=Unilever.
Dove met de leuke vrouwvriendlijke campagne voor echte schoonheid is van Unilever ja.
Maar Axe met hun leuke reclames waarin vrouwen neergezet worden als objecten die versierd moeten worden is ook van Unilever

En Unox met hun vette bierbommetjes, Hertog met hun vette ijs, Ola met hun vette Magnums en Boursin met hun vette kaas zijn óók van Unilever. Maar, hoe kan het ook anders: Becel met verantwoord linol- en linoleenzuur, Bertolli met hun 'genieten' van 'Italiaanse' olijven en Slimfast zijn óók van Unilever!

Voor iedere doelgroep een ander merk. En de consument blíjft er maar in trappen!
Fuck mên, als ik Unilever was zou ik zó steenrijk zijn. Weet alleen niet of ik nou zo trots zou zijn op dat geld
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52191645
Unilever
Tien
RTL 8
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_52191697
Het punt is natuurlijk dat Dove niet helemaal doorheeft dat mensen van zichzelf al normale oksels hebben, met haar of het liefst natuurlijk zonder, en speelt hiermee weer in op het zelfvertrouwen van de mens, of liever, het gebrek daaraan, hoewel zij hiervoor een campagne hadden met zogeheten échte vrouwen, waarmee ze zich met deze reclame natuurlijk weer voor het hoofd stoten, en dan nog, waarom wil die ene op het laatst per se geen topje aan?
Uric the Oddball had arrived at the Wizards' Council meeting wearing nothing but a toupee that on closer inspection proved to be a dead badger.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:11:56 #18
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_52191834
Het mooie is, wat Fwoeper zegt, is dat ze vrouwen eigenlijk gewoon nog iets willen geven waar ze zich lelijk over kunnen voelen. Na de hangkont, slappe tieten, flubberarmen (ook zo'n vrouwending ), onderkin, haarlijn, haarkleur, behaarde benen, etc etc, is er nu nog eentje bij: de lelijke oksel. Wee de vrouw met de de lelijke oksel! Geen man voor haar, geen levensvreugd en geen seks. Geen vrienden, geen terrasjes pikken want ze heeft lelijke oksels.

En dat kan je gelukkig nu oplossen met DOVE ANTI LELIJKE OKSEL BUS!

woensdag 8 augustus 2007 @ 11:20:31 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52192078
ik haat vrouwen met schilferige, onverzorgde ende ruwe oksels!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52192899
Goh, dat vind ik nu juist geil.
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
pi_52192984
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:46 schreef JohanDaButcher het volgende:
Goh, dat vind ik nu juist geil.
Heerlijk toch, je tong openhalen aan die schubachtige huid als je d'r oksel likt
pi_52192986
quote:

pi_52301175
Niks nieuws... bij Nivea al een tijdje dezelfde soort reclame;

Nivea deo Pearl & Beauty
Dé deodorant voor mooie oksels!

Ook je oksels mogen weer gezien worden!!
Heerlijk, ik zit hier achter mijn pc Nivea uit te lachen. Wat een belachelijke reclame...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_52301275
Goed topic, die reclame slaat echt nergens op. Alsof oksels zonder dat goedje niet toonbaar zijn. En wat je ook met je oksels doet, echt lekker worden ze toch ook weer nooit.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')