Stadsverwarming + vloerverwarming = kost geen drol qua energie.quote:
.
Huur inclusief = kost (mij) ook geen drol aan energiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stadsverwarming + vloerverwarming = kost geen drol qua energie.
Sterker nog, als het gewoon boven de ingestelde temp staat gebeurt er niets bijzonders alleen maar wat water dat rondgepompt wordt. Uizetten en weer aanzetten kost iig veel meer energie.
wie? ik verbruik geen aardgas hierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:05 schreef Misstique het volgende:
Stelletje vervuilers.
Hallo moppie van me.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef Blight het volgende:
Tiekje. Lief, poppig, snoezig en schattig Tiekje..
Ik mis je.quote:
quote:
Rivierwater uit Ghana, dá's pas exotisch!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:41 schreef cerreur het volgende:
Ik heb vandaag exotisch bier.
Euroshopper uit Steenwijk.
Eerder toxisch.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Rivierwater uit Ghana, dá's pas exotisch!
Truste.quote:
Ik heb een gaskacheltje hier. Een knalrooie, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stadsverwarming + vloerverwarming = kost geen drol qua energie.
Sterker nog, als het gewoon boven de ingestelde temp staat gebeurt er niets bijzonders alleen maar wat water dat rondgepompt wordt. Uizetten en weer aanzetten kost iig veel meer energie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |