quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijne keek altijd heel boos tijdens de audities van idolsNormale muziek is wel okee bevonden
Kan me er wel wat bij voorstellen, aangezien onzuiver geluid een stuk irritanter overkomt; helemaal als je zulke gevoelige oren hebt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijne keek altijd heel boos tijdens de audities van idolsNormale muziek is wel okee bevonden
stoerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:12 schreef mstx het volgende:
Mijn katten rennen altijd jankend weg als ik mijn greatest hits of hardcore op z'n allerhardst opzet.
Dat krijg je inderdaad met een stereotorentje van Yoko...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:12 schreef mstx het volgende:
Mijn katten rennen altijd jankend weg als ik mijn greatest hits of hardcore op z'n allerhardst opzet.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:10 schreef tonja het volgende:
Ja, ze wennen eraan.
Ik heb een cd met vuurwerk geluiden, dat scheelt enorm met angstige reakties tijdens oud en nieuw als je die cd een paar weken van tevoren met oplopend volume elke dag een paar keer draait.
Dat zou ik ook doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:12 schreef mstx het volgende:
Als het maar helpt op 31 decquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:24 schreef tonja het volgende:
Volgens mij zie jij visioenen van gestresste katten die niet meer weten waar ze het zoeken moeten vanwege de klere herrie...
Dat valt nogal mee heur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |