Ik wou nog doen: ik liep over de straat en zong: Ladidadida. Maar ik kon geen gebruiker zong, liep of straat vinden.quote:
Ow ja wat dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:46 schreef Chowi het volgende:
Je had mijn username ook kunnen gebruiken! Het betekent namelijk [iets]!
En 'schreeuw' dan? Of 'fluister!'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik wou nog doen: ik liep over de straat en zong: Ladidadida. Maar ik kon geen gebruiker zong, liep of straat vinden.![]()
Je naam schreeuwen of fluisteren zou alleen optreden in zeer erotische situatiesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En 'schreeuw' dan? Of 'fluister!'
je moederquote:
rofl! Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef Paramnesia het volgende:
hallo_mensen , Ik ben Paramnesia . Vroeger was ik razzberry Ik ben een Dichter soms een Dromenvanger . Dit Topic gaat over Ons . Als mens zijn wij DOM en RaaR . Klein vergeleken met Aarde . Lol best wel Humor . Beschouw dit als grap.
Cya.![]()
ja ik had niks te doen![]()
Chocomel met whiskey! Een vernieuwende combi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ow ja wat dan?
kom je op de meet btw
Maar ja mag wel een slotje op enzo, of maak er het dinsdagnacht-baggertopic van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chocomel met whiskey! Een vernieuwende combi.
Janeeweetikniet?
Daar heb je ook weer een punt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je naam schreeuwen of fluisteren zou alleen optreden in zeer erotische situaties![]()
En om je dan bij je fok-naam te noemen is best kanloos![]()
Hij heet henk de bouterquote:
Dan maar baggerenquote:
Ik ben verdulleme toch geen mod, jij kek persoon!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar ja mag wel een slotje op enzo, of maak er het dinsdagnacht-baggertopic van.![]()
jammer als je niet komt![]()
die Goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben verdulleme toch geen mod, jij kek persoon!
Ow sorry mijn dromen waren even realiteit voor me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben verdulleme toch geen mod, jij kek persoon!
Shit man, ik klik steeds op die links in de hoop dat er een tof plaatje verschijnt, of dat ik een toffe website voor me krijg waarmee ik mijn tijd kan slijten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |