quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mag ik er even een vraag tussendoor gooien ?
Mijn computer herkent mijn digitale camera niet meer. Op Sjoewe's computer is er echter geen enkel probleem. Normaal opent ie meteen iPhoto zodra je de camera eraan koppelt en gaat ie de foto's laden, maar nu doet ie niks. Mijn kabel is niet kapot, en mijn usbpoort ook niet.
Wat nu ? Help !
Voor de inzender van de goede oplossing heb ik een foto van mijn nieuwe jurkje..
Ja achterlijk echt. Ik snap niet wat iedereen zo tof vind aan reflectierotzooi. Zal wel aan de blingbling-generatie liggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom niet gewoon kiezen tussen Glossy en die andere. Wordt dat ze te duur?
Tja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Walter wordt morgen bestookt met haat- en bedreigmailtjes.![]()
En als je iPhoto zelf opent? Of Image Capture? Ziet ie dan wel een camera?quote:
1425 euro was het toch? Terwijl de 24" nu 1499 dollar kost?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Walter wordt morgen bestookt met haat- en bedreigmailtjes.![]()
Als je iPhoto zelf opent, waar moet je dan kijken in welk menu om de camera te vinden ? Want als ik het zelf open vindt ie niet automatisch de camera, jammergenoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En als je iPhoto zelf opent? Of Image Capture? Ziet ie dan wel een camera?
Kan ik me niet aan storenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Érg jammer van die zwarte rand.
Volgens mij zit Image Capture standaard in OSX. Je kunt daar bij de preferences veranderen wat je compu moet doen als je een camera eraan koppelt. Misschien is die setting per ongeluk op ' doe niks' gekomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je iPhoto zelf opent, waar moet je dan kijken in welk menu om de camera te vinden ? Want als ik het zelf open vindt ie niet automatisch de camera, jammergenoeg.
En Image Capture heb ik hier niet opstaan, meende ik. Dat is het programma dat je bij de PowerShot kreeg, toch ?
Ik wacht tot die klote store weer up is!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Naja, ik wacht de store gallery en betere foto's even af voordat ik m'n final oordeel geef.
En hij vraagt er 1400 euro voor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
iMac 20" in nieuwestaat incl. garantie, papieren, originele verpakking, software enz. enz.
iMac 20"
Core2Duo CPU 2.16 GHz
1 GB ram
ATI Radeon X1600 128mb
Vanwege aanschaf nieuwe machine.
Die is er snel bij.
gewoon zelfde layout als de macbooks...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
Trouwens.
[afbeelding]
"Oja, pijltjes, die moeten d'r ook nog bij"
ontbreken van een num-pad vind ik een groot gemis!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gewoon zelfde layout als de macbooks...
Te duur zeg ; zeker als je nu al voor 1199 dollar een nieuwe hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En hij vraagt er 1400 euro voor!
Beetje onzinnig als je 't mij vraagt. die 3 cm extra rechts+numpad is toch niet zo'n ramp.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gewoon zelfde layout als de macbooks...
quote:[message=28521267,noline]GGS_206 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:29[/message]:
Lol @ die gast, gewoon in spijkerbroek
voor gaming wel ja. Numpad 0 is perfect geschikt voor jump.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ontbreken van een num-pad vind ik een groot gemis!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:39 schreef nietzman het volgende:
Wow, het numerieke keypad er vanaf? Niet dat ik die ooit gebruikte, maar toch.
En dat terwijl EA games voor OSX gaat maken. Beetje vreemd. Ze hebben duidelijk geen verstand van gaming.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
voor gaming wel ja. Numpad 0 is perfect geschikt voor jump.
wasd en space voor jump?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
voor gaming wel ja. Numpad 0 is perfect geschikt voor jump.
Hm. Ik neem aan dat je je iBook al een keer opnieuw hebt opgestart?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het wordt nog bizarrer.
In Fotolader kan ik mijn camera wel zien, maar zegt ie dat er geen foto's op staan die hij kan importeren. Op mijn camera zelf kan ik echter zo door de foto's bladeren die ik net gemaakt heb, dus dat is onzin.
Open ik net iPhoto, laadt ie inderdaad gewoon de camera en popt het importeerscherm op alsof er niks gebeurd is, maar ook dat scherm zegt dat er geen foto's zijn om te importeren.
Wat de fuck echt.
Hardware is al klaar toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tering, die ellenlange software presentaties. Opschieten met die hardware!
Klinkt wel erg overdreven.quote:10:38AM: "Next up: iMovie. This is really interesting. Let me tell you the story. One of our video engineers went to the Cayman Islands, shot a lot of underwater HD, wanted to make a video for his buddies in half an hour. We found out couldn't do it. Engineer got out Final Cut Pro. Couldn't do it. Couldn't do great movie in 30 minutes. So he created an app that could do it. We were so blown away that we decided to use it. We're still calling it iMovie, but we're giving a new icon so we can show it's a whole new app. One library for all your video."
Cool.quote:10:38AM: "Next up: iMovie. This is really interesting. Let me tell you the story. One of our video engineers went to the Cayman Islands, shot a lot of underwater HD, wanted to make a video for his buddies in half an hour. We found out couldn't do it. Engineer got out Final Cut Pro. Couldn't do it. Couldn't do great movie in 30 minutes. So he created an app that could do it. We were so blown away that we decided to use it. We're still calling it iMovie, but we're giving a new icon so we can show it's a whole new app. One library for all your video."
Nietnietnietniet.quote:
quote:Jason Chen: You can even scrub movies like you scrub photos in an event. Scroll through a video fast. "Schoom schoom shcoom", he says as he mimics the scrubbing. New sounds! Is Schoom the new boom?
Ja volgens mij wel, anders switchen ze van hardware naar software en weer terug, lijkt me wat gek...quote:
NIETUSNIETUSNIETUS!!! *vingersinorenstopt*quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:46 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, anders switchen ze van hardware naar software en weer terug, lijkt me wat gek...
LALALALAAAAAALALAquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
NIETUSNIETUSNIETUS!!! *vingersinorenstopt*
Prutzors. Wie laat z'n telefoon nou weer aan.quote:Whoa, someone left their ringer on, and steve just said, "You're not going to answer that." Mistake to anger The Steve.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Prutzors. Wie laat z'n telefoon nou weer aan.
Klassiek voorbeeld van zender - ruis - ontvangerquote:10:45AM: [Someone's phone rings, Jobs tells them that "You might want to answer that."]
Ik denk dat Steve boos werd omdat het geen iPhone was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Prutzors. Wie laat z'n telefoon nou weer aan.
Ja die herken je zo met zijn ene ringtonequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat Steve boos werd omdat het geen iPhone was.
geile foto.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb net de foto's geimporteerd op Sjoe's MBP, en dat ging vlekkeloos, precies zoals het op mijn iBook ook altijd het geval was..
[afbeelding]
Jurkje in kwestie.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:52 schreef Jarno het volgende:
Kom op MINI MINI MINI.
Of een MINI MPB voor Swets..
ooooh dit is de draadloze versie, de gene met draad, heeft wel de numeric keysquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
Trouwens.
[afbeelding]
"Oja, pijltjes, die moeten d'r ook nog bij"
Precies wat ik denkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Opschieten Steve. De GOuden Kooi komt er zo op.
Dat deed m'n ex ook altijd, jaloers aandacht trekken tijdens keynotes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb net de foto's geimporteerd op Sjoe's MBP, en dat ging vlekkeloos, precies zoals het op mijn iBook ook altijd het geval was..
[afbeelding]
Jurkje in kwestie.
Geile plank idd.quote:
Hip motiefje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
Jurkje in kwestie.
Naakt onder die vriend die géén interesse in computers had?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat deed m'n ex ook altijd, jaloers aandacht trekken tijdens keynotes.
Nou die kent d'r plaats inmiddels heur!
In een plastic vuilniszak in je kelder?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat deed m'n ex ook altijd, jaloers aandacht trekken tijdens keynotes.
Nou die kent d'r plaats inmiddels heur!
Ah, die.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
In een plastic vuilniszak in je kelder?
O no you didn't!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Naakt onder die vriend die géén interesse in computers had?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
In een plastic vuilniszak in je kelder?
Ik wil niet weten wat SunChaser aan het doen is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is Ome stefan aan het vertellen ondertussen?
iLife 08 wordt goed ontvangen geloof ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is Ome stefan aan het vertellen ondertussen?
Het blijft een Amerikaan.quote:10:52AM: Pretty neat, huh? Somebody asked me, you guys are so far ahead of everyone else, why are you obsoleting your own products? I's because we really care about this stuff. To be able to put movies and libraries out there for everyone to enjoy, it's just great. We think more wonderful movies will be made and shared."
Hmz....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
iLife 08 wordt goed ontvangen geloof ik.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz....
Ik ga maar een windows laptop kopen geloof ik.
Breaking News!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Er komt een dag he. Dat de keynotes van Apple live op CNN te volgen zijn.
Ik had laatst ook zoiets met de PSP. Die werd ook met geen mogelijkheid herkent. Een herstart en hij deed het weer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik snap er niks meer van. Nu doet ie het opeens gewoon weer zoals ie dat zou moeten nu ik mijn iBook herstart heb. Ik ben blij dat ie het weer doet, daar niet van, maar ik snap niet waarom ie het eerst niet deed.
En Sjoe is snowboarden..
Ik heb al wat ik wou, het nieuwe toetsenbord.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:53 schreef Anthraxx het volgende:
Leuk jurkje Au3. Interesseert jou de keynote ook zoveel?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:04 schreef Jarno het volgende:
iWork nu.
Is er een releasedatum voor iLife genoemd eigenlijk?.
quote:And these are the five new apps in iLife '08. Sells for just $79, one of the best bargains on the planet. Available today
Is er niet iemand die zelf een dubbele bass geluidje gemaakt heeft dat je in Garage Band kan stoppen ? Lijkt me stug als het niet zo is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:05 schreef super-muffin het volgende:
Helaas kun je geen metal maken met Garage Band.
Ik wil dubbele bassdrums
Zal nog wel ff duren, ze moeten die Mac Mini ook nog doen he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe lang staat eigenlijk geplanned voor die keynote?
1,5 uur denk ik?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe lang staat eigenlijk geplanned voor die keynote?
en de 13 inc MBPquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal nog wel ff duren, ze moeten die Mac Mini ook nog doen he.
Reken maar op 2 uur dus.quote:
Denkje? Als ik me macbook binnen heb bellen? of eerder....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:10 schreef JoMo0 het volgende:
Daar zou ik Apple even over bellen , ik denk dat je hem wel kunt krijgen.
Live.gizmodo.com heeft een aardige feed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zijn jullie de Keynote ergens online aan het kijken ? Zo ja, waar ?
Lijkt me niet meer dan logisch . Ik zou morgen dan even bellen ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:11 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Denkje? Als ik me macbook binnen heb bellen? of eerder....
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet logisch. Je hebt een koopovereenkomst voor ' 06 gesloten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:10 schreef JoMo0 het volgende:
Daar zou ik Apple even over bellen , ik denk dat je hem wel kunt krijgen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:12 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch . Ik zou morgen dan even bellen ja.
Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Is er niet iemand die zelf een dubbele bass geluidje gemaakt heeft dat je in Garage Band kan stoppen ? Lijkt me stug als het niet zo is.
Inderdaad, die van mij maakt echt een hoop herrie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
als ik die powerbook van E.T.zo hoor, wordt het hoogtijd dat ze mijn macook krijgt
Ik zou het ook zeker proberen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Je kan het altijd proberen, toch ?
Site laadt niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Live.gizmodo.com heeft een aardige feed.
die powerbook fan blijft draaien. Misschien eens openschroeven om er een stofzuiger door te halen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Inderdaad, die van mij maakt echt een hoop herrie.
Volgens mij zit er een hoop stof in de fan.
quote:[2:11 PM] Priced at $79, didn't catch the ship date.
Man, my iPhone is HOT. Physically hot. I am definitely putting it through a workout.
hahaha ja das ook nog een optie jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:15 schreef JoMo0 het volgende:
En zo niet , kun je je Macbook binnen een bepaalde tijd terugsturen. Bestel je weer een nieuwe nu met iLife08.
Kun je leuke vragen aan stellen, aan die mannen.quote:Jason Chen: Tim Cook COO and Phil Schiller, EVP Product Marketing are invited up on stage for Q&A.
YAY!quote:Jason Chen: Q: How is the Mac Mini doing? And are you updating it? A: We are refreshing the Mac Mini and making it even faster. It's already in the online store.
Ziet Swets er blij uit ofzo?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
Dus alles wat er verwacht werd is aangekondigt. Iedereen weer blij.
nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
Dus alles wat er verwacht werd is aangekondigt. Iedereen weer blij.
precies! ik wil bestellen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:24 schreef Jarno het volgende:
Nou, mep open die store. Hups.
Zorg eerst maar eens voor videocontent buiten de VS.quote:"How is Apple TV today? How does it fit into Mac?"
Steve: "We're here to talk about Mac, we'll have some news for the Apple TV soon, but nothing to talk about today."
En dan gewoon NOG sneller he.quote:
[X] RIP aan de nabestaanden @ darwin award!quote:
Ik heb nog een eerste generatie mini (G4) en dat ding is niet vooruit te branden. Dus voor mij is elke upgrade al 'NOG sneller'quote:
Ze zijn dat enorm kleine laptopje voor de one more thing kwijt denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom duurt dat allemaal zo lang!
Maar serieus gezien: had jij het echt verwacht? Een laptop upgrade? Die zijn volgens mij begin dit jaar al geupgrade. Misschien bij de volgende keynote ergens in Januari?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je oprechte medeleven is aanvaard.
Het is toch geen upgrade? Het is een aanvulling van de lineup. Tenslotte bestond er eerst ook een 12" powerbook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar serieus gezien: had jij het echt verwacht? Een laptop upgrade? Die zijn volgens mij begin dit jaar al geupgrade. Misschien bij de volgende keynote ergens in Januari?.
Naast de enorme hoeveelheden Glassex die meegeleverd moeten worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:32 schreef nietzman het volgende:
Wat is dat toch met die multitouch. Wat heb je daar nou aan op een iMac mén. Leuk om mee te patsen, maar ik kan me nou de pijn in m'n klauwen al indenken als je daar de hele dag mee werkt.
Ah, je bedoelt dat. Ik dacht dat je gewoon een hardware upgrade bedoelde in de huidige Macbooks. Het is inderdaad jammer dat er geen 12" model is, aangezien ik zelf erg tevreden ben met mijn 12" iBook. Ik denk niet dat het er zal komen omdat er ook een 13.3" model is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is toch geen upgrade? Het is een aanvulling van de lineup. Tenslotte bestond er eerst ook een 12" powerbook.
Naast het feit dat dat het enige is wat ik momenteel zou willen kopen. Een 15" MBP vind ik te groot
Gezien de steeds grotere vraag naar kleine, krachtige laptops zou het me verbazen als hij er NIET komt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:32 schreef Jarno het volgende:
Ik denk ook dat een ultraportable *naast* de bestaande laptops geintroduceerd zal worden.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Naast de enorme hoeveelheden Glassex die meegeleverd moeten worden.
Die drie nerds zorgen er wel voor dat jij hier zo geilt op al die Apple shit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
Drie kleine kleutertjes NERDS!!!
Lijkt me geweldig om te vingen verven op m'n Macquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:32 schreef nietzman het volgende:
Wat is dat toch met die multitouch. Wat heb je daar nou aan op een iMac mén. Leuk om mee te patsen, maar ik kan me nou de pijn in m'n klauwen al indenken als je daar de hele dag mee werkt.
Typisch Apple. Een functie niet intergreren omdat er "geen markt voor is".... iPod with Video anyone?quote:14:29 No true HD support for .Mac movies b/c camcorders are not there yet ("Higher than DVD")
Nerds.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die drie nerds zorgen er wel voor dat jij hier zo geilt op al die Apple shit.
Ik hou je niet tegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om te vingen verven op m'n Mac
quote:Did not receive any response from application. It is possible that the application does not exist, or that the requested url is incorrect.
bij mij idemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:40 schreef Jarno het volgende:
Mac Mini 599 (US). Verder specs doen het nog niet bij mij.
Idem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik kom alsnog niet veel verder dan de overview pagina.
Briljant.quote:
Sorry dat we allemaal zo nieuwsgierig zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:44 schreef Xilantof het volgende:
Zeg willen jullie ff allemaal uit de store gaan! Hijs traag!
Als hij goedkoop genoeg is zit ik er over na te denken om een Mac mini te kopen als htpc voor bij mijn plasma.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mac Mini standaard met 1 GB Ram. Relaxed.
lijkt er opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Lol, store weer down?
Ja, ze hadden wel een stapje extra mogen zetten, Santa Rosa erin ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef JoMo0 het volgende:
De iMac is opzich wel mooi. Mac Mini is nog steeds duur eigenlijk.
Ik denk het ja. Nouja, het is wel een aardige om m'n eindejaars aan te spenderen oid. Voor als tussendoortje net ff te duur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef Geqxon het volgende:
Santa Rosa is voor nu nog even Pro-only.
Ja maar goed, wat moet je dan als je geen behoefte hebt aan een all-in-one? Mac Pro?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Daklem het volgende:
+ de mac mini is een instap mac. Verwacht daar niet de grootste specs van.
de achterkant niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wel belachelijk dat er geen appels op 't nieuwe keyboard staan, eigenlijk.
Das verschil tussen met en zonder draad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wel belachelijk dat er geen appels op 't nieuwe keyboard staan, eigenlijk.
edit; En wtf, deze heeft wel een numpad opeens.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das verschil tussen met en zonder draad.
Verschil tussen wireless / bedraad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Op apple.com zie ik een hele andere? USB-uitgang daar, en aan de andere kant.
met draad heeft 2 usb-porten. zonder heeft die knop daar.quote:
Nu ik 'm zo zie vind ik 't wel meevallen eigenlijk. Ben nogsteeds niet te spreken over glossy tho.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
ja die zwarte rand vind ik wel een misser.
http://www.apple.com/keyboard/quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
met draad heeft 2 usb-porten. zonder heeft die knop daar.
en ik baal, want ik wil toch wel dat numpad, maar zonder draad.
dus ik denk ik dan maar beide wired. heb ik iig 1 usbpoort nog voor m'n tekentablet.
Dat is inmiddels weer hip.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:00 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het wel erg jaren '80 hoor, zo'n zwarte rand om je scherm..
Ja, kut. Ik wil dus de wireless met numpad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.apple.com/keyboard/
Hier staat het duidelijk.
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het zag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, kut. Ik wil dus de wireless met numpad.Als ik er ooit een wil iig.
ik zeg niets anders toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.apple.com/keyboard/
Hier staat het duidelijk.
WTF?quote:Apple Mouse
Bij uw iMac wordt standaard de Apple Mighty Mouse geleverd. U kunt ook kiezen voor de draadloze Apple Mighty Mouse.Apple Mighty Mouse Apple draadloze Mighty Mouse [+ Eur 20,00]
Apple Keyboard en taalToetsenbord (Nederlands) + Mac OS X (Nederlands) Toetsenbord met kabel (Internationaal Engels) + Mac OS X (Internationaal Engels) Toetsenbord met kabel (Nederlands) en Mighty Mouse + Mac OS X (Internationaal Engels) Draadloos toetsenbord (Nederlands) + Mac OS X (Nederlands) [+ Eur 30,00] Draadloos toetsenbord (Internationaal Engels) + Mac OS X (Internationaal Engels) [+ Eur 30,00] Draadloos toetsenbord (Nederlands) + Mac OS X (Internationaal Engels) [+ Eur 30,00]
Hier: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore/quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:07 schreef Jarno het volgende:
NL Store weer up. Het lijkt wel of er prijzen zijn aangepast? De mini was net echt vanaf 619, nu 599. De 2 Ghz versie 779. Hm.
Vrouwen kunnen erg gemakkelijk aan 50 euro komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
50 euro voor het toetsenbord. Ik vraag er wel 1 voor mijn verjaardag, of ik wacht tot ik weer fooi heb..
Vind je het nu echt raar dat je nooit een neukertje heb?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen erg gemakkelijk aan 50 euro komen.
Volgens mij WILLEN ze dat je zelf upgradequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef Jarno het volgende:
800 euro voor 4GB in de 20 inch iMac.
Apple..
Ik zie het verband tussen het breien van een trui en het hebben van een neukertje niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vind je het nu echt raar dat je nooit een neukertje heb?
Das mijn bedoelingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:16 schreef Geqxon het volgende:
Xilantof, pas op! Straks versla je Walter nog!
bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen het breien van een trui en het hebben van een neukertje niet?
Ach man, ga je moeder vervelen. Misschien wil die even 50 euro verdienen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
LOLquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef JoMo0 het volgende:
Ja de C2E nemen .. !!
Maar goed , oke hij is tof maar tippen aan mijn Mac Pro nah dat weet ik zo 1,2,3 nog niet.
Als je zulke opmerkingen blijft maken tegen vrouwen dan ben jij degene die steeds die 50 euro aan vrouwen moet betalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die foto's overdrijven heel erg. Dat was bij de introductie van de MacBook ook zo. Iedereen schreeuwe moord en brand. Ik heb er nog nooit last van gehad, Sterker nog, I love it!quote:
Onderschat hem niet, Anthraxx. Bijvoorbeeld, weet je nog trueno en dat vriendje van d'r Speedfreakssssj ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je zulke opmerkingen blijft maken tegen vrouwen dan ben jij degene die steeds die 50 euro aan vrouwen moet betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |