Prachtig nummer...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Prudence.
Veel te snelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
willy vandersteen
Toch leuk als iemand het weet ?quote:
Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:28 schreef qonmann het volgende:
Toch leuk als iemand het weet ?
vanavond heeft er een uur lang een plaatje opengestaan en toen was het nog niet geraden..quote:
Ga er nou niet zo serieus op in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef qonmann het volgende:
vanavond heeft er een uur lang een plaatje opengestaan en toen was het nog niet geraden..
ik vind dit veel leuker , maar goed smalen verschillen![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zit al vijf minuten naar haar te staren
Dwz ze komt me bekend voor, maar er komt geen naam bovendrijven.
qonmann+1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:59 schreef qonmann het volgende:
Kim Gevaert
Damn ja !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:59 schreef qonmann het volgende:
Kim Gevaert
Dat is haar vriend Djeke Mamboquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Ah, en die linker is haar koots zeker?
JA !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Slim.
qonmann +1quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef qonmann het volgende:
Steve Jobs
Ik herkende haar pas bij de tweede foto.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef ScottTracy het volgende:
Huh ik dacht dat dat nog een reactie was op een andere post ofzoWel érg snel!
Hamma Burg = "versterkte stad"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Hamburg?
Scott +1quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:17 schreef ScottTracy het volgende:
Prince
Ik ben al geweestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:18 schreef ScottTracy het volgende:
Gaan jullie trouwens allemaal niet meer op vakantie?
Ik ben het een beetje beu om hier zoveel tijd door te brengen. Toch jammer want het is hier wel gezelligquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom?
qonmann+1quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef qonmann het volgende:
panenka
Blijf dan gewoon!! En ER moet ook blijven! Het is juist gezellig, en wat maakt het nou uit dat je hier elke avond een uurtje zitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje beu om hier zoveel tijd door te brengen. Toch jammer want het is hier wel gezellig![]()
Eén uurtje?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:24 schreef ScottTracy het volgende:
Blijf dan gewoon!! En ER moet ook blijven! Het is juist gezellig, en wat maakt het nou uit dat je hier elke avond een uurtje zit![]()
Na een reset hoef ik geen puntenaantal meer te onderhoudenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Ja dat dacht ik ook toen ik het typte.We zijn gewoon verslaafd, dus je kúnt helemaal niet stoppen.
Wickedangel+1quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Grace Slick en Janis Joplin.
Ik zocht eigenlijk het Kurhaus, maar dan had ik specifiek om de locatie moeten vragen. Foutje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:33 schreef qonmann het volgende:
Scheveningen Stones concert
Zijn bekendste werk was dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:40 schreef Plasterk het volgende:
Aart van der Leeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |