Hoe laat kom jij dan? Ik ben ook wel wat eerder denk.quote:
Is er al zoveel uit dat we iets over de kleur van de sokjes kunnen vernemen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:06 schreef Kuukske het volgende:
Tof. Dan het nieuws: m'n schoonzusje ligt te bevallen, as we speak.
Nee nog nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er al zoveel uit dat we iets over de kleur van de sokjes kunnen vernemen?
Oh dan ben ik er ook wel. Moet nog wel ff bij de MM een fototasje voor mn pa kopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga rond 5 uur (misschien nog eerder) een trein hebben. En dan rond de 40? minuten later geloof ik.
En een nieuw neefje of nichtje begrijp ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef JDude het volgende:
Kuuks en ik arriveren 18.20.
En mogelijkerwijs heb ik wat te vieren, want daarvoor tweede gesprek bij een potentiële nieuwe werkgever.
Tegen de tijd dat daar iets over te zeggen is, is alles er doorgaans al uitgedingest (heb ik van horen zeggen)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er al zoveel uit dat we iets over de kleur van de sokjes kunnen vernemen?
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
of is dat nou de vrouw van een broer van Kuuk die aan het persen is?
Ja, jij met je noodluikjeskwartetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat daar iets over te zeggen is, is alles er doorgaans al uitgedingest (heb ik van horen zeggen).
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan ben ik er ook wel. Moet nog wel ff bij de MM een fototasje voor mn pa kopen.
Voor een fototasje van een paar tientjes zal het me weinig rottenquote:
Dat heb ik ook ergens gelezen. Ik heb geen flubberkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jij met je noodluikjeskwartetdat telt niet hoor
Nopezquote:
Ik moet nu ongeveer vertrekken... Nog geen idee dus of ik hem al dan niet overleefquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je de tandarts overleefd hebt?
Oh nou, volgende keer spreken we dan gewoon af in eoa schrale tent in Meersel-Dreef, en dan blijven we bij JD en Kuuk slapen, leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez
Ik heb het er gisteren écht nog eens over gehad, maar het zal er niet inzittenUit de grond van mijn hart, ik vind het écht jammer. Maar jullie zullen kunnen vieren dus
![]()
oh okee, sterkte maar vast danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moet nu ongeveer vertrekken... Nog geen idee dus of ik hem al dan niet overleef![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |