Wel hoor, gewoon jonge kaasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:52 schreef leonieke het volgende:
Een soort kaas zal het niet zijn zeker?
Nog nooit van gehoord
Het is een vrij ranzige soort kaas ja. Kaas met daardoor komijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een soort kaas zal het niet zijn zeker?
Nog nooit van gehoord
Neequote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:52 schreef leonieke het volgende:
Toch niet pindakaas, he? Want dat ziet er verschrikkelijkuit
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Komijnekaas
Hmmm
En dan willen dat een Belg zoiets begrijptquote:Leidse kaas is een kaassoort met minder vet dan Goudse kaas en met toevoeging van komijnzaad aan de wrongel.
In het dagelijks spraakgebruik wordt de term Leidse kaas ook wel gebruikt voor Goudse kaas met komijn. Goudse kaas heeft echter altijd een vetgehalte in de droge stof van minimaal 48 procent (48+). Andersom wordt Leidse kaas ook wel komijnekaas genoemd, hoewel niet alle komijnekaas Leidse kaas is.
Huh? Hoe kom je daar achter dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
Had ik al verteld dat ze, daar waar ik nu werk via het uitzendbureau, zo vriendelijk waren om me te onslaan in mijn vakantie.![]()
Uitzendbureau belde me gisteren op, of ik zo aardig wou zijn en het pasje ( om binnen te komen)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daar achter dan?
Alle Belgen zijn slim, terwijl niet alle slimme mensen Belgen zijn. Zoiets toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En dan willen dat een Belg zoiets begrijpt![]()
Is waarschijnlijk een oefening ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
als er wegen zijn afgezet, een parkeerterrein is ontruimt, veel agenten staan met kogelvrije vesten en een arrestatie team loopt, sluipschutters op de daken liggen
is er dan wat aan de hand?
Dat doen ze goed danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
Nee Marc, dat is gewoon een personeelsfeestje.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:51 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Weer thuus.
Vanavond mijn eierstokkenrammelaar weer aan laten wakkeren op de baby afdeling in Le Hospital.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik was even bang dat ze me gingen houden in het ziekenhuis. Er was ineens een soortement van trammelant om mijn doorverwijskaart en ik moest rustig zitten en ik moest niets doen en .. nouja, paniek alom.
.
Blijkbaar is dat normaal als er X-Schedel op de brief van de dokter staat.
Foliumzuurtestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef Kuukske het volgende:
Nah. Dat zal blijken uit de bloedafname en de foliumzuurtest. Ofzo.
Nouja. Ik was a. alleen. B. Ik had netjes mijn telefoon uit dus in paniek sms'n kon ook niet meer. En nouja, ik vond het een beetje creapy, wel begrijpelijk achteraf.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
gek he
![]()
Er kan nogal wat mis gaan met een verwonding aan je hoofd
Zo zo, die heeft praatjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:51 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Weer thuus.
Vanavond mijn eierstokkenrammelaar weer aan laten wakkeren op de baby afdeling in Le Hospital.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |