Ja precies, en dan trouw je maar gewoon met de tweede, hebben we dat gedonder ook weer gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar.. maar... ik was verliefd(dacht ik
). Eerste liefde, he... Ik was een dom wicht
![]()
![]()
Maar met de tweede is niets mis hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, en dan trouw je maar gewoon met de tweede, hebben we dat gedonder ook weer gehad![]()
je ex was eunuch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar met de tweede is niets mis hoorDat is echt een normale kerel
Hij heeft maw alles wat mijn ex niet had
Hij was wat?quote:
Verstand komt met de jaren, moet je maar denkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef leonieke het volgende:
Ik begrijp écht niet dat ik zo naīef kon zijn eigenlijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren, moet je maar denken
Ontdaan van mannelijkheids-onderdelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij was wat?
Misschien kan Fles deze vraag beter beantwoordenhij was een beetje een buitenstaander die er een beter zicht op had
gecastreerd, maar dan ook volledig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij was wat?
Misschien kan Fles deze vraag beter beantwoordenhij was een beetje een buitenstaander die er een beter zicht op had
Oké, daar had je niet echt een zicht opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontdaan van mannelijkheids-onderdelen
en zelfs dat durf ik te betwijfelen bij sommige mensenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren, moet je maar denken
Algemeen Dagblad?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef leonieke het volgende:
Maar hij nam AD. Moet ik meer zeggen?![]()
EN toen kwam het Fietsenhokquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef leonieke het volgende:
En ik dacht dat ik de beste seks had die je maar kon inbeelden![]()
Antidepressivaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Algemeen Dagblad?Ja, je moet meer zeggen
quote:
sorryquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
en zelfs dat durf ik te betwijfelen bij sommige mensen
Heb ik te veel details gegeven?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:09 schreef Ynske het volgende:
euhm iets met informatie waar ik liever geen weet van heb
Ja, leek me ook wel. Begrijp niet echt waar Ynske nu precies moeite mee heeft eigenlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb ik te veel details gegeven?
Fles? Wat denk jij? Ik ben toch braaf gebleven met mijn informatie?Ja, toch?
![]()
![]()
Dat soort gynaecologische exploraties kunnen we beter voor onszelf houden inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef leonieke het volgende:
Dan hoef ik me niet direct zorgen te maken
Ik bedoel maar, ik kon het ook gehad hebben over WAT we er precies deden, maar ik dacht "ik hou me ff in"
Een soort kaas zal het niet zijn zeker?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu een paar boterhammen met komijnekaas![]()
Weet je wat dat is, vlaampje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |