Je had me moeten zien!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou ben je zeker heel erg blij dat het bijna 5 uur is ?
M'n vinger hangt al boven de "Computer afsluiten" knopquote:
En dat 4 minuten te vroegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Beste lieverds,
ik ga afsluiten en richting huis!
Tot morgen allemaal,voor wie wil
![]()
![]()
![]()
Ik doe met je mee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je had me moeten zien!!
[..]
M'n vinger hangt al boven de "Computer afsluiten" knop.
Voelt als Oud&Nieuwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Seventees het volgende:
Nog een paar minuten Magnolia en Lynx666
Let the countdown begin...
ja wie zwijgt stemt toequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik beroep me op mijn zwijgplicht !
Doeiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Beste lieverds,
ik ga afsluiten en richting huis!
Tot morgen allemaal,voor wie wil
![]()
![]()
![]()
Dat is 'het toch ook, elke dag weer opnieuwquote:
Bord moet nog naar binnen, kassa in de kluis, compu uit en telefoon op antwoordapparaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat 4 minuten te vroeg
Succes met je schoolwerk en tot morgen
Haha oke dan !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Bord moet nog naar binnen, kassa in de kluis, compu uit en telefoon op antwoordapparaat
Ik werk nu zelfs al over!![]()
Jawel, alleen er is niemand die ik zoen als het 17.00u is hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is 'het toch ook, elke dag weer opnieuw
Wil je niet zo filosofisch doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is 'het toch ook, elke dag weer opnieuw
Maar het is toch zo. Elke dag als je naar huis gaat de laatste paar minuten ben je aan het aftellenquote:
Zielepootquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jawel, alleen er is niemand die ik zoen als het 17.00u is hier.
Ook geen leuke vrouwelijke collega ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jawel, alleen er is niemand die ik zoen als het 17.00u is hier.
Klinkt goed tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind het eigelijk wel een idee. vuurwerk en champagne meenemen naar het werk, en dan als je naar huis mag, afsteken , champagne openmaken, en collega feliciteren dat je naar huis mag
TIJD!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zielepoot
Moet jij eens opletten!
Hoe laat is het?
Lopen er genoeg rondquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ook geen leuke vrouwelijke collega ?
'Versieren' is het woord dat je zoekt, vriendquote:
Met slingers ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
'Versieren' is het woord dat je zoekt, vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |