Dat wordt trakteren haequote:
Neee gek zeg, ik verslaap me nooit en heb keurig netjes eventjes gebeld vanuit de tram. Ze mogen mij trakteren omdat er nu in ieder geval iets is gebeurd vandaag.quote:
haha , jaja mooiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Neee gek zeg, ik verslaap me nooit en heb keurig netjes eventjes gebeld vanuit de tram. Ze mogen mij trakteren omdat er nu in ieder geval iets is gebeurd vandaag.
Zou best kunnen, maar ik wil wel netjes op tijd komen voor mezelf.. lekker rustig opstarten, nu moest k meteen aan de slag (dwz: telefoon openzettenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , jaja mooiedat kan je dus wel vaker doen
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mja maakt mij niet uit hoor. maar ik ben niet echt in staat om er eentje te openen. zit hier op een Terminal
Das een verkeerd begin hoor! KOFFIE!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik wil wel netjes op tijd komen voor mezelf.. lekker rustig opstarten, nu moest k meteen aan de slag (dwz: telefoon openzetten)
glaasje water met een beetje hoestdrank voor mijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Das een verkeerd begin hoor! KOFFIE!
een goed begin is het halve werk
Maak er wat moois vanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
dit is mijn laatste dag bij jullie!
![]()
dat wordt trakterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
dit is mijn laatste dag bij jullie!
![]()
Ik zal aan jullie AAAAALLLLLEEEMAALbehalve tear! denken wanneer ik in Zweden ben!quote:
oftewel jagermeister ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
glaasje water met een beetje hoestdrank voor mij![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie AAAAALLLLLEEEMAALbehalve tear! denken wanneer ik in Zweden ben!
mmm ik heb geen taart...!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt trakteren![]()
[afbeelding]
jaweelllll....! Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ga je daar niet net zo hard zitten fokken dan
Ik ben nu jaloers op de beschikking tot zowel donuts als Zweedse schoonhedenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaweelllll....! Tuurlijk wel!Alleen niet met jullie, dat doe ik daar met de zweedse vrouwen!
ik plaats over een paar week hier wel even een foto!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben nu jaloers op de beschikking tot zowel donuts als Zweedse schoonheden![]()
Ik ken ze hoor, vorig jaar zelf geweest.. doe ze maar de groeten van mequote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik plaats over een paar week hier wel even een foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |