Kisten zijn niet echt mijn ding. Bovendien moet je die krengen flink inlopen wil je na vier dagen Lowlands nog voeten overhouden. Nee, het moet maar eens gedaan zijn met dat taboe op plastic zakjes om je voeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:58 schreef rubbereend het volgende:
of je koopt goede kisten, geen centje pijn met al die nattigheid
zelfs paarden hebben hetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:22 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Kisten zijn niet echt mijn ding. Bovendien moet je die krengen flink inlopen wil je na vier dagen Lowlands nog voeten overhouden. Nee, het moet maar eens gedaan zijn met dat taboe op plastic zakjes om je voeten.![]()
geen magda heartthrob, troy pierce of hawtin ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef Nosh het volgende:
Mijn must-see lijstje, trouwens! Want dat willen jullie!
Zondag!
# Apparat
# Motörhead
# Nine Inch Nails
# Sonic Youth
Hoera!
Op de zondagnacht behoor je ook te rusten m'n beste Laton.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Laton het volgende:
geen magda heartthrob, troy pierce of hawtin ?![]()
kun je de zondagnacht niet meer aan jongen ?![]()
Nonsens...... dansen !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:48 schreef Klit het volgende:
[..]
Op de zondagnacht behoor je ook te rusten m'n beste Laton.
Nee ik heb de ultieme drang pas echt zondags.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Klit het volgende:
[..]
Dat kan de rest van de week toch ook nog?
Raar, alhoewel dat vooral in Amerika wel meer wordt gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee ik heb de ultieme drang pas echt zondags.
OMG ! barbaar !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Tool
Ik zou nog liever the White Stripes weer eens als afsluiter zien
Tool, nog zo'n act die me gestolen kan worden. Ze hadden beter Madball kunnen boeken zoals Pukkelpop, was wss stukkie goedkoper en een flink stuk gaver(maar dan niet in de Alpha XD). Nja mensen die dr heen gaan, have fun, maar voor alleen Tool komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OMG ! barbaar !![]()
Ik zou je door een bushokje moet tiefen nu maar heb een voorbeeldfunctie...
dus....
tief ik je door een bushokje !
tja..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:05 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Tool, nog zo'n act die me gestolen kan worden. Ze hadden beter Madball kunnen boeken zoals Pukkelpop, was wss stukkie goedkoper en een flink stuk gaver(maar dan niet in de Alpha XD). Nja mensen die dr heen gaan, have fun, maar voor alleen Tool komen
Controle bij de poort is vrij minimaal. Zodra blijkt dat je tas een soort onneembare vesting is laten ze je al snel met rust. De kans dat je heel je tas uit moet pakken is minimaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef linebear het volgende:
Maar wel weer een dagje minder richting Lowland...
In hoeverre worden tassen gecontroleerd bij de poort van het festival terrein !?
Stel ik neem een rugzak mee en stop daar een trui in. In die trui rol ik blikjes drinken !?
Halen ze alles uit je tas of voelen ze er alleen aan !?
En eten in een plastic zak mag je mee nemen he ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |