abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52201460
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik moet nog beginnen met voorbereiden. Ik ben nog druk op zoek naar een stageplaats (september t/m februari, dus ik ben lekker op tijd). Daarom zit ik hier steeds, ik zit toch achter de pc.

Hoewel, daarnet was ik even een uurtje of 2 weg, voor een sollicitatiegesprek.
En, hoe ging het?
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:39:32 #252
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52201474
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel! Eerst totaal niet, maar nu Kos voorbij is heb ik hier heel erg veel zin in. En ik krijg m'n salaris op de vrijdag, erg relaxed!
[..]

Misschien nemen we die 7 persoons dan ook nog mee haha

En als iemand m'n tent live wil zien, camping 3 en de lichtblauwe tent .
Oh ja nee want die staan er verder heul niet . Ennuh, camping 4 dooie .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_52201560
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh ja nee want die staan er verder heul niet . Ennuh, camping 4 dooie .
Ik mag aannemen dat jullie bij elkaar staan?
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:44:00 #254
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52201606
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:42 schreef Oplaatbatterij het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat jullie bij elkaar staan?
Nee, ik wijs GotC er vriendelijk op dat ze de verkeerde camping uitzoekt . Oh, en zij kent wel weer de persoon waarmee ik naar Lowlands ga .
pi_52201634
is het een goed of een slecht idee om je tent op slot te doen door de twee ritsen aan elkaar te maken?

• voordeel: je komt de tent niet zomaar in zonder sleutel. kleinere kans op roof?

• nadeel: met een mes ben je nog steeds zo binnen en dan is de tent nog kapot ook. makkelijker te zien dat er niemand in de tent is.
  • pi_52201752
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, ik wijs GotC er vriendelijk op dat ze de verkeerde camping uitzoekt . Oh, en zij kent wel weer de persoon waarmee ik naar Lowlands ga .
    verkeerde camping? beter 3 dan 4
    pi_52201785
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Byte_Me het volgende:
    is het een goed of een slecht idee om je tent op slot te doen door de twee ritsen aan elkaar te maken?

• voordeel: je komt de tent niet zomaar in zonder sleutel. kleinere kans op roof?

• nadeel: met een mes ben je nog steeds zo binnen en dan is de tent nog kapot ook. makkelijker te zien dat er niemand in de tent is.
  • nadeel: je ziet gelijk dat er wat te halen is in je tent
  • Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_52201809
    quote:

• Ik heb 't vorig jaar gedaan, maar nu heb ik 'n andere tent en gaat 't niet zo makkelijk. Dus daar moet ik nog iets op verzinnen. Ik vind 't idee dat ze makkelijk naar binnen kunnen niet echt geruststellend en ik ben nogal zuinig op m'n spullen.
    "If you're not a manc, you're a wank"
      woensdag 8 augustus 2007 @ 16:55:52 #259
    183409 drkrisje
    Pink_Floyd's muze
    pi_52201913
    quote:

• en het voorkomt dat eikels die hun eigen slaapzak zijn vergeten, die van jouw leuk meenemen...
      woensdag 8 augustus 2007 @ 17:11:06 #260
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_52202303
    Heb in al die 6 jaar dat ik nu op lowlands stond nog nooit gezien of gehoord dat er wat gejat is. 't Is geen Dour ofzo...
      woensdag 8 augustus 2007 @ 17:13:05 #261
    133873 Pink_Floyd
    FOK! ReviewER
    pi_52202347
    ik heb t vaak genoeg gehoord op LL
    ...laatste Pinkpop was de 'nieuwste' rage om 's nachts bij mensen binnen te vallen en net te doen alsof ze per ongeluk in de verkeerde tent zijn beland. Bij het verlaten nemen ze dan in het donker nog ff snel je tas of portemonnee mee oid...stelletje losers
    pi_52202410
    of Pinkpop. Daar werd ook veel gestolen dit jaar.
    pi_52202521
    3voor12-prijsvraag:
    quote:
    LOWLANDS PRIJSVRAAG!!!!

Deze week gaan ze er uit, de laatste 25 kaarten die we nog mogen weggeven. Maar niet zomaar. Vandaag een flinke puzzel voor de echte Lowlandsganger/3VOOR12 lezer.....

Op Lowlands worden enkele boekverfilmingen vertoond. De schrijver van één van deze boeken liet ooit op 3VOOR12 weten een bepaald artiest een klootzak te vinden. Hoe heet(te) de band van de vrouw van deze 'klootzak'. Mail naar 3voor12-prijsvraag@vpro.nl. Alleen antwoorden binnen voor vrijdag 11.57 uur dingen mee. Vergeet niet je naam, adres en telefoonnummer te vermelden.
    pi_52202542
    Dat bedoel ik dus, en daar heb ik weinig zin in eigenlijk
    pi_52202689
    Gewoon vervangbare spullen meenemen. En niet veel in de tent laten liggen.
    jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
    verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
    Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
    Urzaiz doelpunten meter: 0
    pi_52203187
    Ben de remix aan 't luisteren en kwam 'n stukje tegen dat hier vandaan komt. Nu kan ik in de programmering helemaal niets terugvinden van hem/hun. Weet iemand waar ik 't kan gaan aanschouwen op Lowlands, ik vind 't namelijk zo'n lekker melodietje dat ik ze wel es live wil zien

Zou 't bij de Balkan Beatz horen?
    pi_52203215
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 17:20 schreef mindgames het volgende:
    3voor12-prijsvraag:
    [..]
    Leuke vraag, maar niet al te moeilijk natuurlijk.
    pi_52203398
    Hoe heet dat nummer met die gast die al die band op noemt ('the Beatles, just a band.' en zo verder)?
      woensdag 8 augustus 2007 @ 18:01:16 #269
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_52203603
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 17:53 schreef super-muffin het volgende:
    Hoe heet dat nummer met die gast die al die band op noemt ('the Beatles, just a band.' en zo verder)?
    Dan le Sac - Thou shall not kill dacht ik.. iig iets met thou shall .
    pi_52203619
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 17:53 schreef super-muffin het volgende:
    Dan Le Sac Vs Scroobius Pip Lyrics - Thou Shalt Always Kill
    pi_52203625
    quote:

• Ik weet niet of je van plan was flink door te gaan 's nachts, maar als je aangeschoten/bezopem bent is t niet tof om nog eens met een slot te kloten. Daarnaast heb je inderdaad dat mensen gelijk zien dat er iets te halen valt. Ik zou het zelf niet doen, gewoon geen dure dingen meenemen die je achter moet laten
      woensdag 8 augustus 2007 @ 18:03:46 #272
    176394 TwistedDarling
    Grumpy... but gorgeous.
    pi_52203660
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 18:01 schreef n0r het volgende:

[..]

Dan Le Sac Vs Scroobius Pip Lyrics - Thou Shalt Always Kill

http://www.youtube.com/watch?v=d-MYVv4tgQc

Heerlijk
    People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
    pi_52203742
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 18:03 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=d-MYVv4tgQc

Heerlijk [afbeelding]
    Leuke tekst ja
      woensdag 8 augustus 2007 @ 18:11:50 #274
    176355 tomttt
    My brain's on vacation
    pi_52203816
    Weet niet of het bekend is, maar de presentatie van de nieuwe cd van The Riplets is in cd-winkel op Lowlands.

Bron: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/36009557
    I saw the apeman, walking on the moon
    I saw the apeman, walking on the moon
    I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
    Because Neil Armstrong, took his banana away
    pi_52204300
    http://www.lowlands.nl/_m(...)0Lowlands%202007.jpg

De playlist van de remix
    stond er gewoon op ( de site dan)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: