En, hoe ging het?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met voorbereiden. Ik ben nog druk op zoek naar een stageplaats (september t/m februari, dus ik ben lekker op tijd). Daarom zit ik hier steeds, ik zit toch achter de pc.
Hoewel, daarnet was ik even een uurtje of 2 weg, voor een sollicitatiegesprek.
Oh ja nee want die staan er verder heul nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel! Eerst totaal niet, maar nu Kos voorbij is heb ik hier heel erg veel zin in. En ik krijg m'n salaris op de vrijdag, erg relaxed!![]()
[..]
Misschien nemen we die 7 persoons dan ook nog mee haha![]()
En als iemand m'n tent live wil zien, camping 3 en de lichtblauwe tent.
Ik mag aannemen dat jullie bij elkaar staan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja nee want die staan er verder heul niet. Ennuh, camping 4 dooie
.
Nee, ik wijs GotC er vriendelijk op dat ze de verkeerde camping uitzoektquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:42 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jullie bij elkaar staan?
verkeerde camping? beter 3 dan 4quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ik wijs GotC er vriendelijk op dat ze de verkeerde camping uitzoekt. Oh, en zij kent wel weer de persoon waarmee ik naar Lowlands ga
.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Byte_Me het volgende:
is het een goed of een slecht idee om je tent op slot te doen door de twee ritsen aan elkaar te maken?voordeel: je komt de tent niet zomaar in zonder sleutel. kleinere kans op roof? nadeel: met een mes ben je nog steeds zo binnen en dan is de tent nog kapot ook. makkelijker te zien dat er niemand in de tent is.
Ik heb 't vorig jaar gedaan, maar nu heb ik 'n andere tent en gaat 't niet zo makkelijk. Dus daar moet ik nog iets op verzinnen. Ik vind 't idee dat ze makkelijk naar binnen kunnen niet echt geruststellend en ik ben nogal zuinig op m'n spullen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Byte_Me het volgende:
is het een goed of een slecht idee om je tent op slot te doen door de twee ritsen aan elkaar te maken?voordeel: je komt de tent niet zomaar in zonder sleutel. kleinere kans op roof? nadeel: met een mes ben je nog steeds zo binnen en dan is de tent nog kapot ook. makkelijker te zien dat er niemand in de tent is.
en het voorkomt dat eikels die hun eigen slaapzak zijn vergeten, die van jouw leuk meenemen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Byte_Me het volgende:
quote:LOWLANDS PRIJSVRAAG!!!!
Deze week gaan ze er uit, de laatste 25 kaarten die we nog mogen weggeven. Maar niet zomaar. Vandaag een flinke puzzel voor de echte Lowlandsganger/3VOOR12 lezer.....
Op Lowlands worden enkele boekverfilmingen vertoond. De schrijver van één van deze boeken liet ooit op 3VOOR12 weten een bepaald artiest een klootzak te vinden. Hoe heet(te) de band van de vrouw van deze 'klootzak'. Mail naar 3voor12-prijsvraag@vpro.nl. Alleen antwoorden binnen voor vrijdag 11.57 uur dingen mee. Vergeet niet je naam, adres en telefoonnummer te vermelden.
Dan le Sac - Thou shall not kill dacht ik.. iig iets met thou shallquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:53 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heet dat nummer met die gast die al die band op noemt ('the Beatles, just a band.' en zo verder)?
Dan Le Sac Vs Scroobius Pip Lyrics - Thou Shalt Always Killquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:53 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heet dat nummer met die gast die al die band op noemt ('the Beatles, just a band.' en zo verder)?
Ik weet niet of je van plan was flink door te gaan 's nachts, maar als je aangeschoten/bezopem bent is t niet tof om nog eens met een slot te kloten. Daarnaast heb je inderdaad dat mensen gelijk zien dat er iets te halen valt. Ik zou het zelf niet doen, gewoon geen dure dingen meenemen die je achter moet latenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Byte_Me het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:01 schreef n0r het volgende:
[..]
Dan Le Sac Vs Scroobius Pip Lyrics - Thou Shalt Always Kill
Leuke tekst jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=d-MYVv4tgQc
Heerlijk [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |