Heb gewacht op jou, maar toen er na 5 minuten nog geen topic was heb ik maar zelf een topic geopend.quote:
Volgens de last-minute geruchten zou dat kunnen idd.quote:
Het zou mijn eerste Mac worden en aangezien ik dus een overstapper ben ga ik geen 1200 euro uitgeven aan een eerste Apple.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:30 schreef magnifor het volgende:
[..]
Volgens de last-minute geruchten zou dat kunnen idd.
http://www.appleinsider.c(...)mac_mini_rumors.html
hehe sorry, kzag het wat te laat dat ik de laatste wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef magnifor het volgende:
[..]
Heb gewacht op jou, maar toen er na 5 minuten nog geen topic was heb ik maar zelf een topic geopend.
Ik heb hem niet gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:33 schreef JoMo0 het volgende:
Het is een kast van een Mac Pro aan de zijkant , met een scherm erin gesjopt![]()
Low-cost is prima, als het maar tweakable (eg. grotere hd, extra geheugen, etc) is!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:30 schreef magnifor het volgende:
[..]
Volgens de last-minute geruchten zou dat kunnen idd.
http://www.appleinsider.c(...)mac_mini_rumors.html
Da's denk ik net ff te snel na de vorige "upgrade".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
Betere grafische chip voor de Macbook zit er zeker niet in?
Dat vraag ik mij dus ook afquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:51 schreef Jarno het volgende:
Als ik naar alle reacties hier en op de diverse sites kijk, snap ik niet waarom de positie van de Mac Mini ter discussie staat eigenlijk: iedereen wil er één. Of blijven de verkoopcijfers écht zo achter?
Het enige dat ik kan bedenken is dat het niet in Apple's filosofie past: het is geen out-of-box-all-in-one ervaring zoals een MB(P) of een iMac dat is. Maar goed, dat is een Apple TV of Mac Pro ook niet natuurlijk. En er zijn echt legio potentiele overstappers die het te ver gaat om hun (puike) monitor de deur uit te doen alleen maar om over te kunnen stappen. Of mensen met meerdere PC's en een KVM bijv.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:00 schreef Lunar het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af
De fora staan vol met mensen die een Mac Mini upgrade of vervanging willen puur vanwege de kosten of om als Mediacenter te gebruiken. Daar zijn het perfecte machine's voor, evenals het desktop werk zoals browsen op het web, chatten en muziek luisteren.
Ik ben dus zo'n overstapper die dolgraag naar OS X wil (XP wordt saai, Vista is kut en Linux is het net niet). Maar dan moet die Mac niet zo gek duur zijn en ik wil graag mijn huidige scherm behouden. Puur omdat ik vind dat de kosten zo laag mogelijk moeten blijven vanwege het feit dat het mijn eerste Mac ervaring wordt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is dat het niet in Apple's filosofie past: het is geen out-of-box-all-in-one ervaring zoals een MB(P) of een iMac dat is. Maar goed, dat is een Apple TV of Mac Pro ook niet natuurlijk. En er zijn echt legio potentiele overstappers die het te ver gaat om hun (puike) monitor de deur uit te doen alleen maar om over te kunnen stappen. Of mensen met meerdere PC's en een KVM bijv.
Wacht even, ze wil een nieuwe computer en dan het liefst een del?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:46 schreef Jarno het volgende:
Ik wil dan gewoon een nieuwe. Denk ik.
Eens kijken of ik vrouwlief van de. Dell.
. af kan praten.
Nou zijn dat op zich dingen waar je de huidige Mac Mini's voor kunt gebruiken, maar dan moet wel de startprijs wat lager liggen om dat interessant te maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef Lunar het volgende:
Ik hoop op een upgrade naar een Core 2 Duo, 1GB ram standaard en de harddisk vanaf 120GB.
Nee, we hebben al een Dell (en maar plek voor 1 'PC' op het buro).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wacht even, ze wil een nieuwe computer en dan het liefst een del?
Ik vond mijn eisen hier boven al wat ver gaan om ook nog een lagere prijs te vragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou zijn dat op zich dingen waar je de huidige Mac Mini's voor kunt gebruiken, maar dan moet wel de startprijs wat lager liggen om dat interessant te maken.
Nouja, wat er stond was dus:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:08 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik vond mijn eisen hier boven al wat ver gaan om ook nog een lagere prijs te vragen
Dus dan zou het gaan om een upgrade, mét een prijsverlaging. Maar goed, allemaal nog geruchten, voor hetzelfde geld wordt de stekker er vanavond echt uitgetrokken...quote:Mac mini rumors
Meanwhile, there are unconfirmed last minute reports that Apple may extend the life of the Mac mini by squeezing another slight revision from the petite desktop's existing architecture.
According to those reports, such a move would be accompanied by significant price drops that would allow the forgotten Mac to linger for several more months as an extremely low cost, low performance offering.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, wat er stond was dus:
[..]
Dus dan zou het gaan om een upgrade, mét een prijsverlaging. Maar goed, allemaal nog geruchten, voor hetzelfde geld wordt de stekker er vanavond echt uitgetrokken...
Mac Pro, bedoel je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:14 schreef Lunar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Anders maar doorsparen voor een iMac.
Misschien een keer als ik de staatsloterij win..quote:
Ik krijg regelmatig van die mailtje van "You are a winner!" anders hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien een keer als ik de staatsloterij win..
Ow, wacht ik koop nooit loten..
Precies. Het geval is echt overpriced op het moment...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou zijn dat op zich dingen waar je de huidige Mac Mini's voor kunt gebruiken, maar dan moet wel de startprijs wat lager liggen om dat interessant te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |