Nee, die zijn strafrechtelijk beschermd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:26 schreef RayMania het volgende:
Mag ik de aanhalingstekens weghalen?
Dat probleem hebben wij ook gehad. Alleen ging mn eigen vader t dan proberen te makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Loodgieter is bezig de hele douchecabine van de deuren te ontdoen... onze lekkage strekte zich uit tot in de logeerkamer en nu ook de keuken
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat probleem hebben wij ook gehad. Alleen ging mn eigen vader t dan proberen te maken
Ja inderdaad. Dat is wel een verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eigen huis zeker?
Dit is een huurhuis... nu maar duimen dat het voor rekening van de WBV is....
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef pascalheister het volgende:
heb je ook een keertje gewerkt linfje![]()
Omdat het tussen haakjes staat hèquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef sjimz het volgende:
eens met tt
Kan hij er wat aan doen dat ie Elmer Fudd nadoet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Een naamtitel en 'meneer' is nog niet blij.
En ook nog eens de tennisgame vergeten, hoe moet dat ooit goedkomen met je VBL-toto's?
De VBL-toto's vergeet ik niet. Voor elke toto die ik dit seizoen vergeet krijgt iedereen een biertje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Een naamtitel en 'meneer' is nog niet blij.
En ook nog eens de tennisgame vergeten, hoe moet dat ooit goedkomen met je VBL-toto's?
Nee, ik heb respect voor de blauwe medemens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat het tussen haakjes staat hè.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef sjimz het volgende:
eens met tt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |