abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52265274
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dus dan moet er maar oorlog gevoerd worden, want dan gaat de vooruitgang van de techniek stukken sneller.

Als je dat vindt, waarom ga je dan niet het leger in, verhuis lekker naar Afghanistan, help die techniek sneller te ontwikkelen man.
zoals gewoonlijk verdraai je weer alle woorden. NERGENS heeft hij gezegd dat hij graag oorlog wilt om de techniek sneller te laten gaan. hij noemt gewoon een algemeen feit dat een land meer nadruk legt op technische ontwikkeling als er oorlog aan de gang is.
An unstable system is a system that is not stable
pi_52265283
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:54 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

ik ben het meestal eens met je posts, maar volgens mij heb je deze post in grote haast geschreven ofzo want ik kom er nauwelijks uit wat je probeert te zeggen
klopt, is een onduidelijk post.

Ik bedoelde dat hij het blijkbaar logisch vind dat iets is gebeurt terwijl het natuurkundig zelf rondbreien van die theorie ze niet lukt. Wat is de logica dat hij wel in dit gelooft en niet als iemand zegt dat hij napoleon is. Een gek zeg maar.

Als hij zegt dat bush erachter zit heeft hij dus bewijs. Dat moet zulk bewijs zijn dat het mij en jou uitsluit. Doet het datnamelijk niet, dan kan je iedereen aanwijzen als schuldige. Ik vraag om die bewijzen.
Maar laten we dit onderwerp houden op het staal en de technische specs. De enige bewijzen van hem zijn verdachtmakingen, maar concreet iets nog niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:07:14 #228
34586 kepler
No bounce, no play
pi_52265315
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:52 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

kerel, dat is helemaal niet hetzelfde. ik ben zelf een lucht&ruimtevaartstudent en ben bijna klaar, en doe dus voor mijn afstuderen ook onderzoek in die richting. ik zeg vaak genoeg dat de techniek vrij langzaam gaat, en dat het traag zal blijven gaan tenzij er binnenkort weer een nieuwe oorlog komt. dat betekent niet dat ik graag wil dat er een nieuwe oorlog komt, hoewel ik zelf er ook belang bij heb dat de aerospace industry goed gefinancieerd wordt. een oorlog zou mij in elk geval baangarantie leveren, maar toch betekent dit helemaal niet dat ik een aanslag of oorlog wil hebben op mijn landje
off-topic:

Kenneth?

Volgens mij heb ik met jou een project gedaan op LR (Maarten is mn naam)
The line is a dot to you!
pi_52265338
quote:

[..]

Dus dan moet er maar oorlog gevoerd worden, want dan gaat de vooruitgang van de techniek stukken sneller.

Als je dat vindt, waarom ga je dan niet het leger in, verhuis lekker naar Afghanistan, help die techniek sneller te ontwikkelen man.
en weer een staaltje van dingen interpreteren die er niet zijn.n.
Ik zeg alleen dat je uit de geschiedenis kan afleiden dat er tijdens oorlogen over het algemeen een snellere technische vooruitgang is dan als er geen oorlog is.

Ga me geen woorden in de mond leggen die ik niet heb gezegd. Ik vind dat helemaal niet dus de verwijzing naar afghanistan slaat al helemaal nergens op.

Ga eens een opleiding volgen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_52265399
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:04 schreef Salvad0R het volgende:
LOL !
Je bent a) kortzichtig omdat je weigert aan te nemen dat overheden terror veroorzaken om als reden te gebruiken om oorlog te voeren en je bent b) oorlogzuchtig omdat jij vindt dat oorlog nodig is voor technologische vooruitgang.

Dus wat huil je dan naar de Mods dan, die komen je kortzichtige oorlogszuchtige hol echt niet helpen.
Lol.

Leer eens interpreteren.

Nergesn blijkt dat hij nooit een regering als verdachte ziet en hij ontkent dat hij oorlog wil.

Dam, jouw redenatie techniek is er wel erg op gericht mensen dingen te laten zeggen die ze niet doen. En dan vind je het gek dat ik mensen als jij minstens net zo gevaarlijk vind als een corrupte regering. al zal je hier ook weer conclusies uit trekken.
And that is the news.''
pi_52265407
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:07 schreef kepler het volgende:

[..]

off-topic:

Kenneth?

ja

ik kan me ook herinneren dat ik met een Maarten in de groep heb gezeten die op MSN volgens mij ook de naam Kepler gebruikte. alleen weet ik niet meer welk project dat was en ik kan me even jouw gezicht niet meer naar voren halen

volgens mij was het echt OS of 2e-jaarsproject ofzo
pi_52265411
Wat boeit het dan dat er tijdens oorlogen snellere technologische vooruitgang plaatsvindt?!
Op wat voor manier is het nodig om dat in dit topic te plaatsen?
Geef een andere reden dan dat het een goedpratertje is voor de oorlogen die Bush aan de hand van 9/11 is gestart.
En ohja, wat had Irak ook alweer met 9/11 te maken ?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:12:59 #233
34586 kepler
No bounce, no play
pi_52265438
quote:

[..]

je bent wel een ster in vreemde conclusies trekken
pi_52265451
Nouja, ik bedoel het verder ook niet persoonlijk, heb het gewoon niet zo op oorlogen en terror en enslavement of Human Kind.
ff eten hoor
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:14:55 #235
34586 kepler
No bounce, no play
pi_52265479
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:11 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

ja

ik kan me ook herinneren dat ik met een Maarten in de groep heb gezeten die op MSN volgens mij ook de naam Kepler gebruikte. alleen weet ik niet meer welk project dat was en ik kan me even jouw gezicht niet meer naar voren halen

volgens mij was het echt OS of 2e-jaarsproject ofzo
haha grappig
OS was het iig niet, volgens mij dat 1e jaars project met dat bouwpakket. We moesten een WIG-vliegtuigje klussen en toen hadden we het record verbroken volgens mij

back ontopic
pi_52265495
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:11 schreef Salvad0R het volgende:
Wat boeit het dan dat er tijdens oorlogen snellere technologische vooruitgang plaatsvindt?!
Op wat voor manier is het nodig om dat in dit topic te plaatsen?
Geef een andere reden dan dat het een goedpratertje is voor de oorlogen die Bush aan de hand van 9/11 is gestart.
En ohja, wat had Irak ook alweer met 9/11 te maken ?
Het topic gaat over gesmolten staal. Jij hebt nog nergsn een bewijs kunnen overhandigen dat het er was. Het verzand dan gelijk in pearl harbor, kom jij mee, wat is het nu daarvan? Of je komt met een paspoort om het algehele plaatje te schetsen, maar dat is totaal geen bewijs voor gesmolten staal. Dus ga aub niet janken over iets wat ontopic is.

waar is je bewijs dat Bush er wat mee te maken heeft en niet persoon x?
And that is the news.''
pi_52265591
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:37 schreef gorgg het volgende:

[..]

De theorie van Shayler.
Hij is vast niet de enige die die theorie oppert.
quote:
Alleen: Er werd geen martial law afgekondigd in Florida door Jeb Bush, niet voor 9/11, niet op 9/11 en niet erna..
Daar heb je gelijk in: Het was 'n EO die praktisch op hezelfde neerkwam.
quote:
Governor "Jeb" then signed Florida Executive Order No. 01-262 immediately after the second WTC tower fell. Florida was the first STATE to declare a "State of Emergency" and did so before New York State or the Federal Washington City leaders did, yet there were no "terroristic" incidents that had taken place. Florida EO 01-262 states, in part:

"I hereby declare that a state of emergency exists in the State of Florida... The authority to suspend the effect of any statute or rule governing the conduct of state business, and the further authority to suspend the effect of any order or rule of any governmental entity... The authority to seize and utilize any and all real or personal property as needed to meet this emergency... The authority to order the evacuation of any or all persons from any location in the State of Florida, and the authority to regulate the movement of any or all persons to or from any location in the State; The authority to regulate the return of the evacuees to their home communities... I hereby order the Adjutant General to activate the Florida National Guard for the duration of this emergency."
http://www.rense.com/general14/jebdeclared.htm
http://sun6.dms.state.fl.(...)01-261-09-07-01.html
quote:
Er waren geen belangrijke mensen aanwezig in het Witte Huis. Dat was ttv Flight 93 al lang ontruimd.
Dat kwam dan mooi uit.
quote:
Shayler is mentaal even in orde als Icke. Onlangs verklaarde hij nog de nieuwe Messias te zijn.
http://911blogger.com/node/10314
Dat doet niks af aan zijn theorie. Ik ken 'n land dat geleid word door iemand die orders van God krijgt.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:23:29 #238
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_52265687
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat doet niks af aan zijn theorie. Ik ken 'n land dat geleid word door iemand die orders van God krijgt.
En die is wel mentaal in orde, naar jouw mening ?

Wat je daar zegt zegt meer over de volgelingen dan de leider hoor.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_52265876
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:01 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

dat houdt alleen stand als je het 1e ook aanneemt. Oftwel, je hebt eigen aannames nodig om je eigen theoie te bevestigen. Door in dat cirkeltje te blijven bewijs natuurlijk niks.
Als ik wat aanneem ?

Wou jij beweren dat de kapers geen visa hadden, of dat de CIA de Taliban trainden, of dat John Oneill actief werd tegengewerkt in zijn onderzoek, of dat de vuiligheidsdiensten info achterhielden , etc ,etc ?

Het is niet voor niets dat men Able Danger uit het commision repport wegliet.

Hoe je het ook wendt of keert de US govt heeft hier 'n actieve rol in gespeeld en ieder voorzich mag uitmaken of hier opzet in het spel was.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_52265942
idd, discussies over waaruit de gesmolten substanties bestonden zijn pas werkelijke rookgordijnen.
pi_52265956
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:23 schreef ChOas het volgende:

[..]

En die is wel mentaal in orde, naar jouw mening ?

Wat je daar zegt zegt meer over de volgelingen dan de leider hoor.
Tja ik ken hem natuurlijk niet, heb ooit 'n docu over zijn campagne gezien. Hij kwam op mij toen over als 'n symphatieke man Maar over zijn mentale toestand kan ik niks zeggen. Wie weet heeft echt n lijntje met God, of fluistert Poppy hem wat in d.m.v technische hoogstandjes.
Eisenhower1961.
pi_52266076
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:19 schreef Resonancer het volgende:
Daar heb je gelijk in: Het was 'n EO die praktisch op hezelfde neerkwam.
[..]

http://sun6.dms.state.fl.(...)01-261-09-07-01.html
Soms, als het niet te veel moeite is, moet je eens checken of wat de conspiracy mensen zeggen ook werkelijk waar is. Hier claimen ze dat die zinnetjes voorkomen in EXECUTIVE ORDER NUMBER
01-261. Makkelijk na te gaan dus aangezien die allemaal online staan.
Wat zie ik: je hebt de order zelf ook al gevonden. Maar blijkbaar heb je de moeite niet genomen om te kijken of die werkelijk zegt wat Jones beweert. Geen enkele van zijn zinnetjes staat in de EO.
De EO regelt de training van de National Guardsman voor mogelijke rampen. Niets meer.

Het hele verhaal is overduidelijk puur verzonnen. De EO is iets totaal anders als wat de conspiracy mensen beweren. En dat is door iedereen erg gemakkelijk na te gaan (net als een hele hoop van hun argumenten die werkelijk nergens op slaan).
pi_52266382
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef gorgg het volgende:

[..]

Soms, als het niet te veel moeite is, moet je eens checken of wat de conspiracy mensen zeggen ook werkelijk waar is. Hier claimen ze dat die zinnetjes voorkomen in EXECUTIVE ORDER NUMBER
01-261. Makkelijk na te gaan dus aangezien die allemaal online staan.
Wat zie ik: je hebt de order zelf ook al gevonden. Maar blijkbaar heb je de moeite niet genomen om te kijken of die werkelijk zegt wat Jones beweert. Geen enkele van zijn zinnetjes staat in de EO.
De EO regelt de training van de National Guardsman voor mogelijke rampen. Niets meer.

Het hele verhaal is overduidelijk puur verzonnen. De EO is iets totaal anders als wat de conspiracy mensen beweren. En dat is door iedereen erg gemakkelijk na te gaan (net als een hele hoop van hun argumenten die werkelijk nergens op slaan).
uhm, ik denk dat je zelf niet de moeite hebt genomen om mijn eerder geposte nr EXECUTIVE ORDER NUMBER 01-262 te checken , want daat staan die zinnetjes staan toch echt:

Hebben we het echt wel over hetzelfde? Nee, het gaat om

EXECUTIVE ORDER NUMBER
01-262

http://sun6.dms.state.fl.(...)01-262-09-11-01.html

IN TESTIMONY WHEREOF, I have hereunto set my hand and caused the Great Seal of the State of Florida to be affixed, at Tallahassee, the Capitol, this 11th day of September, 2001.

Dus verre van verzonnen, wel onzorvuldig door het nr 01-262 onjuist te vermelden.
Eisenhower1961.
pi_52266405
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:07 schreef kepler het volgende:

[..]

off-topic:

Kenneth?

1 2 3.... BVO!

back on-topic
pi_52266420
Nogmaals deze post.
In deze executive orders staat geen nonsens of desinformatie.

Hoe Bush totale dictatoriale macht grijpt bij een volgende "national emergency".

Of de Total Information Awareness Program, ookwel de Terrorist Information Awareness Program genoemd, met haar grenzeloze bevoegdheden met terugwerkende kracht voor het globaal schenden van fundamentele privacy-wetgevingen.
Hardstikke leuk joh. Zo'n nazi-amerikaan in je nek.

Natuurlijk mogen we de Patriot Act I & de Patriot Act II niet vergeten, de eerste die alle vrijheid van de burger ontneemt en de tweede die Bush & zijn vriendjes absolute macht geven sinds 9/11/2001.
Het in het geheim ontvoeren, in het geheim martelen en doden is geen vreemde praktijk in deze twee 3e wereldoorlog creeerende acts.

En tot slot hoe de USA de Globe gaat heerschen met haar Full Spectrum Dominance Joint Vision 2020
pi_52266488
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als ik wat aanneem ?

Wou jij beweren dat de kapers geen visa hadden, of dat de CIA de Taliban trainden, of dat John Oneill actief werd tegengewerkt in zijn onderzoek, of dat de vuiligheidsdiensten info achterhielden , etc ,etc ?

Het is niet voor niets dat men Able Danger uit het commision repport wegliet.

Hoe je het ook wendt of keert de US govt heeft hier 'n actieve rol in gespeeld en ieder voorzich mag uitmaken of hier opzet in het spel was.
Je bent nu wel erg aan het gochelen met contexten.
De ene keer is een bijdrage gewoon het verstrekken van een visum. De andere keer is zoiets het plegen van de aanslagen.
And that is the news.''
pi_52266555
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:34 schreef Salvad0R het volgende:
idd, discussies over waaruit de gesmolten substanties bestonden zijn pas werkelijke rookgordijnen.
je bedoeld dat je er niks van snapt?
And that is the news.''
pi_52266576
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef Salvad0R het volgende:
Nogmaals deze post.

Hoe Bush totale dictatoriale macht grijpt bij een volgende "national emergency".

Of de Total Information Awareness Program, ookwel de Terrorist Information Awareness Program genoemd, met haar grenzeloze bevoegdheden met terugwerkende kracht voor het globaal schenden van fundamentele privacy-wetgevingen.

Natuurlijk mogen we de Patriot Act I & de Patriot Act II niet vergeten, de eerste die alle vrijheid van de burger ontneemt en de tweede die Bush & zijn vriendjes absolute macht geven sinds 9/11/2001.
Het in het geheim ontvoeren, in het geheim martelen en doden is geen vreemde praktijk in deze twee 3e wereldoorlog creeerende acts.

En tot slot hoe de USA de Globe gaat heerschen met haar Full Spectrum Dominance Joint Vision 2020
en?
moet dit nu bewijzen dat er iets met het staal ofzo was?
And that is the news.''
pi_52266651
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef Salvad0R het volgende:
Nogmaals deze post.

de reden dat niemand reageert op deze post is mijn inziens dat we er geen commentaar op hebben. ik ben het ook eens met die post en ik vind dat Bush ook fout bezig is en echt ouderwetse machtspolitiek speelt. dit doet echter nog steeds geen staal smeltern
pi_52266698
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:59 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

en?
moet dit nu bewijzen dat er iets met het staal ofzo was?
Neuh, het is gewoon een fijne opsom-post die aangeeft waarom ontkenners van het feit dat de Bush-administratie achter 9/11 zit hun ogen dienen te openen in plaats van nonsens-discussies houden over het soort staal wat uit het WTC lekt, omdat het ook hun directe toekomst aangaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')